quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De lekkerheid van deze ziekerd was al even bekend hoor...
Ja chips en cider gaan sowieso mee. Ook kaas durf ik wel aan op de boot. Grote hompen vlees dan weer nietquote:Op zondag 29 december 2024 08:00 schreef Tuindier het volgende:
[..]
En chips! Vergeet de chips niet. Maar vooral de cider en bier.
Da's snel.quote:Op zondag 29 december 2024 14:08 schreef Blues het volgende:
Wandelfoto, tis voorjaar in t dorp[ link | afbeelding ]
Ik dacht dat ze óud waren met een typefout. Maar kwartje valt, ze zijn lángquote:Op zondag 29 december 2024 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat zijn geen fijne dingen die je opnoemt @:flipsen. Hopelijk is het allemaal snel te verhelpen.
Hier liep het net ook niet lekker. Wilde planten water geven valt de gieter uit m’n handen. Vrijwel vol nog, in de slaapkamer. Ben blij dat het water niet op het bed viel. Nu is een stuk voel heel erg schoon. Maar gieter is stuken volgens mij is de blokker hier al gesloten.
De borrel gisteren was gezellig maar die mensen zijn beiden boven de 180 en daar is, logisch, hun meubilair ook op gekocht, relaxed zitten als ukkie is er niet bij dus nu pijnlijke rug. Nog even en ik ga naar bed en verklaar deze dag als voorbij
Oooohhhh ik las ook 180 als in verrekte oudquote:Op zondag 29 december 2024 17:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze óud waren met een typefout. Maar kwartje valt, ze zijn láng![]()
Slaap lekker
Nah, broertje komt wel terug, het is alleen suf dat hij straks thuiskomt en dan is m'n tante dood en oma weer in het ziekenhuis en m'n ouders wieweetwaar of over de flos, en hij weet het allemaal niet. Maar goed, zo heeft hij wel een rustige vakantiequote:Op zondag 29 december 2024 17:18 schreef sigme het volgende:
Oh @:tele6 wat veel onleuke onrust.
Maak je je zorgen over broertje?
Zoals vroegah, je wist nergens vanquote:Op zondag 29 december 2024 17:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nah, broertje komt wel terug, het is alleen suf dat hij straks thuiskomt en dan is m'n tante dood en oma weer in het ziekenhuis en m'n ouders wieweetwaar of over de flos, en hij weet het allemaal niet. Maar goed, zo heeft hij wel een rustige vakantie
Of heel dikquote:Op zondag 29 december 2024 17:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze óud waren met een typefout. Maar kwartje valt, ze zijn láng![]()
Slaap lekker
Vroeger liet (of nog steeds) je weten in welk hotel of op welke camping je zat en in noodgevallen kon je die gewoon bellen.quote:
Ik niet altijd hoorquote:Op zondag 29 december 2024 17:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vroeger liet (of nog steeds) je eten in welk hotel of op welke camping je zat en in noodgevallen kon je die gewoon bellen.
Ik moest dit 3 keer lezen en begreep toen dat het niet om een bezoek aan een restaurant ging…quote:Op zondag 29 december 2024 17:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vroeger liet (of nog steeds) je eten in welk hotel of op welke camping je zat en in noodgevallen kon je die gewoon bellen.
Swypefout, zie editquote:Op zondag 29 december 2024 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest dit 3 keer lezen en begreep toen dat het niet om een bezoek aan een restaurant ging…
Sterkte @:tele6…
Als je tegenwoordig niet persoonlijk bereikbaar bent, dan is dat een keuze.quote:Op zondag 29 december 2024 17:48 schreef AnneX het volgende:
De anwb had in de vakantieperiode toch zo’n oproep van 5 minuten vooraf aan het nieuws of op de wereldradio of :…”de familie H, verblijvend in of rond Bordeaux contact wil opnemen met het thuisfront… rijdend in een gele ford anglia met kenteken rt-23-84 …”
Dat zou nu privacy gevoelige info zijn 😂
Maar dan wel aan de rechterkant graag, daar hebbik nergens last vanquote:
Vanavond al, geloof ik.quote:Op zondag 29 december 2024 17:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ppfff @:tele6 wat een familiezorgen. Wanneer verwachten jullie broer weer terug?
Ik krijg nu op insta en fb foto’s van mensen die nu in Syrië zijn. Van één weet ik dat hij z’n ouders sinds begin 2014 niet meer gezien heeft, ook niet via facetime, heel af en toe een foto. Zo blij voor ze
Stil hier idd.quote:
Ik keek naar de Oogappels film en nu heb ik de compilatie van “dwars door de lage landen” aanstaan.quote:Op zondag 29 december 2024 22:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Stil hier idd.
Ik was Monty Python aan het kijken met B. Iets te veel kots en bloed naar mijn smaak maar leuke liedjes.
Hier Infinite. Ook best wat bloedquote:Op zondag 29 december 2024 22:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Stil hier idd.
Ik was Monty Python aan het kijken met B. Iets te veel kots en bloed naar mijn smaak maar leuke liedjes.
Geloof niet dat ik ‘m op m’n kijklijst ga zettenquote:
MPquote:Op zondag 29 december 2024 22:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Stil hier idd.
Pruimquote:Op zondag 29 december 2024 23:16 schreef Blues het volgende:
Wij zijn op de Pruim begonnen met Jack Ryan. 4 seizoenen, zalig bingen. Met bloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |