Is dat de nieuwe strooizouttechniek?quote:Op zondag 29 december 2024 11:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nee hoor, maar tegenwoordig moeten we op alle slakken zout leggen.
Ik heb ook van alles gemist, maar excuus dat die ook allemaal op achterlijke tijden vielen.quote:Op zondag 29 december 2024 11:07 schreef Viv het volgende:
Goedemorgen!Drie stemplaten gemist in de tussentijd:
Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama
Status Quo - Whatever You Want
Van Halen - Jump
![]()
![]()
Ik haaaat slakken in mijn tuin. Zeker zonder huisje.quote:
je houdt niet van naakt?quote:Op zondag 29 december 2024 11:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik haaaat slakken in mijn tuin. Zeker zonder huisje.
Jawel, het was vrije in- en uitloop.quote:Op zondag 29 december 2024 11:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, je mocht toen niet eens een uur blijven hangen
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, niet veel anders dan wat je op TV ziet, een knap nagebouwd vol cafe met de plaatjesdraaier achter een glazen wand in een kleiner hokje dan dat het op TV lijkt.
Zat er tijdens een waardeloos uur, dus na 45 minuten was ik het zat en zijn we vertrokken.
De vele 7" singles aan de muur waren wel een lust voor het oog...
Die van Sting vind ik nog wel een graadje erger. Dan alleen deze.quote:Op zondag 29 december 2024 11:09 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een zeiklied, die van Sting was voldoende geweest voor deze lijst.
Anders zou iedereen rijk zijn.quote:
Altijd pijnlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 11:07 schreef Viv het volgende:
Goedemorgen!Drie stemplaten gemist in de tussentijd:
Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama
Status Quo - Whatever You Want
Van Halen - Jump
![]()
![]()
Eh nee.quote:Op zondag 29 december 2024 11:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Die van Sting vind ik nog wel een graadje erger. Dan alleen deze.
Ja precies. Raar liedje.quote:
Jawel, aan het einde van de regenboog.quote:
Hm iets later dan niet meer. kan ook niet, want ze wisten de wachttijdenquote:Op zondag 29 december 2024 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, het was vrije in- en uitloop.
Ik heb dit teruggevonden:
[..]
Die was toch van de vrouwen? Waarom slaapt die bij jou dan?quote:Op zondag 29 december 2024 11:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Altijd pijnlijk.
Ik sliep vanmorgen door Billie Eilish heen
Graanvelden.quote:
Vind dit wel een warm bad.quote:Op zondag 29 december 2024 11:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze had ik ook wel willen missen
Ja zo kan ik het ookquote:
Dat is onjuist want dan zou het goud ook minder waard zijn namelijk.quote:
Denk het wel.quote:Op zondag 29 december 2024 11:11 schreef 4-elements het volgende:
Us and them. Gaat dit over polarisatie?
Dit gaat over het Top2000 topic tegen de rest van FOK!quote:Op zondag 29 december 2024 11:11 schreef 4-elements het volgende:
De zinloosheid van oorlog.quote:Op zondag 29 december 2024 11:11 schreef 4-elements het volgende:
Geen gezeik, iedereen rijk.quote:Op zondag 29 december 2024 11:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is onjuist want dan zou het goud ook minder waard zijn namelijk.
Ben je ook weleens bij Brid Floyd geweest? Die hebben wij onlangs gezien en was supertof.quote:Op zondag 29 december 2024 11:11 schreef Isorden het volgende:
Last minute door een vriend meegevraagd naar:
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More The Pink Floyd Project setlists
Zo geen spijt van gehad, heule strakke tribute
Nee toevallig niet.quote:Op zondag 29 december 2024 11:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben je ook weleens bij Brid Floyd geweest? Die hebben wij onlangs gezien en was supertof.
Moguhquote:
Zeg maar gerust Fantastischquote:Op zondag 29 december 2024 11:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben je ook weleens bij Brid Floyd geweest? Die hebben wij onlangs gezien en was supertof.
Wat Candy spelen hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |