SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2024 13:38:50 ]![]()
Ik had deze TT niet.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja, dat jij je stoort aan de te vroege vuurwerkafstekers. Maar waarom moeten de liefhebbers daar de dupe van zijn die zich wel gewoon aan de regels houden?quote:Op zondag 29 december 2024 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar jullie snappen best wat ik bedoel.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Niet, maar je kan toch wel een basis hebben aan moreel?quote:Op zondag 29 december 2024 13:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Iedereen is fout, behalve jijTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Prima tt
*Geschreven op het toiletOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Precies, en daarom ben ik tegen een algeheel verbodquote:Op zondag 29 december 2024 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet, maar je kan toch wel een basis hebben aan moreel?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Omdat vuurwerk meer problemen oplevert dan dat het plezier oplevert.quote:Op zondag 29 december 2024 13:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat jij je stoort aan de te vroege vuurwerkafstekers. Maar waarom moeten de liefhebbers daar de dupe van zijn die zich wel gewoon aan de regels houden?
En dat we vuurwerk afsteken, prima. Doe het dan in de uren die er voorstaan zodat ik (en met mij genoeg andere mensen, dieren etc) zich niet ter pletter schrikken als het buitenom deze uren wordt gedaan.Trotste mama van Ambar
En dat veranderd door de goede te laten lijden? Met een totaalverbod heb je nergens meer last van? De legale verkoop is 1 dag bezig dus daar ligt het probleem niet.quote:Op zondag 29 december 2024 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat vuurwerk meer problemen oplevert dan dat het plezier oplevert.
En dat we vuurwerk afsteken, prima. Doe het dan in de uren die er voorstaan zodat ik (en met mij genoeg andere mensen, dieren etc) zich niet ter pletter schrikken als het buitenom deze uren wordt gedaan.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Da's dezelfde zekerheid moreel gezien en vertrouwen dat ik wil hebben in de medemens dat ik niet overreden wordt op straat of dat ik vermoord wordt.Trotste mama van Ambar
Niks is zeker in het leven, behalve dat het een keer zal eindigen.quote:Op zondag 29 december 2024 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Da's dezelfde zekerheid moreel gezien en vertrouwen dat ik wil hebben in de medemens dat ik niet overreden wordt op straat of dat ik vermoord wordt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Omdat mensen geen moreel hebben en we in Nederland helaas een diep gewortelde vuurwerkvcultuur hebben.quote:Op zondag 29 december 2024 13:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En dat veranderd door de goede te laten lijden? Met een totaalverbod heb je nergens meer last van? De legale verkoop is 1 dag bezig dus daar ligt het probleem niet.Trotste mama van Ambar
Drie foutquote:Op zondag 29 december 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mickytjuh, dat is lang geleden. Alles goed?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Doen.quote:Op zondag 29 december 2024 13:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik voel me nu geneigd om vuurwerk te kopenTrotste mama van Ambar
Zat landen die graag een academisch geschoold persoon willen hebben hoorquote:Op zondag 29 december 2024 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat mensen geen moreel hebben en we in Nederland helaas een diep gewortelde vuurwerkvcultuur hebben.![]()
En wat een trieste ziel ben je eigenlijk als je vuurwerk gaat kopen en rotjes naar honden, katten en eenden gaat gooien.Trotste mama van Ambar
Jij bent dus belangrijker dan alle mensen die zich wel gewoon aan de regels houden? Ik heb bijvoorbeeld alleen legaal vuurwerk wat ik binnen de afsteektijden afsteek, en met mij nog duizenden. Een totaalverbod lost niks op. Ik heb ook een hekel aan vroegafstekers, maar meer omdat zij tarten met ons lot als liefhebbersquote:Op zondag 29 december 2024 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat mensen geen moreel hebben en we in Nederland helaas een diep gewortelde vuurwerkvcultuur hebben.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Waarom is je mening in dit topic uiten tegenwoordig echt zo ongelofelijk kut geworden?Trotste mama van Ambar
100% eens.quote:Op zondag 29 december 2024 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
En wat een trieste ziel ben je eigenlijk als je vuurwerk gaat kopen en rotjes naar honden, katten en eenden gaat gooien.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ach, ik kan me nog wel een preek herinneren nadat iemand hier zei dat hij een auto nodig had.quote:Op zondag 29 december 2024 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom is je mening in dit topic uiten tegenwoordig echt zo ongelofelijk kut geworden?![]()
Bijna oud en nieuwquote:
Lekker gezellig houden
Is veel leuker![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kom 31 december gewoon niet meer buiten. Neem zelfs nog speciaal vrij zodat ik niet naar buiten hoef.Trotste mama van Ambar
Ik hou wel van vuurwerk. Vooral de sierpotten dan, rotjes ed heb ik nooit zoveel aan gevonden. Behalve de knetterzweep natuurlijk. En de ladycrackers vond ik ook altijd wel leuk
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Simpel knalvuurwerk vind ik ook niks, astronauten heb ik nooit leuk gevonden. Mag best wel een effect aan zitten jaquote:Op zondag 29 december 2024 13:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hou wel van vuurwerk. Vooral de sierpotten dan, rotjes ed heb ik nooit zoveel aan gevonden. Behalve de knetterzweep natuurlijk. En de ladycrackers vond ik ook altijd wel leuk
Ik ookquote:Op zondag 29 december 2024 13:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Mooi vuurwerk
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind mooiquote:Op zondag 29 december 2024 13:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hou wel van vuurwerk. Vooral de sierpotten dan, rotjes ed heb ik nooit zoveel aan gevonden. Behalve de knetterzweep natuurlijk. En de ladycrackers vond ik ook altijd wel leuk![]()
hondred euro voor blikje in de water? Iek vind he-lemaal mooi!quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Siervuurwerk is mooi om naar te kijken.quote:Op zondag 29 december 2024 13:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier krijgen we een lichtshow in de stad ipv vuurwerk.
Dat zou betekenen dat je midden in de nacht de straat op moet om daar te gaan kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die zogenaamde georganiseerde vervangers van vuurwerk vind ik helemaal niks, gelukkig noemen ze het nog net geen vuurwerck
Het enige wat knalt (al is het meer een plop) is de Champagnekurk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Aantal jaar terug hadden buren van ons "illegaal" vuurwerk uit duitsland met een kei, maar dan ook keiharde knal volgens zeggen. Buren steken er een af, een plopje, meer niet. Kwam niet meer bijquote:Op zondag 29 december 2024 13:48 schreef Fogel het volgende:
Het enige wat knalt (al is het meer een plop) is de Champagnekurk.
Mwah, die droneshows die ze in China hebben met 10.000 drones med LEDjes eraan vind ik wel tof om naar de kijken.quote:Op zondag 29 december 2024 13:47 schreef _UserName_ het volgende:
Die zogenaamde georganiseerde vervangers van vuurwerk vind ik helemaal niks, gelukkig noemen ze het nog net geen vuurwerckI'm surrounded by morons!
Oh ik vind lichtshows en drone shows ook wel leuk. Maar juist dat je daarvoor verder weg moet en in een grote veelal dronken mensenmassa staat trekt me dan weer niet.quote:Op zondag 29 december 2024 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Siervuurwerk is mooi om naar te kijken.
Hier krijgen we een lichtshow in de stad ipv vuurwerk.
Dat zou betekenen dat je midden in de nacht de straat op moet om daar te gaan kijken
Ik ga wel met mn gluhwijntje voor het huis staan.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat vind ik dan wel leuk om te zien, heel mooi gesynchroniseerd allemaal ja. Maar als vervanging voor vuurwerk? Neuh, dat hoeft niet van mij, doe dan lekker niks met oud en nieuw en geef die show gewoon zo tussendoor als "Lichtshow van het jaar"quote:Op zondag 29 december 2024 13:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mwah, die droneshows die ze in China hebben met 10.000 drones med LEDjes eraan vind ik wel tof om naar de kijken.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat dus, en ook nog door het vuurwerk, want mensen gaan toch gewoon doorquote:Op zondag 29 december 2024 13:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik vind lichtshows en drone shows ook wel leuk. Maar juist dat je daarvoor verder weg moet en in een grote veelal dronken mensenmassa staat trekt me dan weer niet.
Ik ga wel met mn gluhwijntje voor het huis staan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik verbaas me wel altijd over de hoeveelheid mensen die precies om 12 uur in de auto zit. Terwijl dan overal op straat vuurwerk afgestoken wordtquote:Op zondag 29 december 2024 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dus, en ook nog door het vuurwerk, want mensen gaan toch gewoon doorCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, dat is jammer idd. Beetje opletten door de afstekers mag wel. Zelf kijk ik altijd eerst even rond en roep "lont aan!" als ik wat afsteek. Ik ben best wel voor veiligheid zal ik maar zeggen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morningglorys vind ik ook altijd nog leuk, al was dat gewoon kindervuurwerk. Geen idee of die tegenwoordig nog verkocht worden.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja hoor, en nog steeds razendpopulairquote:Op zondag 29 december 2024 13:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Morningglorys vind ik ook altijd nog leuk, al was dat gewoon kindervuurwerk. Geen idee of die tegenwoordig nog verkocht worden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja echt he, je zou maar zo knaller op je auto krijgenquote:Op zondag 29 december 2024 13:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik verbaas me wel altijd over de hoeveelheid mensen die precies om 12 uur in de auto zit. Terwijl dan overal op straat vuurwerk afgestoken wordtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar ga ik bij onze kleine meid ook mee beginnen, knalewrten, morning glory en sterretjesTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het enige wat mijn kinderen voor vuurwerk hebben gekregen waren sterretjes en dan nog in het zand en dan aansteken.
Ik heb verder nooit een cent uitgegeven aan vuurwerk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: