SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:![]()
#TJACKAFORFAquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En we flikkeren al die mods weg jaaaaa
Uhuhquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij hebt geen geld voor een staatslot
Kunt ze beter vervangen door niks.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vervang ze door AI getrainde systelen.
Goed bezig maatquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gelukkig net niet door het slotje heen gepost
Ik zou alle clubtopics sluiten in VBL.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:04 schreef hollandia02 het volgende:
Als ik FOK koop maak ik POL NWS BNW en ONZ tot 1 Met de naam ‘Het echte nieuws’ 🐔
Met een hek er om heen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:04 schreef hollandia02 het volgende:
Als ik FOK koop maak ik POL NWS BNW en ONZ tot 1 Met de naam ‘Het echte nieuws’ 🐔
Alleen de clubs die ik niet mag, Ajax mag bij onzinquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou alle clubtopics sluiten in VBL.
Gewoon 1 groot discussie topic.
Je wil een nog grotere trainwreck van een topic? Met Wotte, klaas, solis, en nog andere troep?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je wil een nog grotere trainwreck van een topic? Met Wotte, klaas, solis, en nog andere troep?
Jij wil alleen songfestival open hebben ouwe smikkelbeerquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Heel laag bij de grond.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
@:zipportal had helemaal door dat ik zijn TT stiekem had aangepast.
Wat een doerak ben ik toch he
Altijd tegen hemquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
@:zipportal had helemaal door dat ik zijn TT stiekem had aangepast.
Wat een doerak ben ik toch he
Wij zouden moeten meeten aangezien we kort bij elkaar wonen. Direct partnerruiltje doen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Alleen de clubs die ik niet mag, Ajax mag bij onzin
Ik heb geen partner dus dat vind ik een prima idee!quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij zouden moeten meeten aangezien we kort bij elkaar wonen. Direct partnerruiltje doen?
Songfestival dat hysterische nichtenfeest. Relict uit de hippietijd. Weg met die onzin.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij wil alleen songfestival open hebben ouwe smikkelbeer
18000000000000quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:06 schreef Evangelion het volgende:
Het is voorbij Dolanbros
[ afbeelding ]
Wow 😳quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:06 schreef wimderon het volgende:
Dolan gooit flink sneller dan jij met je trage aidsworp Ron.
Huis alleen gekocht, Hollandia heeft geld genotquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik heb geen partner dus dat vind ik een prima idee!
Ho ho, terug kijken in de post wat ik met de 30 miljoen ga doenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Huis alleen gekocht, Hollandia heeft geld genot
Kevin Lasker?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks speelt een kind darts
Veronika Koroleva?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van Gerwen won een legquote:
Alexia ook.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die is goed opgedroogd en paalbaar
Maar nog erger doodquote:
Op en afquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mike is niet de killer van weleer.
Wennen aan DE nieuwe setupquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mike is niet de killer van weleer.
Dat Viaplay-gejank over tempo is echt niet te harden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:06 schreef wimderon het volgende:
Dolan gooit flink sneller dan jij met je trage aidsworp Ron.
Jarretels nog laagquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sokken omhoog jaaa
Niveau gaat omhoog nu
Ik zie Dolan niet eens meer als een echt trage speler. Dat was ie vroeger wel, maar nu is het echt prima.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat Viaplay-gejank over tempo is echt niet te harden.
Kom kom komquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:15 schreef Nober het volgende:
Stelling: Met deze MVG heeft Nebrida geen enkele moeite
Iedereen gewoon nemoal doen en nobuddy kets hurtquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:16 schreef Coco het volgende:
De kribbigheid van @:dr_flash zet zich voort.
Omgekeerd. Krijgt billenkoekquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal slaat NU zijn moeder buiten bewustzijn
Die kelk laat ik ook aan mij voorbijgaan , moet toch een van de grootste aidsaffiches ooit in de derde ronde zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen beginnen met de Graaf - Nebrida, die laten we over aan de fijnproevers
Is een zure man geworden hier helaas.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:16 schreef Coco het volgende:
De kribbigheid van @:dr_flash zet zich voort.
Niet achter Nederlanders staan. Ga emigreren oulehquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Die kelk laat ik ook aan mij voorbijgaan , moet toch een van de grootste aidsaffiches ooit in de derde ronde zijn.
Neppequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Oude man geworden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is een zure man geworden hier helaas.
afvalbalquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ x ]
Kunnen jullie deze dagjesvolk vragen beantwoorden?
Ik ben toch helemaal geen Nederlander , nog minder dan Zjefriequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet achter Nederlanders staan. Ga emigreren ouleh
Ik ben morgenmiddag op visite dus die moet ik helaas missen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bord na iedere wedstrijdquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ x ]
25quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:18 schreef Pino112 het volgende:
@:wimderon tag-expert, hoeveel users kan je tegelijk taggen?
Ok SOLDAATquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:19 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik ben toch helemaal geen Nederlander , nog minder dan Zjefrie
Afvalbalquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ x ]
Fransje Bauer is wel te pruimen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op vtm maken ze reclame van “kerst met de Bauers”
Ik ben tussen 5 en 9 op een verjaardag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben morgenmiddag op visite dus die moet ik helaas missen.
Frans is dan ook populair in België.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
LEAVE FRANS ALONEquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
zie liever Marie Verhulst bohhhhquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Frans is dan ook populair in België.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben tussen 5 en 9 op een verjaardag.
Ik mis dus het einde van Dimitri en mis helaas het begin van Evans tegen Stack Attack.
Kind wint.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
1. Na elke wedstrijdquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ x ]
Gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
MVG misschien een outsider om dit toernooi te winnen.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben tussen 5 en 9 op een verjaardag.
Ik mis dus het einde van Dimitri en mis helaas het begin van Evans tegen Stack Attack.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Fransje Bauer is wel te pruimen.
Goedele ook nog wel hoor bohhhquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
zie liever Marie Verhulst bohhhh
zijn muziek wat minderquote:
Littler is ook officieel nog een kindquote:
Ik denk niet dat hij Ian White met ‘kind’ bedoelde neequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Littler is ook officieel nog een kind
Vind je dit normaal? @yvonnequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal slaat NU zijn moeder buiten bewustzijn
Hopelijk stukje mocro mafia Pausquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:24 schreef Bezsen het volgende:
Israëlische premier Netanyahu gaat zondag onder het mes vanwege zijn prostaat
prostaatkanker'd
Als we het WK2011 als een omslagpunt zien..quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Die kelk laat ik ook aan mij voorbijgaan , moet toch een van de grootste aidsaffiches ooit in de derde ronde zijn.
inshAllahquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk stukje mocro mafia Paus
Hakkie takkie weg is zakkiequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:24 schreef Bezsen het volgende:
prostaatkanker'd
Niveau Jason Lowe-Devon Petersen? Darius Labanauskas-Max Hopp? Alcinas-Van de Pas?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Rechtszaak in 2025...quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie marco officieel afgeschreven
Ja en je moeder opgeschreven @Wereldgozerquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk schieten ze flink uitquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:24 schreef Bezsen het volgende:
prostaatkanker'd
Blijven donerenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
BLIJVEN DÖNEREN
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ze het maar opruimen.quote:
Na het pak slaag van vorige week zondag was meneer nergens te bekennen. Stukje uithuilen bij moeders.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Zippy is welkom in het warme PSV bad.
Dat is geen warm bad.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Zippy is welkom in het warme PSV bad.
De hel van eindhoven genot.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is geen warm bad.
Dat is een ijskoude ellende.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al een paar keer dat mvg aan zijn broek zit? Pijpen te lang?
Hou eens op met deze act.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al een paar keer dat mvg aan zijn broek zit? Pijpen te lang?
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:
Vannacht last van hartkloppingen gehad op mijn werk, terwijl ik maandag een mentale blokkade had.quote:
Beterschap.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vannacht last van hartkloppingen gehad op mijn werk, terwijl ik maandag een mentale blokkade had.
Het gaat dus heel erg lekker.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vannacht last van hartkloppingen gehad op mijn werk, terwijl ik maandag een mentale blokkade had.
Uh dit klinkt kut. Ga eens wat rustiger aan doen vriend. Maar dat zei ik eergisteren ook al tegen je.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik word emotioneel van deze post.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
Welke act? Ik zie al een paar keer dat hij zijn broek omhoog trekt. Dan is hij onderaan te lang. Niet altijd het vuilste denkenquote:
Hetzelfde op de pijnlijke arm kan je zeggen over pokeren en dat is geen sport.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Is gewoon een tikquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Welke act? Ik zie al een paar keer dat hij zijn broek omhoog trekt. Dan is hij onderaan te lang. Niet altijd het vuilste denken
We weten dat je een Belg bent. Maar ZO dom ben je echt niet. Kom op nou.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Welke act? Ik zie al een paar keer dat hij zijn broek omhoog trekt. Dan is hij onderaan te lang. Niet altijd het vuilste denken
capuchon_jongen is helaas geen act.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We weten dat je een Belg bent. Maar ZO dom ben je echt niet. Kom op nou.
Dan vind ik @Alaphilippe_ z'n Brown-Lerbacher de ergste denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niveau Jason Lowe-Devon Petersen? Darius Labanauskas-Max Hopp? Alcinas-Van de Pas?
Pokeren is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de pokerwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die kaartjes naar een tafel gooien. Jaaaa wat kaartjes op een tafel gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:33 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hetzelfde op de pijnlijke arm kan je zeggen over pokeren en dat is geen sport.
de casinoquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Groetjes van een jongen die opgegroeid is in de casino.
Hahahahahha leukquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pokeren is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de pokerwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die kaartjes naar een tafel gooien. Jaaaa wat kaartjes op een tafel gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Pokeren is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Pokeren is meer dan alleen dat simpele fiches inzettrn. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat pokeren werkelijk is als je zelf eens dat kaartje twee en een half uur lang op de tafel gaat gooien, maakt niet uit op welk bedrag je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke bankrekening. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 rondes, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pokeren. Het hele jaar door, dag na dag pokeren om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het pokeren. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder verdient. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een spel omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Pokeren wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is pokeren en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat pokeren meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie pokeren geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is in het casino.
En extra tandvlees.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
Sow die meid bij Dolan in de box had toch wat extra chromosomen
Ja, niet voor dn Brendan zn fijne kopquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:38 schreef PSVCL het volgende:
de vrouw van dolan juicht voor het prijzengeld
En dan penalties?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |