Ik niet altijd hoorquote:Op zondag 29 december 2024 17:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vroeger liet (of nog steeds) je eten in welk hotel of op welke camping je zat en in noodgevallen kon je die gewoon bellen.
Ik moest dit 3 keer lezen en begreep toen dat het niet om een bezoek aan een restaurant ging…quote:Op zondag 29 december 2024 17:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vroeger liet (of nog steeds) je eten in welk hotel of op welke camping je zat en in noodgevallen kon je die gewoon bellen.
Swypefout, zie editquote:Op zondag 29 december 2024 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest dit 3 keer lezen en begreep toen dat het niet om een bezoek aan een restaurant ging…
Sterkte @:tele6…
Als je tegenwoordig niet persoonlijk bereikbaar bent, dan is dat een keuze.quote:Op zondag 29 december 2024 17:48 schreef AnneX het volgende:
De anwb had in de vakantieperiode toch zo’n oproep van 5 minuten vooraf aan het nieuws of op de wereldradio of :…”de familie H, verblijvend in of rond Bordeaux contact wil opnemen met het thuisfront… rijdend in een gele ford anglia met kenteken rt-23-84 …”
Dat zou nu privacy gevoelige info zijn 😂
Maar dan wel aan de rechterkant graag, daar hebbik nergens last vanquote:
Vanavond al, geloof ik.quote:Op zondag 29 december 2024 17:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ppfff @:tele6 wat een familiezorgen. Wanneer verwachten jullie broer weer terug?
Ik krijg nu op insta en fb foto’s van mensen die nu in Syrië zijn. Van één weet ik dat hij z’n ouders sinds begin 2014 niet meer gezien heeft, ook niet via facetime, heel af en toe een foto. Zo blij voor ze
Stil hier idd.quote:
Ik keek naar de Oogappels film en nu heb ik de compilatie van “dwars door de lage landen” aanstaan.quote:Op zondag 29 december 2024 22:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Stil hier idd.
Ik was Monty Python aan het kijken met B. Iets te veel kots en bloed naar mijn smaak maar leuke liedjes.
Hier Infinite. Ook best wat bloedquote:Op zondag 29 december 2024 22:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Stil hier idd.
Ik was Monty Python aan het kijken met B. Iets te veel kots en bloed naar mijn smaak maar leuke liedjes.
Geloof niet dat ik ‘m op m’n kijklijst ga zettenquote:
MPquote:Op zondag 29 december 2024 22:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Stil hier idd.
Pruimquote:Op zondag 29 december 2024 23:16 schreef Blues het volgende:
Wij zijn op de Pruim begonnen met Jack Ryan. 4 seizoenen, zalig bingen. Met bloed
Ach Tele …is overleden tante een dochter van oma?quote:Op maandag 30 december 2024 12:50 schreef Tele6 het volgende:
Broertje is terug in het land. Hij gaat zowaar zelf in z'n eentje bij oma in het ziekenhuis langs morgenmiddag, en dan komt de rest voor de avond.
Nee, is van verschillende kanten van de familie.quote:Op maandag 30 december 2024 13:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach Tele …is overleden tante een dochter van oma?
Tja, slaap hygiëne mag ik ook wel eens weer onder de loep nemen.
In ieder geval de 7 afleveringen afgekeken van High Potential. Iemand was zo vriendelijk om te dwnloaden voor mij.
Vanmiddag wordt gekeken of dat ook mogelijk is met Honderd Jaar Eenzaamheid op Netflix.
Daar ben ik erg benieuwd naar na de recensies in vk en nrc.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)aar-netflix-a4876190
Oh en hier staat de trailer https://draadbreuk.nl/fil(...)rd-jaar-eenzaamheid/
Het zou het plotse overlijden nog verdrietiger maken.quote:Op maandag 30 december 2024 13:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, is van verschillende kanten van de familie.
Oma is de moeder van m'n moeder.
Tante is de jongste zus van m'n vader.
Ik parkeerde m'n auto vanochtend keurig in het midden van het parkeervak, naast zo'n lelijk Tesla X hok die heel erg scheef stond en over de lijn. Opzich een hele prestatie want de vakken bij de Sligro zijn lekker groot.quote:Op maandag 30 december 2024 14:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Bij de uitrit van de stond een busje waar je fietsend niet links of rechts langs kon, auto’s konden er niet in of uit. Bestuurder zat een boterham te eten
Jammer, dat ze het zelf niet doorheeftquote:Op maandag 30 december 2024 16:03 schreef Kaatje1 het volgende:
We hebben hier in de flat een ruim 80 jarige wonen. Zij is laatst gevallen en moest weer oefenen met lopen met een rollator. Iedereen met auto had de hoop dat ze zou stoppen met autorijden maar “nee hoor, kan goed rijden”. Maar zelfs ik, zonder rijbewijs zie dat dat niet zo is, wanneer zij inparkeert denk ik (zie het soms vanuit de keuken) denk ik, dat kan ik ook zo.
Soms is het knap hoe erg mensen in hun eigen bubbel zitten.quote:Op maandag 30 december 2024 14:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Bij de uitrit van de stond een busje waar je fietsend niet links of rechts langs kon, auto’s konden er niet in of uit. Bestuurder zat een boterham te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |