quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen gingen mijn ouders net samenwonen
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Stelling: alle mannen hier zouden Maan doen.
Nou sommige vrouwen die zijn al aangerand als je naar ze kijkt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er is geen machtsverhouding, dan mag het.
Wat een GENOT dat dat mij bespaard is gebleven.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:25 schreef EDMAN- het volgende:
Klinkt als de Maaike Ouboter waar we vanochtend mee wakker werden
Roxy heeft wel meer humor (niet aan te horen verder, maar toch).quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Maan is in alle opzichten gewoon een iets oudere Roxy Dekker.
Heb ik die gemist?!quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:25 schreef EDMAN- het volgende:
Klinkt als de Maaike Ouboter waar we vanochtend mee wakker werden
Meteen twee koffie gezetquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat een GENOT dat dat mij bespaard is gebleven.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou de beurt van die nee-zeggers dan wel op me nemen, zo ben ik ook wel weer
Thank you for your service 🫡quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou de beurt van die nee-zeggers dan wel op me nemen, zo ben ik ook wel weer
Anders dan de zeven in het vorige, jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:27 schreef Isorden het volgende:
Wat zitten er dan ineens weer veel nummers in 1 uur.
Ja? Waren ze dik?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:28 schreef EDMAN- het volgende:
HEB DIE HOLOGRAMMEN GEZIEN< TERING VET
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:27 schreef Gretzl het volgende:
Ik ken deze banger via de originele opname van A*Teens![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja het origineel van A*Teens is zo veel beter, snap niet dat mensen stemmen op deze cover door Abbaquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:27 schreef Gretzl het volgende:
![]()
Die hadden wel meer covers (ahum, originelen) van ABBA toch?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:27 schreef Gretzl het volgende:
![]()
welnee, geen hologrammetje teveelquote:
Ze waren zo echt dat mn vriendin en ik twijfelden of ze toch niet echt warenquote:
Oh fuck, daar ken ik het nummer dus eigenlijk van.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja het origineel van A*Teens is zo veel beter, snap niet dat mensen stemmen op deze cover door Abba
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |