Je kan beide tegelijk doen, niemand ziet het toch.quote:
Yes. Leuke kroeg ook!quote:
Dan sta je sowieso al 10-0 achter.quote:Op zondag 29 december 2024 13:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Kut, alles wat ik zeg is al besproken vandaag.
I blame mobiel fokken.
ja die term leerde ik rond mn 19e van een stel potten uit enschedequote:
quote:Op zondag 29 december 2024 13:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Deal
Goede brouwerij trouwens, ze kunnen het wel daar
Blijven donerenquote:Op zondag 29 december 2024 13:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Kut, alles wat ik zeg is al besproken vandaag.
I blame mobiel fokken.
Zo zal elke stad wel zn mooiere onontdekte dingen hebben. Maar het heeft er bij mij ook sowieso mee te maken dat ik een Groninger ben, dus dan krijg je op een gegeven moment heimweequote:Op zondag 29 december 2024 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
@:MtheBassman… klopt wat je zegt qua oude sfeer, maar ik heb onlangs een keer een stadswandeling gemaakt met een stadsgids en er is meer dan je op eerste oog ziet. Ik was positief verrast.
ironisch...quote:Op zondag 29 december 2024 13:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die term leerde ik rond mn 19e van een stel potten uit enschede
Klink wel tofquote:Op zondag 29 december 2024 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Klopt! Een proeverij daar is ook leuk.
een beetje te ironischquote:
Fantastischquote:Op zondag 29 december 2024 13:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die term leerde ik rond mn 19e van een stel potten uit enschede
nee dat is [img=450]quote:
Ja, dat snap ik enigszins wel. Groningen is ook een erg mooie stad.quote:Op zondag 29 december 2024 13:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zo zal elke stad wel zn mooiere onontdekte dingen hebben. Maar het heeft er bij mij ook sowieso mee te maken dat ik een Groninger ben, dus dan krijg je op een gegeven moment heimwee
Alan Rickman God?quote:Op zondag 29 december 2024 13:25 schreef essnhills het volgende:
Ik moet altijd denken aan the Sheriff in Robin Hood dat ie met een botte lepel zijn hart wil uitgraven ipv met een mes
Hoe oud ben je ook alweer??quote:Op zondag 29 december 2024 13:25 schreef essnhills het volgende:
Ik moet altijd denken aan the Sheriff in Robin Hood dat ie met een botte lepel zijn hart wil uitgraven ipv met een mes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |