SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Eerst even koffie, dus.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Heee ToT!quote:
Tof feestje![]()
Bedankt!!
En nu het minder leuke werk: opruimen en afwassen.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik doe dat altijd dezelfde avond nogquote:Op zondag 29 december 2024 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heee ToT!
Tof feestje![]()
Bedankt!!
En nu het minder leuke werk: opruimen en afwassen.....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zat weer door het slotje te posten. OepsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heee ToT!
Tof feestje![]()
Bedankt!!
En nu het minder leuke werk: opruimen en afwassen.....Thanks!
En graag gedaan!
Klopt ja, ik moet zo nog de 2 laatste gasten terug naar huis sturen en dan begint het grote opruimen idd.![]()
![]()
Heb daar nooit last van, zodra ik een stap buiten bed zet ben ik klaar wakkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar hadden we gisteravond geen zin meer in.quote:Op zondag 29 december 2024 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd dezelfde avond nogAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ice coldOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hey ToT Hoe was het gisteren, hoeveel fokkers waren er gekomen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We zijn het gewend dotquote:Op zondag 29 december 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
Zat weer door het slotje te posten. Oeps
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ik ook en had van de Fokkers wel verwacht dat ze hem even zouden helpen met opruimen. Valt weer tegen hequote:Op zondag 29 december 2024 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd dezelfde avond nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als iedereen weg is ga ik opruimen en schoonmakenquote:Op zondag 29 december 2024 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar hadden we gisteravond geen zin meer in.
Hey Mickytjuh, dat is lang geleden. Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 december 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook en had van de Fokkers wel verwacht dat ze hem even zouden helpen met opruimen. Valt weer tegen he
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 29 december 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook en had van de Fokkers wel verwacht dat ze hem even zouden helpen met opruimen. Valt weer tegen he![]()
Ik heb een hekel aan zooi dus voor ik naar bed ga ruim ik het op
Jou schuld, gaf jou antwoordquote:
Ik dacht waarom komt er nu niemand meer, tot ik naar het postnummer keek
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 december 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jou schuld, ga jou antwoord
Ik dacht waarom komt er nu niemand meer, tot ik naar het postnummer keek
Ja echt valt mij tegen, en dan zeggen geen zin meer pppffffquote:
Heb ik ook altijd gedaan hoor.quote:Op zondag 29 december 2024 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik heb een hekel aan zooi dus voor ik naar bed ga ruim ik het op
Als ik wegga moet het ook opgeruimd zijn en als ik naar bed ga, geen afwas meer op het aanrechtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Preciesquote:Op zondag 29 december 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd gedaan hoor.
Als ik wegga moet het ook opgeruimd zijn en als ik naar bed ga, geen afwas meer op het aanrecht
Dat slaapt een stuk lekkerderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik lig nog in bed. Gisteravond bij thuiskomen ben ik niet gelijk gaan slapen.![]()
Maar nu toch maar even koffie zetten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 29 december 2024 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik lig nog in bed. Gisteravond bij thuiskomen ben ik niet gelijk gaan slapen.![]()
Maar nu toch maar even koffie zetten.![]()
![]()
Ja en komt ook fijner thuis.quote:Op zondag 29 december 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Dat slaapt een stuk lekkerderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij mannen zijn daar wat makkelijker meequote:Op zondag 29 december 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd gedaan hoor.
Als ik wegga moet het ook opgeruimd zijn en als ik naar bed ga, geen afwas meer op het aanrecht
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
GG is ook een beetje verslaafd, tijdens het feest hier komen bolken, de ogen los en in bed liggen en gelijk komen bolken.quote:
Gaat niet goed met hem
Mijn moeder poetste altijd het hele huis van boven tot beneden voor ze op vakantie gingquote:
Dan kom je thuis in een schoon huis
Daar zal ik wel een tik van mee hebben gekregenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat af is is af. Dan hoef je in de ochtend niet aan de slagquote:Op zondag 29 december 2024 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij mannen zijn daar wat makkelijker meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
👍quote:Op zondag 29 december 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn moeder poetste altijd het hele huis van boven tot beneden voor ze op vakantie ging
Daar zal ik wel een tik van mee hebben gekregenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat deed ik ook toen ik nog op vakantie ging, alvast de bedden verschonen.quote:Op zondag 29 december 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn moeder poetste altijd het hele huis van boven tot beneden voor ze op vakantie ging
Daar zal ik wel een tik van mee hebben gekregen
Koelkast en vriezer schoonmaken.
ALleen lag er wel weer stof als je thuis kwamdat vervloekte ik altijd
Ik wil wel koffie, Dot. ☝️quote:Op zondag 29 december 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat af is is af. Dan hoef je in de ochtend niet aan de slagAutocorrect
(zelfst. naamw.)
O dat ziet er lekker uit DJMO, lekker genieten.quote:
Eet smakelijk saampies
In je keuken lieverdquote:
* gebrokenglas hoopt dat Dot even lekker koffie voor hem zet. Hoeft hij niet uit bed.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan kun je denk ik lang wachtenquote:Op zondag 29 december 2024 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas hoopt dat Dot even lekker koffie voor hem zet. Hoeft hij niet uit bed.
Ja maar dan moet ik naar beneden.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Noujazeg wat is dit voor service?quote:Op zondag 29 december 2024 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan kun je denk ik lang wachten
![]()
Ah Dot toe please......Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja natuurlijk.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goed voor je, eerst ff een natte lap lang je smoelletje en je klingklokjeklinggevalletje, tandjes poetsen en dan lekker naar beneden je koffie pakkenquote:Op zondag 29 december 2024 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik naar beneden.
klingklokjeklinggevalletjequote:Op zondag 29 december 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed voor je, eerst ff een natte lap lang je smoelletje en je klingklokjeklinggevalletje, tandjes poetsen en dan lekker naar beneden je koffie pakken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wel in die volgordequote:Op zondag 29 december 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed voor je, eerst ff een natte lap lang je smoelletje en je klingklokjeklinggevalletje, tandjes poetsen en dan lekker naar beneden je koffie pakken
Hij is vergeten mij gisteren in te hurenquote:als hij dat gisteren gedaan had was ik vandaag zijn dienstmeisje gewwest. Mits hij goed betaalde natuurlijk
Lijkt mij wel zo fris inderdaadquote:
En de reiskosten natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is vergeten mij gisteren in te hurenals hij dat gisteren gedaan had was ik vandaag zijn dienstmeisje gewwest. Mits hij goed betaalde natuurlijk
Ik kon nu niet zeggen dat ik me verslikte in de koffie want die heb ik nog steeds niet....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kijkquote:Op zondag 29 december 2024 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kon nu niet zeggen dat ik me verslikte in de koffie want die heb ik nog steeds niet....
Elk nadeel heeft zijn voordeelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Met jouw flexibele instelling kun je ook bij een late aanvraag alsnog wel bijspringen natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is vergeten mij gisteren in te hurenals hij dat gisteren gedaan had was ik vandaag zijn dienstmeisje gewwest. Mits hij goed betaalde natuurlijk
En die betaling komt wel in orde.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik verwacht dan aan chauffeur die hij stuurt om mij op te halen natuurlijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk ik heb je leven gered door je geen koffie te gevenquote:Op zondag 29 december 2024 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is dat potitze?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Minstens jaquote:Op zondag 29 december 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verwacht dan aan chauffeur die hij stuurt om mij op te halen natuurlijk.
Of een helikopter
Want anders ben je zo lang onderwegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, die chauffeur is er. Die heet machinist.quote:Op zondag 29 december 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verwacht dan aan chauffeur die hij stuurt om mij op te halen natuurlijk.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dot reist in stijl hèquote:Op zondag 29 december 2024 09:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die chauffeur is er. Die heet machinist.
Niet met het gepeupel
Helaas ben ik voor vandaag verhinderd en zal ik niet aan je verzoek kunnen voldoen.quote:Op zondag 29 december 2024 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met jouw flexibele instelling kun je ook bij een late aanvraag alsnog wel bijspringen natuurlijk.
En die betaling komt wel in orde.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar ik heb geen auto met chauffeur beschikbaar. 🤷♂️quote:Op zondag 29 december 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dot reist in stijl hè
Niet met het gepeupelAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja wauwquote:Op zondag 29 december 2024 09:02 schreef mario390 het volgende:
potitze niet verwisselen met poritze![]()
[ afbeelding ]
Geweldig
Nog nooit zo genoten
Dan geen koffiequote:Op zondag 29 december 2024 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen auto met chauffeur beschikbaar. 🤷♂️
Ik heb er ondertussen al 2 opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nu krijg je minder sterren in je reviewquote:Op zondag 29 december 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas ben ik voor vandaag verhinderd en zal ik niet aan je verzoek kunnen voldoen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En jij nog steeds geen koffiequote:Op zondag 29 december 2024 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu krijg je minder sterren in je review
Kijk, dit zijn ideeen waar je nog wat aan hebtquote:Op zondag 29 december 2024 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Minstens ja
Of een helikopter
Want anders ben je zo lang onderwegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik wil een persoonlijke chauffeur, een machinist vervoert er een hele boel tegelijkquote:Op zondag 29 december 2024 09:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die chauffeur is er. Die heet machinist.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar jij durft niet in zo'n ding, toch?quote:Op zondag 29 december 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn ideeen waar je nog wat aan hebtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, eerste klas, krijg je een eigen cabine.quote:Op zondag 29 december 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik wil een persoonlijke chauffeur, een machinist vervoert er een hele boel tegelijk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En de trein heeft WiFi, kun je ook nog bolken.... Nee, aan alles is gedacht.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vind het maar magertjes GGquote:Op zondag 29 december 2024 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
En de trein heeft WiFi, kun je ook nog bolken.... Nee, aan alles is gedacht.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ons Doukje is jarig en ik ga misschien wel langs.
Zij kreeg haar cadeautje met Kerst.Werewolf
Wordt je ook opgewonden van dit soort foto'squote:Op zondag 29 december 2024 09:02 schreef mario390 het volgende:
potitze niet verwisselen met poritze![]()
[ afbeelding ]![]()
Maar als ik ga google p[ Potitze kom ik heel wat anders tegen
Eerste klas is zaligquote:Op zondag 29 december 2024 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, eerste klas, krijg je een eigen cabine.Werewolf
Laat ik daar nu net niet wakker van liggenquote:Op zondag 29 december 2024 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu krijg je minder sterren in je review![]()
Maar jij hebt nog steeds geen koffie en ik welen één ster heb ik sowieso
Nee, ik heb inderdaad nog steeds geen koffie.quote:![]()
Nou dan moet ik toch maar eens uit bed.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In een heliopter, ja hoor heb een paar jaar geleden een rondvlucht boven Zutphen gewonnen. Was heel mooi.quote:Op zondag 29 december 2024 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar jij durft niet in zo'n ding, toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gefeliciteerd met Doukje, wie is dat?quote:Op zondag 29 december 2024 09:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ons Doukje is jarig en ik ga misschien wel langs.
Zij kreeg haar cadeautje met Kerst.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nichtjequote:Op zondag 29 december 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Doukje, wie is dat?Werewolf
Oke, voor één keer. Heb een koffie wolk naar je huis gestuurtquote:Op zondag 29 december 2024 09:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb inderdaad nog steeds geen koffie.![]()
Nou dan moet ik toch maar eens uit bed.
Wat heet @Frutsel dat leuk gedaan he. Complimenten hoorquote:Op zondag 29 december 2024 09:10 schreef _UserName_ het volgende:
"even" het WKN jaaroverzich bekekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was gezellig!quote:Op zondag 29 december 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ToT Hoe was het gisteren, hoeveel fokkers waren er gekomen?
Er zijn 6 mensen gekomen.![]()
![]()
ToTbolkquote:Op zondag 29 december 2024 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Was gezellig!
Er zijn 6 mensen gekomen.![]()
![]()
Leuk hoor, heb je genoten?quote:Op zondag 29 december 2024 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Was gezellig!
Er zijn 6 mensen gekomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik doe het hem niet na idd!quote:Op zondag 29 december 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heet @:Frutsel dat leuk gedaan he. Complimenten hoorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hey m-k weer helemaal bijgekomen van het feest?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een werk heeft hij daar in gestoken hequote:Op zondag 29 december 2024 09:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik doe het hem niet na idd!
😳😃👍😋quote:Op zondag 29 december 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, voor één keer. Heb een koffie wolk naar je huis gestuurt
[ afbeelding ]
Dankjewel Dot![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wauw!quote:Op zondag 29 december 2024 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Was gezellig!
Er zijn 6 mensen gekomen.
Wat goed !
Mooi zo. En hoe vond Mini het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dacht nog een keer dit jaar over mijn hart strijken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yupquote:Op zondag 29 december 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey m-k weer helemaal bijgekomen van het feest?![]()
De rekening volgt ook met wolk?quote:Op zondag 29 december 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht nog een keer dit jaar over mijn hart strijken.
* gebrokenglas geniet met volle teugen van de heerlijke wolk koffie van Dotteke![]()
![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Had er inderdaad ook een kwijl doekje bij moeten doenquote:
Heel goed.quote:Op zondag 29 december 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht nog een keer dit jaar over mijn hart strijken.
Volgend jaar ga ik beginnen over goede voornemens en het jaar goed starten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 29 december 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had er inderdaad ook een kwijl doekje bij moeten doen
Mooi zo, heb je weer een paar fokkers leren kennen. Of kende je iedereen al?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ssssstttt dat is nog een verrassingquote:Op zondag 29 december 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
De rekening volgt ook met wolk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ben benieuwd wat dat in gaat houdenquote:Op zondag 29 december 2024 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel goed.
Volgend jaar ga ik beginnen over goede voornemens en het jaar goed starten.
Ik had begrepen dat deze gewoon gratis is, zoals gebruikelijk.quote:Op zondag 29 december 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
De rekening volgt ook met wolk?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je gisteren de hele reis nog weer terug gemaakt ?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* greysbones kucht dat wordt een dikke rekeningquote:Op zondag 29 december 2024 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat deze gewoon gratis is, zoals gebruikelijk.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De koffie wel maar de wolk nietquote:Op zondag 29 december 2024 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat deze gewoon gratis is, zoals gebruikelijk.
Draken en GG kende ik alquote:Op zondag 29 december 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, heb je weer een paar fokkers leren kennen. Of kende je iedereen al?![]()
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de wolk koffiequote:Op zondag 29 december 2024 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones kucht dat wordt een dikke rekening
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo voelt het wel jaquote:Op zondag 29 december 2024 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je gisteren de hele reis nog weer terug gemaakt ?![]()
![]()
toch weer 4 nieuwe ontmoet dan. Leuk hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je nog in Zwolle? Hoe lang moet je nu nog reizen dan om thuis te komen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt wel! Heel veel meer werk dan het dagelijkse weerbericht, zit uren werk in het overzicht. Gedetailleerd, en je blijft maar lezen en momenten herkennen.quote:Op zondag 29 december 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een werk heeft hij daar in gestoken heTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ga jij wel eens naar FOK! feestjes of meets?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nopequote:Op zondag 29 december 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij wel eens naar FOK! feestjes of meets?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan doet hij het in ieder geval niet voor niets.quote:Op zondag 29 december 2024 09:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Echt wel! Heel veel meer werk dan het dagelijkse weerbericht, zit uren werk in het overzicht. Gedetailleerd, en je blijft maar lezen en momenten herkennen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee die tel ik niet meequote:die laten we er gewoon bijhangen
![]()
Dat is de enige van FOK! die je in real hebt ontmoet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jepquote:Op zondag 29 december 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee die tel ik niet meedie laten we er gewoon bijhangen
![]()
Dat is de enige van FOK! die je in real hebt ontmoet?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jullie hebben vast wel eens in de winkel achter elkaar in de rij bij de kassa gestaan.quote:Op zondag 29 december 2024 09:23 schreef greysbones het volgende:
Nou ja
Jou heb ik stiekem denk ik al eens gemeet zonder dat we het zelf doorhadden @:Dotteke
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zou heel goed kunnen, achter elkaar in de rij bij een kassa. Of op de marktquote:Op zondag 29 december 2024 09:23 schreef greysbones het volgende:
Nou ja
Jou heb ik stiekem denk ik al eens gemeet zonder dat we het zelf doorhadden @:Dotteke![]()
![]()
Ik heb er twee ontmoet een is al heel heel lang weg. Weet zijn naam niet meer kwam hier iets doen op de pc. Woonde in Zutphen. En nog een keer met iemand.
Daar ben ik toen zo van genezen dat ik nooit meer iemand van wat voor forum dan ook wil ontmoetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou maar zo kunnenquote:Op zondag 29 december 2024 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jullie hebben vast wel eens in de winkel achter elkaar in de rij bij de kassa gestaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
somige, maar ik will nog hennlegenquote:Op zondag 29 december 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeveel woord grapjes heb je nog ?![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, achter elkaar in de rij bij een kassa. Of op de markt![]()
Ik heb er twee ontmoet een is al heel heel lang weg. Weet zijn naam niet meer kwam hier iets doen op de pc. Woonde in Zutphen. En nog een keer met iemand.
Daar ben ik toen zo van genezen dat ik nooit meer iemand van wat voor forum dan ook wil ontmoeten![]()
![]()
![]()
Dat is jammer, als je zo'n nare ervaring hebt gehad.quote:Op zondag 29 december 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, achter elkaar in de rij bij een kassa. Of op de markt![]()
Daar ben ik toen zo van genezen dat ik nooit meer iemand van wat voor forum dan ook wil ontmoeten
Maar als het niet goed voelt moet je het inderdaad niet doen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, doe ik ook zeker niet meer.quote:Op zondag 29 december 2024 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is jammer, als je zo'n nare ervaring hebt gehad.
Maar als het niet goed voelt moet je het inderdaad niet doen.
Op zo moment kan het heel gezellig en leuk zijn, maar later..........
Oke genoeg er over. Ik lees net dat we een koud jan krijgen met sneeuw
Och die voorspellingen. We zien het wel.quote:Op zondag 29 december 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Oke genoeg er over. Ik lees net dat we een koud jan krijgen met sneeuw
Wel leuk weer eens, een dik pak sneeuw....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, van mij mag het komen.quote:Op zondag 29 december 2024 09:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och die voorspellingen. We zien het wel.
Wel leuk weer eens, een dik pak sneeuw....
Leuk ook voor de kinderen die niet weten wat sneeuw isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is dan je dank, een wolk vol met koffie en dan een bolk terug krijgen pppfffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owja, da's niet netjes inderdaad.... Excuses.quote:Op zondag 29 december 2024 09:40 schreef Dotteke het volgende:
Dat is dan je dank, een wolk vol met koffie en dan een bolk terug krijgen pppfffff![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En nu doe je het weer pppff GGquote:Op zondag 29 december 2024 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owja, da's niet netjes inderdaad.... Excuses.![]()
Morguh BolkKingquote:
Ga je nu al bakken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeps, I did it again....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oeh, jij durft!quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
JustinK ook weer een lekker bolkdagje vandaag?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker rustig aan vandaagquote:Op zondag 29 december 2024 09:49 schreef gebrokenglas het volgende:
JustinK ook weer een lekker bolkdagje vandaag?![]()
![]()
Eigenlijk zouden we samen eens de boel hier moeten bolken.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik heb een vermoeden dat het met de punten wel goed zitquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 29 december 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we samen eens de boel hier moeten bolken.Ja dan houdt het opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja toch, ik wacht wel tot jij 13 x gewonnen hebtquote:dan zie ik wel weer
Misschien heb ik daar wel helemaal geen zin inquote:Op zondag 29 december 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, ik wacht wel tot jij 13 x gewonnen hebtdan zie ik wel weer
![]()
![]()
Dan houdt het opquote:Op zondag 29 december 2024 09:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien heb ik daar wel helemaal geen zin in![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
misschienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 december 2024 09:49 schreef mario390 het volgende:
ilse nu in cafe ,danst met de mensen bij dolly i will always..![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan houdt het op![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
misschien![]()
![]()
Wie is ilse?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O die, dat zou kunnen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ich auch niequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer een bolk van GGquote:
drie maal scheeprecht,
Ga toch denk ik die wolk terug halen
quote:
Oneenee! Die wolk koffie is heerlijk. Ik houd die graag.quote:Op zondag 29 december 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer een bolk van GG
drie maal scheeprecht,
Ga toch denk ik die wolk terug halenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oke, strijk nog wel een keer over mijn hart dan maar ik hou je in de smiezen heer GGquote:Op zondag 29 december 2024 10:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oneenee! Die wolk koffie is heerlijk. Ik houd die graag.
Je bent te goed Dotquote:Op zondag 29 december 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, strijk nog wel een keer over mijn hart dan maar ik hou je in de smiezen heer GG![]()
Ja eigenlijk wel he.quote:
Weet je schat, ik heb derde kerstdag de mooiste twee minuten van mij leven ervaren.quote:Op zondag 29 december 2024 10:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik zou het toch nog een keer overwegen
Ik ben nog steeds in een joffele bui. Dus laat die wolk nog even hangen, tot ik er zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afdonder natuurlijk
quote:Op zondag 29 december 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je schat, ik heb derde kerstdag de mooiste twee minuten van mij leven ervaren.
Ik ben nog steeds in een joffele bui. Dus laat die wolk nog even hangen, tot ik er zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afdonder natuurlijk![]()
![]()
Ja Nee dan snap ik het![]()
![]()
Bak je ze lekker bruin mop?quote:Op zondag 29 december 2024 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voorbereiden
En dan vanmiddag bakken![]()
![]()
O dat is al vroeg. Ik deed dat altijd op oudjaarsmorgenquote:Op zondag 29 december 2024 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voorbereiden
En dan vanmiddag bakken
Heel soms een avond er voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hij wil mij er af stoten, maar ik ben nog even sterker dan die wolkquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, strijk nog wel een keer over mijn hart dan maar ik hou je in de smiezen heer GG
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee dan hebben we andere dingen te doenquote:Op zondag 29 december 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is al vroeg. Ik deed dat altijd op oudjaarsmorgen
Heel soms een avond er voor
Ik bak elk jaar samen met mijn vader
Meestal 2 a 3 dagen voor oudjaarsdagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan kloppen lig tussen de wolklagen in. Moet mij goed vasthouden, hij wil mij eraf donderenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 december 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij wil mij er af stoten, maar ik ben nog even sterker dan die wolktadaaaaa here i go's againquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij bolkt jequote:Op zondag 29 december 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan kloppen lig tussen de wolklagen in. Moet mij goed vasthouden, hij wil mij eraf donderen
O, ik hou van verse ballenquote:Op zondag 29 december 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dan hebben we andere dingen te doen
Ik bak elk jaar samen met mijn vader
Meestal 2 a 3 dagen voor oudjaarsdag![]()
Maar wel leuk dat je dat met je vader doet
Ja, om niet goed van te wordenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is ooit zo gegroeidquote:Op zondag 29 december 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ik hou van verse ballen![]()
Maar wel leuk dat je dat met je vader doet
En soort traditie
quote:Op zondag 29 december 2024 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja is ooit zo gegroeid
En soort traditie![]()
![]()
Dat krijg je met al die koffie voor GGquote:Op zondag 29 december 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
Ik val er b ijna af helluppppp
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Das waar en je kan ze altijd even lekker vers maken door ze weer even in de oven te doen.quote:Op zondag 29 december 2024 10:16 schreef greysbones het volgende:
En vandaag zijn de ballen gewoon vers
Ja, misschien had ik dat ook niet moeten doen. Maar je eigenwijs als ik ben ......quote:Op zondag 29 december 2024 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die koffie voor GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of ouderwets au bain Mariequote:Op zondag 29 december 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das waar en je kan ze altijd even lekker vers maken door ze weer even in de oven te doen.
quote:Op zondag 29 december 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das waar en je kan ze altijd even lekker vers maken door ze weer even in de oven te doen.And ageinquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, heel goed dat je dat deed hoor. Het werd super gewaardeerdquote:Op zondag 29 december 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, misschien had ik dat ook niet moeten doen. Maar je eigenwijs als ik ben ......
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Worden ze dan niet sloffigquote:
Ik zelf vind een oliebol het lekkers als hij een beetje van die knapperige dingetjes er aan heeft zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot ziet de waardering wel op haar bankrekening verschijnen.quote:Op zondag 29 december 2024 10:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, heel goed dat je dat deed hoor. Het werd super gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee gaat heel goedquote:Op zondag 29 december 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Worden ze dan niet sloffig
Ik zelf vind een oliebol het lekkers als hij een beetje van die knapperige dingetjes er aan heeft zittenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, die wolk koffie was gratis, had ik begrepen.quote:Op zondag 29 december 2024 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dot ziet de waardering wel op haar bankrekening verschijnen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:And againquote:Op zondag 29 december 2024 10:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, heel goed dat je dat deed hoor. Het werd super gewaardeerd
Ik merk het hoe super het gewaardeerd werd
Geen waardering dusquote:Op zondag 29 december 2024 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, die wolk koffie was gratis, had ik begrepen.
En ik heb nergens gratis gelezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij was echt heerlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
And again
Ik merk het hoe super het gewaardeerd werdAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Voorals nog bolkt hij mij het heen en weerquote:Op zondag 29 december 2024 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dot ziet de waardering wel op haar bankrekening verschijnen.
Rare waarderingquote:Op zondag 29 december 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voorals nog bolkt hij mij het heen en weer
Ik heb nergens gelezen dat het geld kosttequote:Op zondag 29 december 2024 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen waardering dus
En ik heb nergens gratis gelezen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jawelquote:Op zondag 29 december 2024 10:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat het geld kostte
Naderhand misschien. Maar toen was het al geserveerd.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier @gebrokenglasquote:Op zondag 29 december 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope ervoorquote:Op zondag 29 december 2024 10:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Naderhand misschien. Maar toen was het al geserveerd.
quote:Op zondag 29 december 2024 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met jouw flexibele instelling kun je ook bij een late aanvraag alsnog wel bijspringen natuurlijk.
En die betaling komt wel in orde.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Maily
![]()
Ik moet even een andere kleur in huis gaan brengen,
Heb nu een heel licht bankstel met gele en groene kussentjes
Mosterdgele bloempotjes en groene prutteltjes
Maar ik krijg nu een antraciet kleurige bank
Wat voor kleur zou dat het best bij staan denken jullie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zowel donker (zwart/grijs) als iets lichts voor het contrastquote:Op zondag 29 december 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
Ik moet even een andere kleur in huis gaan brengen,
Heb nu een heel licht bankstel met gele en groene kussentjes
Mosterdgele bloempotjes en groene prutteltjes
Maar ik krijg nu een antraciet kleurige bank
Wat voor kleur zou dat het best bij staan denken jullie?![]()
He feestbeest, hoe was het gisteren?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja grijzen dingen heb ik ook staan. Maar welke lichte kleur.quote:Op zondag 29 december 2024 10:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zowel donker (zwart/grijs) als iets lichts voor het contrast
Zag gisteren bij Intratuin hele mooie oud roze kussens, en ook een wat donkerde kleur, tegen het bordeau aan leek mij ook wel mooi
Appelgroen zag ik, maar ben daar zelf niet zo liefhebben van.
Of creme, maar dat maakt het denk ik saaiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja crème ben ik ook niet zo van. Lastig die keuzes allemaal...quote:Op zondag 29 december 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja grijzen dingen heb ik ook staan. Maar welke lichte kleur.
Zag gisteren bij Intratuin hele mooie oud roze kussens, en ook een wat donkerde kleur, tegen het bordeau aan leek mij ook wel mooi
Appelgroen zag ik, maar ben daar zelf niet zo liefhebben van.
Of creme, maar dat maakt het denk ik saai![]()
Ik vond deze kleur ook wel mooiquote:Op zondag 29 december 2024 10:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja crème ben ik ook niet zo van. Lastig die keuzes allemaal...
https://www.intratuin.nl/(...)0e8ZxMhoCT40QAvD_BwE
of
https://www.google.nl/sea(...)iygSMfM&vssid=mosaicWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohja die zijn wel mooi. Misschien past die 2e beter bij antraciet?quote:Op zondag 29 december 2024 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond deze kleur ook wel mooi
https://www.intratuin.nl/(...)0e8ZxMhoCT40QAvD_BwE
of
https://www.google.nl/sea(...)iygSMfM&vssid=mosaic![]()
Dit is wat je noemt een koude douche..... 🥴quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dacht ik ook, alhoewel ik die andere kleur ook mooi vind, lekker warm van kleurquote:Op zondag 29 december 2024 10:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja die zijn wel mooi. Misschien past die 2e beter bij antraciet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Moon
* gebrokenglas geniet van zijn eigen koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Goedemorgen Moonquote:
Kopje thee?
Gratis!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik betaal wel voor een kopje koffiequote:Op zondag 29 december 2024 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedemorgen Moon
Kopje thee?
Gratis!![]()
![]()
Ohquote:Op zondag 29 december 2024 10:54 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik betaal wel voor een kopje koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas schenkt in....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij krijgt hem gratisquote:Op zondag 29 december 2024 10:54 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik betaal wel voor een kopje koffie
* gebrokenglas zit hier met een vuurrood hoofdquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dankje dotquote:Op zondag 29 december 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij krijgt hem gratis
[ afbeelding ]![]()
wat lees ik nieuwe bank?
![]()
![]()
Ja maar dat is amper koffie. 2 slokken en het is weg.quote:Op zondag 29 december 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij krijgt hem gratis
[ afbeelding ]
Mijn koffie is echt een belevingsmoment
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Owh das super fijn, lekker wat rust !quote:Op zondag 29 december 2024 10:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jazeker! 12 uur geslapenhoe is het met jou?
![]()
Met mij goed! vanmorgen bij de sportschool geweest en nu lekker ff onder een dekentje op de bank.![]()
Ja alhoewel komt pas in week 17quote:Op zondag 29 december 2024 10:57 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dankje dot![]()
wat lees ik nieuwe bank?
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: