Zou ik zeker doen als ik jou was.quote:Op zondag 29 december 2024 17:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een vriend van me woont net boven Maastricht. Ik ga het even in mijn achterhoofd houden
[..]
Tegen betaling wel ja. Vorig jaar voor het eerst erbij gedaan (fucking koude editie, dus was misschien niet eens nodig geweest, maar gaan we wel weer erbij boeken ja).quote:Ja, op een matras slapen is wel een stuk fijner! Zit er ook nog een koelkastje bij?
Die kou vind ik prima, dat het amper licht wordt en constant miezert is echt heel kut.quote:Op zondag 29 december 2024 17:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar kan ik me van alles bij voorstellen. Ik wil weer een keer naar een warm land na de Kerst.
Klopt toch, ze doen allemaal Nirvanaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Al besprokenquote:
Dit is een van Nirvana's beste!quote:Op zondag 29 december 2024 17:13 schreef Evenstar het volgende:
Dit staat ook een plekje of 1000 te hoog hoor, na 10 sec heb je het wel gehoord.
Herzog ijsquote:Op zondag 29 december 2024 17:14 schreef mario390 het volgende:
a ja heb ik verwisselt, jutta leerdaam was 1te, en onze vanessa 2te
Sorry, was een beetje traag, bedoelde Chan Chan he, niet Nirvana.quote:Op zondag 29 december 2024 17:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Euhm, nee, want dan mis je de waanzin van het laatste stuk
Ow ik heb ook een hekel aan de kou. En dikke kleding, jassen, handschoenen.quote:Op zondag 29 december 2024 17:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die kou vind ik prima, dat het amper licht wordt en constant miezert is echt heel kut.
Dodenbonus?quote:Op zondag 29 december 2024 17:13 schreef Evenstar het volgende:
Dit staat ook een plekje of 1000 te hoog hoor, na 10 sec heb je het wel gehoord.
Warmte is goed voor mijn rug en ook voor mijn humeur, dus doe mij maar lekker warmte.quote:Op zondag 29 december 2024 17:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die kou vind ik prima, dat het amper licht wordt en constant miezert is echt heel kut.
We zijn net 2 weken geleden terug gekomen van Curaçao, maar die klimaatswisseling bij terugkomst is altijd een drama.quote:Op zondag 29 december 2024 17:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar kan ik me van alles bij voorstellen. Ik wil weer een keer naar een warm land na de Kerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |