quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben tussen 5 en 9 op een verjaardag.
Ik mis dus het einde van Dimitri en mis helaas het begin van Evans tegen Stack Attack.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Fransje Bauer is wel te pruimen.
Goedele ook nog wel hoor bohhhquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
zie liever Marie Verhulst bohhhh
zijn muziek wat minderquote:
Littler is ook officieel nog een kindquote:
Ik denk niet dat hij Ian White met ‘kind’ bedoelde neequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Littler is ook officieel nog een kind
Vind je dit normaal? @yvonnequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal slaat NU zijn moeder buiten bewustzijn
Hopelijk stukje mocro mafia Pausquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:24 schreef Bezsen het volgende:
Israëlische premier Netanyahu gaat zondag onder het mes vanwege zijn prostaat
prostaatkanker'd
Als we het WK2011 als een omslagpunt zien..quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Die kelk laat ik ook aan mij voorbijgaan , moet toch een van de grootste aidsaffiches ooit in de derde ronde zijn.
inshAllahquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk stukje mocro mafia Paus
Hakkie takkie weg is zakkiequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:24 schreef Bezsen het volgende:
prostaatkanker'd
Niveau Jason Lowe-Devon Petersen? Darius Labanauskas-Max Hopp? Alcinas-Van de Pas?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Die kelk laat ik ook aan mij voorbijgaan , moet toch een van de grootste aidsaffiches ooit in de derde ronde zijn.
Rechtszaak in 2025...quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie marco officieel afgeschreven
Ja en je moeder opgeschreven @Wereldgozerquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk schieten ze flink uitquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:24 schreef Bezsen het volgende:
prostaatkanker'd
Blijven donerenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
BLIJVEN DÖNEREN
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ze het maar opruimen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |