altijd?quote:Op zondag 29 december 2024 13:25 schreef essnhills het volgende:
Ik moet altijd denken aan the Sheriff in Robin Hood dat ie met een botte lepel zijn hart wil uitgraven ipv met een mes
Jaquote:
elke minuut van de dagquote:
Voor wie het gemist had: er stond daarnet een berichtje in beeld van iemand die uitkeek naar Ironic, want ze hadden in 1996 hun dochter Alamoria genoemd als vernoeming naar Alanis Morissette.quote:Op zondag 29 december 2024 13:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
KIndje niet Alamoria genoemd, dus jij bent af.
Die zag ik gisteren nog als Hans.quote:
Ouder dan @Isordenquote:
ik als sneepquote:Op zondag 29 december 2024 13:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die zag ik gisteren nog als Hans.
It's like 10.000 spoons when all you need is a knifequote:
Ik zag het inderdaadquote:Op zondag 29 december 2024 13:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Voor wie het gemist had: er stond daarnet een berichtje in beeld van iemand die uitkeek naar Ironic, want ze hadden in 1996 hun dochter Alamoria genoemd als vernoeming naar Alanis Morissette.![]()
![]()
Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 29 december 2024 13:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Voor wie het gemist had: er stond daarnet een berichtje in beeld van iemand die uitkeek naar Ironic, want ze hadden in 1996 hun dochter Alamoria genoemd als vernoeming naar Alanis Morissette.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |