SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Eerst even koffie, dus.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Heee ToT!quote:
Tof feestje![]()
Bedankt!!
En nu het minder leuke werk: opruimen en afwassen.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik doe dat altijd dezelfde avond nogquote:Op zondag 29 december 2024 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heee ToT!
Tof feestje![]()
Bedankt!!
En nu het minder leuke werk: opruimen en afwassen.....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zat weer door het slotje te posten. OepsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heee ToT!
Tof feestje![]()
Bedankt!!
En nu het minder leuke werk: opruimen en afwassen.....Thanks!
En graag gedaan!
Klopt ja, ik moet zo nog de 2 laatste gasten terug naar huis sturen en dan begint het grote opruimen idd.![]()
![]()
Heb daar nooit last van, zodra ik een stap buiten bed zet ben ik klaar wakkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar hadden we gisteravond geen zin meer in.quote:Op zondag 29 december 2024 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd dezelfde avond nogAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ice coldOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hey ToT Hoe was het gisteren, hoeveel fokkers waren er gekomen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We zijn het gewend dotquote:Op zondag 29 december 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
Zat weer door het slotje te posten. Oeps
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ik ook en had van de Fokkers wel verwacht dat ze hem even zouden helpen met opruimen. Valt weer tegen hequote:Op zondag 29 december 2024 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd dezelfde avond nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als iedereen weg is ga ik opruimen en schoonmakenquote:Op zondag 29 december 2024 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar hadden we gisteravond geen zin meer in.
Hey Mickytjuh, dat is lang geleden. Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 december 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook en had van de Fokkers wel verwacht dat ze hem even zouden helpen met opruimen. Valt weer tegen he
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 29 december 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook en had van de Fokkers wel verwacht dat ze hem even zouden helpen met opruimen. Valt weer tegen he![]()
Ik heb een hekel aan zooi dus voor ik naar bed ga ruim ik het op
Jou schuld, gaf jou antwoordquote:
Ik dacht waarom komt er nu niemand meer, tot ik naar het postnummer keek
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 december 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jou schuld, ga jou antwoord
Ik dacht waarom komt er nu niemand meer, tot ik naar het postnummer keek
Ja echt valt mij tegen, en dan zeggen geen zin meer pppffffquote:
Heb ik ook altijd gedaan hoor.quote:Op zondag 29 december 2024 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik heb een hekel aan zooi dus voor ik naar bed ga ruim ik het op
Als ik wegga moet het ook opgeruimd zijn en als ik naar bed ga, geen afwas meer op het aanrechtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Preciesquote:Op zondag 29 december 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd gedaan hoor.
Als ik wegga moet het ook opgeruimd zijn en als ik naar bed ga, geen afwas meer op het aanrecht
Dat slaapt een stuk lekkerderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik lig nog in bed. Gisteravond bij thuiskomen ben ik niet gelijk gaan slapen.![]()
Maar nu toch maar even koffie zetten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 29 december 2024 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik lig nog in bed. Gisteravond bij thuiskomen ben ik niet gelijk gaan slapen.![]()
Maar nu toch maar even koffie zetten.![]()
![]()
Ja en komt ook fijner thuis.quote:Op zondag 29 december 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Dat slaapt een stuk lekkerderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij mannen zijn daar wat makkelijker meequote:Op zondag 29 december 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd gedaan hoor.
Als ik wegga moet het ook opgeruimd zijn en als ik naar bed ga, geen afwas meer op het aanrecht
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
GG is ook een beetje verslaafd, tijdens het feest hier komen bolken, de ogen los en in bed liggen en gelijk komen bolken.quote:
Gaat niet goed met hem
Mijn moeder poetste altijd het hele huis van boven tot beneden voor ze op vakantie gingquote:
Dan kom je thuis in een schoon huis
Daar zal ik wel een tik van mee hebben gekregenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat af is is af. Dan hoef je in de ochtend niet aan de slagquote:Op zondag 29 december 2024 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij mannen zijn daar wat makkelijker meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
👍quote:Op zondag 29 december 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn moeder poetste altijd het hele huis van boven tot beneden voor ze op vakantie ging
Daar zal ik wel een tik van mee hebben gekregenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat deed ik ook toen ik nog op vakantie ging, alvast de bedden verschonen.quote:Op zondag 29 december 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn moeder poetste altijd het hele huis van boven tot beneden voor ze op vakantie ging
Daar zal ik wel een tik van mee hebben gekregen
Koelkast en vriezer schoonmaken.
ALleen lag er wel weer stof als je thuis kwamdat vervloekte ik altijd
Ik wil wel koffie, Dot. ☝️quote:Op zondag 29 december 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat af is is af. Dan hoef je in de ochtend niet aan de slagAutocorrect
(zelfst. naamw.)
O dat ziet er lekker uit DJMO, lekker genieten.quote:
Eet smakelijk saampies
In je keuken lieverdquote:
* gebrokenglas hoopt dat Dot even lekker koffie voor hem zet. Hoeft hij niet uit bed.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan kun je denk ik lang wachtenquote:Op zondag 29 december 2024 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas hoopt dat Dot even lekker koffie voor hem zet. Hoeft hij niet uit bed.
Ja maar dan moet ik naar beneden.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Noujazeg wat is dit voor service?quote:Op zondag 29 december 2024 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan kun je denk ik lang wachten
![]()
Ah Dot toe please......Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja natuurlijk.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goed voor je, eerst ff een natte lap lang je smoelletje en je klingklokjeklinggevalletje, tandjes poetsen en dan lekker naar beneden je koffie pakkenquote:Op zondag 29 december 2024 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik naar beneden.
klingklokjeklinggevalletjequote:Op zondag 29 december 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed voor je, eerst ff een natte lap lang je smoelletje en je klingklokjeklinggevalletje, tandjes poetsen en dan lekker naar beneden je koffie pakken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wel in die volgordequote:Op zondag 29 december 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed voor je, eerst ff een natte lap lang je smoelletje en je klingklokjeklinggevalletje, tandjes poetsen en dan lekker naar beneden je koffie pakken
Hij is vergeten mij gisteren in te hurenquote:als hij dat gisteren gedaan had was ik vandaag zijn dienstmeisje gewwest. Mits hij goed betaalde natuurlijk
Lijkt mij wel zo fris inderdaadquote:
En de reiskosten natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is vergeten mij gisteren in te hurenals hij dat gisteren gedaan had was ik vandaag zijn dienstmeisje gewwest. Mits hij goed betaalde natuurlijk
Ik kon nu niet zeggen dat ik me verslikte in de koffie want die heb ik nog steeds niet....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kijkquote:Op zondag 29 december 2024 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kon nu niet zeggen dat ik me verslikte in de koffie want die heb ik nog steeds niet....
Elk nadeel heeft zijn voordeelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Met jouw flexibele instelling kun je ook bij een late aanvraag alsnog wel bijspringen natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is vergeten mij gisteren in te hurenals hij dat gisteren gedaan had was ik vandaag zijn dienstmeisje gewwest. Mits hij goed betaalde natuurlijk
En die betaling komt wel in orde.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik verwacht dan aan chauffeur die hij stuurt om mij op te halen natuurlijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk ik heb je leven gered door je geen koffie te gevenquote:Op zondag 29 december 2024 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is dat potitze?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Minstens jaquote:Op zondag 29 december 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verwacht dan aan chauffeur die hij stuurt om mij op te halen natuurlijk.
Of een helikopter
Want anders ben je zo lang onderwegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, die chauffeur is er. Die heet machinist.quote:Op zondag 29 december 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verwacht dan aan chauffeur die hij stuurt om mij op te halen natuurlijk.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dot reist in stijl hèquote:Op zondag 29 december 2024 09:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die chauffeur is er. Die heet machinist.
Niet met het gepeupel
Helaas ben ik voor vandaag verhinderd en zal ik niet aan je verzoek kunnen voldoen.quote:Op zondag 29 december 2024 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met jouw flexibele instelling kun je ook bij een late aanvraag alsnog wel bijspringen natuurlijk.
En die betaling komt wel in orde.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar ik heb geen auto met chauffeur beschikbaar. 🤷♂️quote:Op zondag 29 december 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dot reist in stijl hè
Niet met het gepeupelAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: