quote:Op zondag 29 december 2024 12:44 schreef Isorden het volgende:
Ik laat ook wel eens een one way wind.
Sorryquote:
DIE LUCHT!!!quote:
Ook al vind ik het niks, geen BZN is ook wel raar.quote:
Paling?quote:
nee dit is de cover van de kattenquote:
Wind gaat maar 1 kant opquote:
Nee, verliezerquote:
Eendagsvlieg heeft een scheet gelaten?quote:
Hoe is dit mogelijkquote:Op zondag 29 december 2024 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Persoonlijk ken ik bohemian rhapsody alleen via de top 2000 dus ik ben benieuwd of die bias meer verspreid is onder stemmers
Wie is hier de eendagsvlieg?quote:Op zondag 29 december 2024 12:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eendagsvlieg heeft een scheet gelaten?
bzn verbaast mij meerquote:Op zondag 29 december 2024 12:45 schreef PzKpfw het volgende:
Geen Jan Smit.. dat verbaasd me toch enigszins.
Naar paling.quote:
Houden zo graag.quote:Op zondag 29 december 2024 12:45 schreef PzKpfw het volgende:
Geen Jan Smit.. dat verbaasd me toch enigszins.
dat was het nummer van spijkers met koppen toch?quote:
Zal hoogst waarschijnlijk niet de enige zijnquote:
Mijn ouders draaiden vanaf dat ik me kan herinneren de Greatest Hits CD van Queen al in huis, dus ik ken em al sinds ik een jaar of 4-5 ben denk ikquote:Op zondag 29 december 2024 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Persoonlijk ken ik bohemian rhapsody alleen via de top 2000 dus ik ben benieuwd of die bias meer verspreid is onder stemmers
Mwa, ik kan van BZN zo snel geen grote hit noemen en van Jan Smit wel een hele serie. Op nationaal niveau dan.quote:
Oh die ook niet?quote:
Jaquote:Op zondag 29 december 2024 12:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was het nummer van spijkers met koppen toch?
want er kan er maar 1 de winnaar zijn...quote:
Wel de minderheidquote:Op zondag 29 december 2024 12:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal hoogst waarschijnlijk niet de enige zijn
die noemde ze in dezelfde zinquote:
Mon Amourquote:Op zondag 29 december 2024 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa, ik kan van BZN zo snel geen grote hit noemen en van Jan Smit wel een hele serie. Op nationaal niveau dan.
Hé, George Baker?quote:Op zondag 29 december 2024 12:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was het nummer van spijkers met koppen toch?
BZN - Mon Amour zou je op z'n minst verwachten.quote:Op zondag 29 december 2024 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa, ik kan van BZN zo snel geen grote hit noemen en van Jan Smit wel een hele serie. Op nationaal niveau dan.
I'm just a bird in the skyquote:
die is best oke.quote:Op zondag 29 december 2024 12:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
BZN - Mon Amour zou je op z'n minst verwachten.
Ik heb het volgens mij leren kennen toen ik een keer als tiener googlede wat het beste nummer ter wereld was en een paar sites zeiden BoRhapquote:Op zondag 29 december 2024 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
die had een selectie bij de Lidl gekochtquote:
Van harte gefeliciteerd!quote:Op zondag 29 december 2024 12:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
want er kan er maar 1 de winnaar zijn...
Daarom lijden wij nu...
Met zijn allen
Met zijn allen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |