Toen geld nog echt was...quote:
Die serie zegt me zo niks. Heb je meer info? Bewegend beeld in de vorm van een gifje bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:12 schreef alopio het volgende:
Weetje
Deze muziek komt ook voor in de kinderserie Bassie & Adriaan
quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ken dit nummer uit een of andere serie?
zij was bij helene fischer showquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier had Davina Michelle kunnen staan
Baantjer?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ken dit nummer uit een of andere serie?
Is dat de Baron van de efteling? Godenachtbaan was dat iigquote:
in deze dus juist niet zegt Arnie toch netquote:
Is lang geleden, schijnt weinig over te vinden te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die serie zegt me zo niks. Heb je meer info? Bewegend beeld in de vorm van een gifje bijvoorbeeld?
Flopshowquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, maar die draaien ze niet.
Correct! En de oplettende luisteraar bij de voorshows daar herkent de stem van de Baronquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is dat de Baron van de efteling? Godenachtbaan was dat iig
Nee dat was het niet.quote:
Wist je dat schapen kankerverwekkend zijn?quote:
Fixed that for youquote:
Als je ze rookt?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wist je dat schapen kankerverwekkend zijn?
Paul van Gorcum. Meesterstem. Ook Gargamel en talloze toneelstukken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Correct! En de oplettende luisteraar bij de voorshows daar herkent de stem van de Baron
Kompeeelllss, kompels
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:17 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb vroeger toen ik klein was een portemonnee gevonden op straat en die heb ik teruggebracht bij de eigenaar en toen kreeg ik 50 gulden vindersloon en toen heb ik kaartjes voor bassie en adriaan gekocht. Dus.
dit hele topic is reeds behandeldquote:
Waar gingen Bassie en Adriaan dan naartoe met die kaartjes?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:17 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb vroeger toen ik klein was een portemonnee gevonden op straat en die heb ik teruggebracht bij de eigenaar en toen kreeg ik 50 gulden vindersloon en toen heb ik kaartjes voor bassie en adriaan gekocht. Dus.
Die zijn gewoon spelletjes aan het doen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:17 schreef alopio het volgende:
Kijk dat cafe proberen met de glazen hun polsen door te snijden
Zazuquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Paul van Gorcum. Meesterstem. Ook Gargamel en talloze toneelstukken.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:17 schreef Melleyn het volgende:
Wel een beetje oud niet?quote:
Past ook echt geweldig, zo tof dat de Efteling hem daar ook voor heeft gestriktquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Paul van Gorcum. Meesterstem. Ook Gargamel en talloze toneelstukken.
Komt goed.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja het is hier allang nooit meer te horen geweest in B&A, maar wel heerlijk
quote:
quote:
Hier gaat iets mis.quote:
Is dat dialect?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Door zijn getij spelletjes aan het doen.
quote:
daar gaat iets foutquote:
Dat is absoluut zoquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Past ook echt geweldig, zo tof dat de Efteling hem daar ook voor heeft gestrikt
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:17 schreef Gretzl het volgende:
[ [url=blob:https://giphy.com/e87b36f8-0d58-4f1e-81de-b56b48e8995a]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |