SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2024 13:38:50 ]![]()
Ik had deze TT niet.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja, dat jij je stoort aan de te vroege vuurwerkafstekers. Maar waarom moeten de liefhebbers daar de dupe van zijn die zich wel gewoon aan de regels houden?quote:Op zondag 29 december 2024 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar jullie snappen best wat ik bedoel.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Niet, maar je kan toch wel een basis hebben aan moreel?quote:Op zondag 29 december 2024 13:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Iedereen is fout, behalve jijTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Prima tt
*Geschreven op het toiletOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Precies, en daarom ben ik tegen een algeheel verbodquote:Op zondag 29 december 2024 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet, maar je kan toch wel een basis hebben aan moreel?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Omdat vuurwerk meer problemen oplevert dan dat het plezier oplevert.quote:Op zondag 29 december 2024 13:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat jij je stoort aan de te vroege vuurwerkafstekers. Maar waarom moeten de liefhebbers daar de dupe van zijn die zich wel gewoon aan de regels houden?
En dat we vuurwerk afsteken, prima. Doe het dan in de uren die er voorstaan zodat ik (en met mij genoeg andere mensen, dieren etc) zich niet ter pletter schrikken als het buitenom deze uren wordt gedaan.Trotste mama van Ambar
En dat veranderd door de goede te laten lijden? Met een totaalverbod heb je nergens meer last van? De legale verkoop is 1 dag bezig dus daar ligt het probleem niet.quote:Op zondag 29 december 2024 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat vuurwerk meer problemen oplevert dan dat het plezier oplevert.
En dat we vuurwerk afsteken, prima. Doe het dan in de uren die er voorstaan zodat ik (en met mij genoeg andere mensen, dieren etc) zich niet ter pletter schrikken als het buitenom deze uren wordt gedaan.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Da's dezelfde zekerheid moreel gezien en vertrouwen dat ik wil hebben in de medemens dat ik niet overreden wordt op straat of dat ik vermoord wordt.Trotste mama van Ambar
Niks is zeker in het leven, behalve dat het een keer zal eindigen.quote:Op zondag 29 december 2024 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Da's dezelfde zekerheid moreel gezien en vertrouwen dat ik wil hebben in de medemens dat ik niet overreden wordt op straat of dat ik vermoord wordt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Omdat mensen geen moreel hebben en we in Nederland helaas een diep gewortelde vuurwerkvcultuur hebben.quote:Op zondag 29 december 2024 13:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En dat veranderd door de goede te laten lijden? Met een totaalverbod heb je nergens meer last van? De legale verkoop is 1 dag bezig dus daar ligt het probleem niet.Trotste mama van Ambar
Drie foutquote:Op zondag 29 december 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mickytjuh, dat is lang geleden. Alles goed?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Doen.quote:Op zondag 29 december 2024 13:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik voel me nu geneigd om vuurwerk te kopenTrotste mama van Ambar
Zat landen die graag een academisch geschoold persoon willen hebben hoorquote:Op zondag 29 december 2024 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat mensen geen moreel hebben en we in Nederland helaas een diep gewortelde vuurwerkvcultuur hebben.![]()
En wat een trieste ziel ben je eigenlijk als je vuurwerk gaat kopen en rotjes naar honden, katten en eenden gaat gooien.Trotste mama van Ambar
Jij bent dus belangrijker dan alle mensen die zich wel gewoon aan de regels houden? Ik heb bijvoorbeeld alleen legaal vuurwerk wat ik binnen de afsteektijden afsteek, en met mij nog duizenden. Een totaalverbod lost niks op. Ik heb ook een hekel aan vroegafstekers, maar meer omdat zij tarten met ons lot als liefhebbersquote:Op zondag 29 december 2024 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat mensen geen moreel hebben en we in Nederland helaas een diep gewortelde vuurwerkvcultuur hebben.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Waarom is je mening in dit topic uiten tegenwoordig echt zo ongelofelijk kut geworden?Trotste mama van Ambar
100% eens.quote:Op zondag 29 december 2024 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
En wat een trieste ziel ben je eigenlijk als je vuurwerk gaat kopen en rotjes naar honden, katten en eenden gaat gooien.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ach, ik kan me nog wel een preek herinneren nadat iemand hier zei dat hij een auto nodig had.quote:Op zondag 29 december 2024 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom is je mening in dit topic uiten tegenwoordig echt zo ongelofelijk kut geworden?![]()
Bijna oud en nieuwquote:
Lekker gezellig houden
Is veel leuker![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kom 31 december gewoon niet meer buiten. Neem zelfs nog speciaal vrij zodat ik niet naar buiten hoef.Trotste mama van Ambar
Ik hou wel van vuurwerk. Vooral de sierpotten dan, rotjes ed heb ik nooit zoveel aan gevonden. Behalve de knetterzweep natuurlijk. En de ladycrackers vond ik ook altijd wel leuk
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Simpel knalvuurwerk vind ik ook niks, astronauten heb ik nooit leuk gevonden. Mag best wel een effect aan zitten jaquote:Op zondag 29 december 2024 13:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hou wel van vuurwerk. Vooral de sierpotten dan, rotjes ed heb ik nooit zoveel aan gevonden. Behalve de knetterzweep natuurlijk. En de ladycrackers vond ik ook altijd wel leuk
Ik ookquote:Op zondag 29 december 2024 13:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Mooi vuurwerk
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind mooiquote:Op zondag 29 december 2024 13:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hou wel van vuurwerk. Vooral de sierpotten dan, rotjes ed heb ik nooit zoveel aan gevonden. Behalve de knetterzweep natuurlijk. En de ladycrackers vond ik ook altijd wel leuk![]()
hondred euro voor blikje in de water? Iek vind he-lemaal mooi!quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Siervuurwerk is mooi om naar te kijken.quote:Op zondag 29 december 2024 13:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier krijgen we een lichtshow in de stad ipv vuurwerk.
Dat zou betekenen dat je midden in de nacht de straat op moet om daar te gaan kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die zogenaamde georganiseerde vervangers van vuurwerk vind ik helemaal niks, gelukkig noemen ze het nog net geen vuurwerck
Het enige wat knalt (al is het meer een plop) is de Champagnekurk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Aantal jaar terug hadden buren van ons "illegaal" vuurwerk uit duitsland met een kei, maar dan ook keiharde knal volgens zeggen. Buren steken er een af, een plopje, meer niet. Kwam niet meer bijquote:Op zondag 29 december 2024 13:48 schreef Fogel het volgende:
Het enige wat knalt (al is het meer een plop) is de Champagnekurk.
Mwah, die droneshows die ze in China hebben met 10.000 drones med LEDjes eraan vind ik wel tof om naar de kijken.quote:Op zondag 29 december 2024 13:47 schreef _UserName_ het volgende:
Die zogenaamde georganiseerde vervangers van vuurwerk vind ik helemaal niks, gelukkig noemen ze het nog net geen vuurwerckI'm surrounded by morons!
Oh ik vind lichtshows en drone shows ook wel leuk. Maar juist dat je daarvoor verder weg moet en in een grote veelal dronken mensenmassa staat trekt me dan weer niet.quote:Op zondag 29 december 2024 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Siervuurwerk is mooi om naar te kijken.
Hier krijgen we een lichtshow in de stad ipv vuurwerk.
Dat zou betekenen dat je midden in de nacht de straat op moet om daar te gaan kijken
Ik ga wel met mn gluhwijntje voor het huis staan.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat vind ik dan wel leuk om te zien, heel mooi gesynchroniseerd allemaal ja. Maar als vervanging voor vuurwerk? Neuh, dat hoeft niet van mij, doe dan lekker niks met oud en nieuw en geef die show gewoon zo tussendoor als "Lichtshow van het jaar"quote:Op zondag 29 december 2024 13:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mwah, die droneshows die ze in China hebben met 10.000 drones med LEDjes eraan vind ik wel tof om naar de kijken.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat dus, en ook nog door het vuurwerk, want mensen gaan toch gewoon doorquote:Op zondag 29 december 2024 13:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik vind lichtshows en drone shows ook wel leuk. Maar juist dat je daarvoor verder weg moet en in een grote veelal dronken mensenmassa staat trekt me dan weer niet.
Ik ga wel met mn gluhwijntje voor het huis staan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik verbaas me wel altijd over de hoeveelheid mensen die precies om 12 uur in de auto zit. Terwijl dan overal op straat vuurwerk afgestoken wordtquote:Op zondag 29 december 2024 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dus, en ook nog door het vuurwerk, want mensen gaan toch gewoon doorCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, dat is jammer idd. Beetje opletten door de afstekers mag wel. Zelf kijk ik altijd eerst even rond en roep "lont aan!" als ik wat afsteek. Ik ben best wel voor veiligheid zal ik maar zeggen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morningglorys vind ik ook altijd nog leuk, al was dat gewoon kindervuurwerk. Geen idee of die tegenwoordig nog verkocht worden.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja hoor, en nog steeds razendpopulairquote:Op zondag 29 december 2024 13:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Morningglorys vind ik ook altijd nog leuk, al was dat gewoon kindervuurwerk. Geen idee of die tegenwoordig nog verkocht worden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja echt he, je zou maar zo knaller op je auto krijgenquote:Op zondag 29 december 2024 13:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik verbaas me wel altijd over de hoeveelheid mensen die precies om 12 uur in de auto zit. Terwijl dan overal op straat vuurwerk afgestoken wordtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar ga ik bij onze kleine meid ook mee beginnen, knalewrten, morning glory en sterretjesTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het enige wat mijn kinderen voor vuurwerk hebben gekregen waren sterretjes en dan nog in het zand en dan aansteken.
Ik heb verder nooit een cent uitgegeven aan vuurwerk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meneer mand net gezienThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ieder zijn ding ook, de een geeft veel uit aan vuurwerk, de ander aan een festival en weer een ander aan hobby's zoals bouwwerken of fotografieTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, ik ook wel. Sinds er kinderen bij waren, deden we zelfs een veiligheidsbril opquote:Op zondag 29 december 2024 13:52 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, dat is jammer idd. Beetje opletten door de afstekers mag wel. Zelf kijk ik altijd eerst even rond en roep "lont aan!" als ik wat afsteek. Ik ben best wel voor veiligheid zal ik maar zeggen.
Weet nog dat wij in onze jeugd gewoon nog met Romeinse kaarsen naar elkaar schoten, eigenlijk een wonder dat dat altijd goed ging
Zolang het mij geld niet is vind ik het primaquote:Op zondag 29 december 2024 13:58 schreef _UserName_ het volgende:
Ieder zijn ding ook, de een geeft veel uit aan vuurwerk, de ander aan een festival en weer een ander aan hobby's zoals bouwwerken of fotografieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bril sowieso op idd, kan zomaar een vonk van de lont in je oog schietenquote:Op zondag 29 december 2024 13:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Sinds er kinderen bij waren, deden we zelfs een veiligheidsbril op
Weet nog dat wij in onze jeugd gewoon nog met Romeinse kaarsen naar elkaar schoten, eigenlijk een wonder dat dat altijd goed gingTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wie is dat dan weer?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Genoeg over seks, we gaan het over antiek hebben zegt die presentator tegen de man met een antiek hangertjequote:
Tijd terug hadden we in de kringloop veel mandjes binnen gekregen, heb ik een een plaatje van meneer erbij gehangen met simpelweg "MAND!", ze gingen als een tichelaar, eh, tierelier
A daar komt dat Mand vandaan, ik snapte dat al niet
Wel met gestrekte arm aansteken en er niet boven gaan hangen!quote:Op zondag 29 december 2024 13:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Bril sowieso op idd, kan zomaar een vonk van de lont in je oog schieten
Tegenwoordig laat ik gewoon mn lenzen uit en zet een bril op sterkte op, net zo makkelijk.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik gebruik een aansteeklontquote:Op zondag 29 december 2024 14:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel met gestrekte arm aansteken en er niet boven gaan hangen!
Tegenwoordig laat ik gewoon mn lenzen uit en zet een bril op sterkte op, net zo makkelijk.
Jij hebt ook vuurwerk?quote:Op zondag 29 december 2024 14:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel met gestrekte arm aansteken en er niet boven gaan hangen!
Tegenwoordig laat ik gewoon mn lenzen uit en zet een bril op sterkte op, net zo makkelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ja, wij hebben een voorraad van die professionele aansteekfakkels, met zo'n mooi groen vlammetje.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Was sarcastisch, meestal gewoon een wind-aansteker. Krachtig genoeg en je kan 'm makkelijk opbergenquote:Op zondag 29 december 2024 14:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, wij hebben een voorraad van die professionele aansteekfakkels, met zo'n mooi groen vlammetje.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik persoonlijk koop hooguit wat kindervuurwerk, maar ik ben bij familie en die kopen wat meer.quote:
Ben opgegroeid tussen het vuurwerk, bijna de hele familie is er dol op.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh haha ja de veilige aansteeklont.quote:Op zondag 29 december 2024 14:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was sarcastisch, meestal gewoon een wind-aansteker. Krachtig genoeg en je kan 'm makkelijk opbergen
Wat ook wel goed werkt is een crème brulee brander
A jij gaat dus altijd wel met een knal het nieuwe jaar inquote:Op zondag 29 december 2024 14:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik persoonlijk koop hooguit wat kindervuurwerk, maar ik ben bij familie en die kopen wat meer.
Ben opgegroeid tussen het vuurwerk, bijna de hele familie is er dol op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, met zo'n sterke vuurstraal zegmaarquote:Op zondag 29 december 2024 14:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh haha ja de veilige aansteeklont.
Wat ook wel goed werkt is een crème brulee brander
Wat is verboden?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wel, maar wel netjes binnen de toegestane tijden. En nu we alleen nog maar potten hebben is de rotzooi ook dezelfde avond al opgeruimd.quote:Op zondag 29 december 2024 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A jij gaat dus altijd wel met een knal het nieuwe jaar in
Vroeger moesten we op 1 januari vaak nog de straat vegen. 1 keer zo'n lange rode chinese rol gehad, dat was eens en nooit meer, wat een rotzooi kwam daar vanaf.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja ik zag ze hier ook wel eens liggenquote:Op zondag 29 december 2024 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat wel, maar wel netjes binnen de toegestane tijden. En nu we alleen nog maar potten hebben is de rotzooi ook dezelfde avond al opgeruimd.
Vroeger moesten we op 1 januari vaak nog de straat vegen. 1 keer zo'n lange rode chinese rol gehad, dat was eens en nooit meer, wat een rotzooi kwam daar vanaf.
O ja bij jullie ook al, en houden mensen zich eraan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij zat voor ze winkelquote:Op zondag 29 december 2024 13:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Had hij de fruitschaal uit makkum bij zich?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, helemaal weg kreeg je dat rode spul ook niet.quote:Op zondag 29 december 2024 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag ze hier ook wel eens liggenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Die matten vond ik nog wel leuk, ondanks dat het alleen maar geknal in maar idd, veel troep. In Ede woonde ik vlak bij een straat waar veel chinezen woonden, daar ging het van god los met meterslange klappers
Tegenwoordig kan ik door mijn longen de straat niet meer op met oud en nieuw. en de dag er na ook bijna niet.quote:Op zondag 29 december 2024 14:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, helemaal weg kreeg je dat rode spul ook niet.
Maar gelukkig ga ik de laatste jaren ook op een gewone tijd naar bed en merk weinig van het vuurwerk
Nice! Is ook zo'n filmpje van een gast die een hand wilde en allerlei gebaren deed maar meneer Makkum wil niks meer dan gewoon, een hand.. Zo lekker gewoon gebleven die kerel. Hoe oud zal die inmiddels zijn? Toch wel een cultheld gewordenquote:
Ja, ben eigenlijk best benieuwd hoe het in Chinatown is zo met oudjaar.quote:Op zondag 29 december 2024 14:15 schreef _UserName_ het volgende:
Die matten vond ik nog wel leuk, ondanks dat het alleen maar geknal in maar idd, veel troep. In Ede woonde ik vlak bij een straat waar veel chinezen woonden, daar ging het van god los met meterslange klappersCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Volgend jaar zal ik mooi uitzicht hebben, dan is de flat voor mijn huis weg
Ik denk dat dat dan wel meevalt, relatief gezien. Je zou er met het Chinese nieuwjaar eens kijkenquote:Op zondag 29 december 2024 14:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ben eigenlijk best benieuwd hoe het in Chinatown is zo met oudjaar.
Dan gaan ze los. Welk dier is het in 2025?quote:Op zondag 29 december 2024 14:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan wel meevalt, relatief gezien. Je zou er met het Chinese nieuwjaar eens kijkenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
De slangquote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dan gaan ze los. Welk dier is het in 2025?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dat is wel vervelend, al die kruitdampen, dat merk ik soms ook wel. Hangt ook van het weer af, soms valt het mee.quote:Op zondag 29 december 2024 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan ik door mijn longen de straat niet meer op met oud en nieuw. en de dag er na ook bijna niet.
Maar gelukkig ga ik de laatste jaren ook op een gewone tijd naar bed en merk weinig van het vuurwerkCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh ja, dacht dat ze met oudjaar ook wel wat zouden afsteken.quote:Op zondag 29 december 2024 14:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan wel meevalt, relatief gezien. Je zou er met het Chinese nieuwjaar eens kijkenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Is overigens vanaf 29 januari, Chinese nieuwjaar begint bij de eerste nieuwe maan van ons jaar.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja als het helder weer is is het ook eerder weg. Maar met dit weer blijft het laag hangenquote:Op zondag 29 december 2024 14:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat is wel vervelend, al die kruitdampen, dat merk ik soms ook wel. Hangt ook van het weer af, soms valt het mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ja, ongetwijfeld, maar hun eigen oud en nieuw zal hoe dan ook groter worden gevierd, dan gaan ze ook met hele kostuums de straat op, dit jaar waarschijnlijk een slang waar 20-25 mensen in zittenquote:Op zondag 29 december 2024 14:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, dacht dat ze met oudjaar ook wel wat zouden afsteken.
Ollek bolleke voor UNWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga jij ze nog bakken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ben elders met oud en nieuw dus ga er van uit dat daar voor gezorgd wordt. Daarbij, ik heb alleen een airfryer dus dat gaat dan niet opquote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-12-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4489 / +107 / +43 / 16262 / 17148
2. FreshFruit / 1744 / +26 / +108 / 3914 / 4715
3. Dr.Mikey / 1260 / +18 / +56 / 1824 / 2319
4. mario390 / 836 / +5 / +12 / 745 / 1102
5. KillemWieft / 720 / +12 / +37 / 576 / 892
6. _UserName_ / 591 / +8 / +20 / 671 / 862
7. hemarookworst / 571 / +6 / +7 / 1987 / 2366
8. HappyCharly / 546 / +10 / +18 / 2564 / 2875
9. gebrokenglas / 530 / +1 / +8 / 3008 / 3414
10. AardappelSchotel / 443 / +0 / +0 / 2426 / 2726
11. greysbones / 410 / +20 / +4 / 3619 / 3833
12. Lovely / 405 / +18 / +0 / 3222 / 3618
13. ToT / 380 / +2 / +1 / 3855 / 4146
14. MizzezAmy / 378 / +27 / +16 / 1850 / 2162
15. Rob / 314 / +0 / +0 / 295 / 394
16. loveyoulongtime / 301 / +32 / +0 / 1457 / 1615
17. mascara-klodder / 297 / +4 / +1 / 791 / 965
18. kree / 255 / +23 / +0 / 1129 / 1289
19. Pinnenmutske / 209 / +0 / +3 / 963 / 1139
20. Bally-b / 208 / +0 / +0 / 115 / 159SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Gewoon een paar liter olie in een pot gooien en gaan met die banaanquote:Op zondag 29 december 2024 14:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ben elders met oud en nieuw dus ga er van uit dat daar voor gezorgd wordt. Daarbij, ik heb alleen een airfryer dus dat gaat dan niet op
I'm surrounded by morons!
Ja goffer, nu heb ik zin in gebakken banaan, van de chinees...
O zijn de poezen niet bang alleen dan met dat geknal?quote:Op zondag 29 december 2024 14:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]l?
Nee, ben elders met oud en nieuw dus ga er van uit dat daar voor gezorgd wordt. Daarbij, ik heb alleen een airfryer dus dat gaat dan niet op
Kan jou vrouw daar nu wel tegen dat schrikken als er weer een knal komt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Flamberen die handel!quote:Op zondag 29 december 2024 14:31 schreef _UserName_ het volgende:
Ja goffer, nu heb ik zin in gebakken banaan, van de chinees...I'm surrounded by morons!
Dan hop hop naar de chineesquote:Op zondag 29 december 2024 14:31 schreef _UserName_ het volgende:
Ja goffer, nu heb ik zin in gebakken banaan, van de chinees...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op een pogostickquote:
Een is het soort van gewend, de ander fascinerend en de derde moet er nog wel aan wennen. Maar ik heb vaak zat vuurwerkfilmpjes op met vrij hard volume en laat het ze ook wel zien. Daarnaast hebben we de ramen dicht. Mijn vrouw heeft sowieso niks met vuurwerk, nu met de hormonen heeft ze er helemaal geen zin in maar gezien mijn vuurwerkgeschiedenis wil ze er wel wat van makenquote:Op zondag 29 december 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zijn de poezen niet bang alleen dan met dat geknal?
Kan jou vrouw daar nu wel tegen dat schrikken als er weer een knal komt?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nou fijn toch van haar en voor jouquote:Op zondag 29 december 2024 14:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een is het soort van gewend, de ander fascinerend en de derde moet er nog wel aan wennen. Maar ik heb vaak zat vuurwerkfilmpjes op met vrij hard volume en laat het ze ook wel zien. Daarnaast hebben we de ramen dicht. Mijn vrouw heeft sowieso niks met vuurwerk, nu met de hormonen heeft ze er helemaal geen zin in maar gezien mijn vuurwerkgeschiedenis wil ze er wel wat van makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, en als zij een slechte dag heeft ga ik alleen weg, dan zijn de katten ook niet alleen maar we zijn 2 deuren verderop, heb mijn vuurwerk ook gewon thuis staanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dan kan je haar nog wel in de gaten houden gelukkigquote:Op zondag 29 december 2024 14:36 schreef _UserName_ het volgende:
Jawel, en als zij een slechte dag heeft ga ik alleen weg, dan zijn de katten ook niet alleen maar we zijn 2 deuren verderop, heb mijn vuurwerk ook gewon thuis staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kijk even of GG er is, ik kijk links, ik kijk rechts. Nee hij is er nietquote:
Ik had eerder lekker spuiten als jou TT verwacht
Geen dieren hebben, dan hebben je huisdieren nergen last van
Jawel, en anders aan de kettingquote:Op zondag 29 december 2024 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan je haar nog wel in de gaten houden gelukkig
Ja dat wordt de volgendequote:Op zondag 29 december 2024 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk even of GG er is, ik kijk links, ik kijk rechts. Nee hij is er niet
Ik had eerder lekker spuiten als jou TT verwacht![]()
![]()
Net zo makkelijkquote:Op zondag 29 december 2024 14:39 schreef Fogel het volgende:
Geen dieren hebben, dan hebben je huisdieren nergen last vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
ff jaaroverzicht maken op mijn facebook wat er is geweest dit jaar
![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Hey Drakin
Hoi Dot
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Leuk feessie gehad gisteren?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik viel in slaap met mijn boek nog openquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat zijn de feestjes hoorquote:Op zondag 29 december 2024 15:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik viel in slaap met mijn boek nog open![]()
O dat is wat anders dan een feestjequote:Op zondag 29 december 2024 15:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik viel in slaap met mijn boek nog open
Bolk die draak!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zo moe was ik dusquote:Op zondag 29 december 2024 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wat anders dan een feestjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hard gewerk of veel gefeestquote:
Nu weer verder
Jammer, tot later en als ik jeniet meer zie een prettig jaarwisselingquote:
Ik heb nu een iets nettere kloonquote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Haags zou zeggen, daar moet een piemel in![]()
![]()
O ja deze Haags zou dat nooit zeggen natuurlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
iwhv sorryquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Oud-commandant: ‘Over een paar jaar zijn we niet meer lacherig over een noodpakket’
14:42
Video
Oud-commandant Jeff Mac Mootry is te gast bij WNL op zondag, naar aanleiding van de waarschuwing van Mark Rutte over oorlogen. Mootry heeft het over hoe er wordt gepraat over een noodpakket in huis halen.
https://www.telegraaf.nl/(...)-over-een-noodpakketWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey feestvarken. bijna bijna weet je waar Abraham de mosterd haalt
Noodremquote:
Ja ik ben benieuwd!quote:Op zondag 29 december 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
Hey feestvarken. bijna bijna weet je waar Abraham de mosterd haalt![]()
![]()
Ik moet ineens aan het liedje "Waar is hier de nooduitgang" denken
En wie weet kom je Maria Boodschap wel tegen of een leuke Saraquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 december 2024 15:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Om 11 uur vertrokken en inmiddels thuis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou hij nog condooms over hebben, die schijnen er gisteren behoorlijk doorgegaan te zijn?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een reis, maar was het gezellig?quote:Op zondag 29 december 2024 15:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Om 11 uur vertrokken en inmiddels thuis
quote:
Oh? Niet dat ik weet.. zoals je weet gebruik ik ze nietquote:Op zondag 29 december 2024 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou hij nog condooms over hebben, die schijnen er gisteren behoorlijk doorgegaan te zijn?
Jaaaaa super!quote:Op zondag 29 december 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een reis, maar was het gezellig?![]()
Heb je nieuwe mensen ontmoet. Of kende je ze al van eerdere meetings?quote:Op zondag 29 december 2024 15:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je moet wat voor je lieve mede-bolkers overhebbenJeroen en ik doen dat gewoon
quote:Op zondag 29 december 2024 15:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh? Niet dat ik weet.. zoals je weet gebruik ik ze niet
Yup beide.quote:Op zondag 29 december 2024 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nieuwe mensen ontmoet. Of kende je ze al van eerdere meetings?![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 15:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Om 11 uur vertrokken en inmiddels thuis![]()
Heej!
![]()
Leuk hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk!quote:Op zondag 29 december 2024 15:26 schreef M_0_0_N het volgende:
Het eerste deel van de boeken van Harry Potter besteld![]()
![]()
Leuk MOON, ben zelf geen harry potter fan, maar als je dat wel bent heel leukquote:Op zondag 29 december 2024 15:26 schreef M_0_0_N het volgende:
Het eerste deel van de boeken van Harry Potter besteld
Veel leesplezier alvastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankje Dotquote:Op zondag 29 december 2024 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk MOON, ben zelf geen harry potter fan, maar als je dat wel bent heel leuk
Veel leesplezier alvast![]()
![]()
![]()
In het noodpakketquote:Op zondag 29 december 2024 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou hij nog condooms over hebben, die schijnen er gisteren behoorlijk doorgegaan te zijn?
Veel plezier!quote:Op zondag 29 december 2024 15:26 schreef M_0_0_N het volgende:
Het eerste deel van de boeken van Harry Potter besteldCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat is zeker een vereiste in zo pakket natuurlijkquote:
Ik heb alleen de films gezien, die vond ik wel leukquote:
Ik ben ook nog bezig met de filmsquote:Op zondag 29 december 2024 15:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb alleen de films gezien, die vond ik wel leukzijn zeker leuk!
![]()
En, denk je dat Harry gaat winnen?quote:Op zondag 29 december 2024 15:36 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik ben ook nog bezig met de filmszijn zeker leuk!
![]()
![]()
Voor ToT misschien niet?quote:Op zondag 29 december 2024 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker een vereiste in zo pakket natuurlijkCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nou je weet het nooit zeker, dus beter goed voorbereidquote:
Hoe vind mini het met al die vreemde in huis ToT?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 december 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
Hoe vind mini het met al die vreemde in huis ToT?Super leuk!
Hij had iemand gevonden die alle kleurplaten moest inkleuren die ik moest printen!![]()
![]()
Laat mij raden....... DJMO?quote:Op zondag 29 december 2024 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]Super leuk!
Hij had iemand gevonden die alle kleurplaten moest inkleuren die ik moest printen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oooh, ik bedoelde eigenlijk dat je misschien nog wel een microToT zou willenquote:
Niet dat je geen Sara of Maria kan vindenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 15:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh, ik bedoelde eigenlijk dat je misschien nog wel een microToT zou willen
Niet dat je geen Sara of Maria kan vinden
Owwww!quote:Op zondag 29 december 2024 15:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh, ik bedoelde eigenlijk dat je misschien nog wel een microToT zou willen
Niet dat je geen Sara of Maria kan vinden![]()
![]()
![]()
Maar hij had op een gegeven moment wel een kat in de zak te pakken hoor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O wat lief, doet zijn naam eer aan dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 december 2024 15:45 schreef ToT het volgende:
Maar hij had op een gegeven moment wel een kat in de zak te pakken hoor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 15:45 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Wat een lekker krullenkoppie zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pyjama aan en dan vind ik het wel weer mooi geweest voor vandaag![]()
Complimenten voor mijn Teckel die zowel heen als terug in de trein haarzelf voorbeeldig heeft gedragen![]()
![]()
![]()
En hier thuis ook!quote:Op zondag 29 december 2024 15:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Pyjama aan en dan vind ik het wel weer mooi geweest voor vandaag![]()
Complimenten voor mijn Teckel die zowel heen als terug in de trein haarzelf voorbeeldig heeft gedragen![]()
![]()
![]()
is niet muppet show hoorquote:Op zondag 29 december 2024 15:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Muppet show!@ die kaart van @:gebrokenglas!
![]()
Ook ja, maar dat kon ook niet anders met zo'n te schattige mini-ToT die echt fantastisch met haar wasquote:![]()
![]()
O echt, op de foto te zien nietquote:Op zondag 29 december 2024 15:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou in werkelijkheid zijn die krullen bijna helemaal weg!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 december 2024 15:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ook ja, maar dat kon ook niet anders met zo'n te schattige mini-ToT die echt fantastisch met haar was
Ja dit was gelijk heel therapeutisch voor hem; hij wil nu ineens ook een hond!![]()
![]()
![]()
Ow echt??quote:Op zondag 29 december 2024 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat heb ik geshopt.
Die oogjes en dat mondje zijn ook niet in het echt zo he!![]()
O wacht door jou opmerking ging ik nog een keertje kijken. ZIjn nep krullenquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wacht door jou opmerking ging ik nog een keertje kijken. ZIjn nep krullen![]()
![]()
![]()
Nee dat viel mij gelijk op, die haren niet maar door Amy ging ik nog een keer kijken en zag ik het pasquote:Op zondag 29 december 2024 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat heb ik geshopt.
Die oogjes en dat mondje zijn ook niet in het echt zo he!
Bijna niet te zien!quote:Op zondag 29 december 2024 15:53 schreef ToT het volgende:
[..]Heus waar!
Ja het zijn wat subtiele retoucheringen, maar je weet wat ze zeggen: less is more!![]()
![]()
Jah, daarom moest ik lachenquote:Op zondag 29 december 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wacht door jou opmerking ging ik nog een keertje kijken. ZIjn nep krullen
Ik snapte al niet waarom je lachte, ik dacht zeg toch helemaal niets geksquote:
Gekke Dotquote:Op zondag 29 december 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snapte al niet waarom je lachte, ik dacht zeg toch helemaal niets geks
Een van de bolkers is een tijdje terug wel heel dicht bij mij in de buurt geweest zie ik net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja daar zit wel een kern van waarheid in, als je dat al niet door hebt dat het nepkrullen zijnquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 15:57 schreef Dotteke het volgende:
Een van de bolkers is een tijdje terug wel heel dicht bij mij in de buurt geweest zie ik net
Dat bospad met dat bruggetje, vlakbij het terrein van het voormalige Groot Graffel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, die bedoel ik nietquote:Op zondag 29 december 2024 15:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat bospad met dat bruggetje, vlakbij het terrein van het voormalige Groot Graffel?
Ik heb hier ong 500 meter achter mij een bospad waar mensen veel hun honden uitlaten
GGN is niet zo dicht bij mij huis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah okee.quote:Op zondag 29 december 2024 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ik niet
Ik heb hier ong 500 meter achter mij een bospad waar mensen veel hun honden uitlaten
GGN is niet zo dicht bij mij huis.![]()
![]()
Ik niet,quote:
Oh haiI'm surrounded by morons!
Nu weer hierquote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, tot later en als ik jeniet meer zie een prettig jaarwisseling
It's alivequote:
Maar fijn dat het dus een goed feestje was!quote:Op zondag 29 december 2024 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ben wel aardig naar de cleaute hier hoor!
O ja ToT, mijn zoon speelt nu diabloDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja dat dan wel weer en dan niet zeggen dat ik die persoon ken van Fok!quote:
Zeker, zeker!quote:Op zondag 29 december 2024 16:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar fijn dat het dus een goed feestje was!![]()
![]()
Gezelliggggggggquote:
O jij hebt ook een kind, of kinderen, nooit geweten.quote:
Hoe oud is hij, zijn zij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volwassen en uit huis, ben nu even bij hemquote:Op zondag 29 december 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij hebt ook een kind, of kinderen, nooit geweten.
Hoe oud is hij, zijn zij?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hij speelt nu diablo 4quote:Op zondag 29 december 2024 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah tof!
Ik heb alleen Diablo 1 en 2 gespeeld. Wel toffe games!
Heeft ook diablo 3 gespeeld
En inmiddels heeft hij Zelda aangedaan en moet ik meedoen.
Dus alweer weg
Ik ben echt de beste drakenbolker
Enjoy!quote:Op zondag 29 december 2024 16:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij speelt nu diablo 4
Heeft ook diablo 3 gespeeld
En inmiddels heeft hij Zelda aangedaan en moet ik meedoen.
Dus alweer weg![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: