altijd?quote:Op zondag 29 december 2024 13:25 schreef essnhills het volgende:
Ik moet altijd denken aan the Sheriff in Robin Hood dat ie met een botte lepel zijn hart wil uitgraven ipv met een mes
Jaquote:
elke minuut van de dagquote:
Voor wie het gemist had: er stond daarnet een berichtje in beeld van iemand die uitkeek naar Ironic, want ze hadden in 1996 hun dochter Alamoria genoemd als vernoeming naar Alanis Morissette.quote:Op zondag 29 december 2024 13:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
KIndje niet Alamoria genoemd, dus jij bent af.
Die zag ik gisteren nog als Hans.quote:
Ouder dan @Isordenquote:
ik als sneepquote:Op zondag 29 december 2024 13:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die zag ik gisteren nog als Hans.
It's like 10.000 spoons when all you need is a knifequote:
Ik zag het inderdaadquote:Op zondag 29 december 2024 13:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Voor wie het gemist had: er stond daarnet een berichtje in beeld van iemand die uitkeek naar Ironic, want ze hadden in 1996 hun dochter Alamoria genoemd als vernoeming naar Alanis Morissette.![]()
![]()
Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 29 december 2024 13:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Voor wie het gemist had: er stond daarnet een berichtje in beeld van iemand die uitkeek naar Ironic, want ze hadden in 1996 hun dochter Alamoria genoemd als vernoeming naar Alanis Morissette.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 13:26 schreef Viv het volgende:
[..]
![]()
ALWAAAAAAYSquote:
Oh, ik wou mn toekomstige zoon anders Jaba noemen, naar Jack Black.quote:Op zondag 29 december 2024 13:26 schreef Viv het volgende:
[..]
![]()
Bedankt voor deze info, hier doen we niets mee.quote:
Waarom dan niet Jabla?quote:Op zondag 29 december 2024 13:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh, ik wou mn toekomstige zoon anders Jaba noemen, naar Jack Black.
Nee dat was in 2003quote:
Ow echt? Wij hebben in huis geen tiktokquote:Op zondag 29 december 2024 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik vertellen dat ook deze van Elvis een tiktokbonus heeft?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
HaaaaaaAaaaaaaaquote:
Omdat ik blijkbaar nog steeds niet helemaal wakker benquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 13:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Ik noem mijn kind SuFre als ode aan…
Gelukkig niet Diluba naar de Dikke Lul Band.quote:Op zondag 29 december 2024 13:26 schreef Viv het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |