Volgens de geruchten met Frans B, maar sowieso met een of andere rijke ondernemer. Haar ex heeft de vuile was buiten gehangenquote:
Dan mag je me wel knijpenquote:Op zondag 29 december 2024 00:29 schreef Tussle266 het volgende:
Nog zo'n sprong en het is bovenste 100.
Ik zie nu dat het idd Talking Heads is,quote:
quote:Op zondag 29 december 2024 00:29 schreef Tussle266 het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2024 00:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jup, net zoals het geniale BleachersModern Girl is een lekker nummer ja. Andere nummers zijn ook prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waarschijnlijk ook alleen een minieme kans maakt met het nummertje met Broes
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat ja.quote:
Nouja de ene komt sowieso dit uur en de ander pas morgen na 12 uur weerquote:
Dat zal ook wel iets teveel zijn, maar ik denk niet dat dit het plafond is. Volgend jaar nog een dagje later gaat wel gebeuren.quote:
Rollercoaster is mijn favoriet van henquote:Op zondag 29 december 2024 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Modern Girl is een lekker nummer ja. Andere nummers zijn ook prima.
Helaas nog niet, mss volgend jaar!quote:Op zondag 29 december 2024 00:30 schreef Gretzl het volgende:
#MuMeClassic #V500classic
Ook in de Kink 1500 van dit jaar @:DecoAoreste?
Actietje.quote:Op zondag 29 december 2024 00:31 schreef Evenstar het volgende:
Hoe is dit er trouwens ooit ingekomen? Ooit gedraaid op NPO2?
Fanatieke fanbase met eigen Facebookgroep.quote:Op zondag 29 december 2024 00:31 schreef Evenstar het volgende:
Stemactie denk ik? Stond vorig jaar toch niet in stemlijst?quote:Op zondag 29 december 2024 00:31 schreef Evenstar het volgende:
Lijkt me sterk dat NPO2 een prog rock nummer van 12 minuten gaat draaienquote:Op zondag 29 december 2024 00:31 schreef Evenstar het volgende:
Vet hoorquote:Op zondag 29 december 2024 00:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Fanatieke fanbase met eigen Facebookgroep.
Lijkt zelfs een goeie opmars te hebben.quote:Op zondag 29 december 2024 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
Fijn dat dit lied de top 2000 gehaald heeft.
@Gretzl ?quote:Op zondag 29 december 2024 00:31 schreef Evenstar het volgende:
Ik zou willen dat de Bloedbus volgend jaar ook zo’n megasprong maakt, maar die hebben nu last van concurrentie uit eigen geledingen (2 nummers) en dat kunnen er zeker nog meer worden.quote:Op zondag 29 december 2024 00:29 schreef Tussle266 het volgende:
Echtquote:Op zondag 29 december 2024 00:32 schreef Isorden het volgende:
Geloof niet dat ik dit ooit heb gehoord
Ik stond echt met open mond te kijkenquote:Op zondag 29 december 2024 00:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lijkt zelfs een goeie opmars te hebben.
Nu toch al voor de tweede keer in net iets meer dan een jaar (want honderden plekken hoger)quote:Op zondag 29 december 2024 00:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat NPO2 een prog rock nummer van 12 minuten gaat draaien
Nee het zal voorlopig bij deze blijven. Dat is inderdaad in hun geval wel gunstig.quote:Op zondag 29 december 2024 00:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik zou willen dat de Bloedbus volgend jaar ook zo’n megasprong maakt, maar die hebben nu last van concurrentie uit eigen geledingen (2 nummers) en dat kunnen er zeker nog meer worden.
Bij PT zie ik het de komende tijd blijven bij dit nummer. Lazarus zal wel geen serieuze kans maken zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |