Wist je dat schapen kankerverwekkend zijn?quote:
Fixed that for youquote:
Als je ze rookt?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wist je dat schapen kankerverwekkend zijn?
Paul van Gorcum. Meesterstem. Ook Gargamel en talloze toneelstukken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Correct! En de oplettende luisteraar bij de voorshows daar herkent de stem van de Baron
Kompeeelllss, kompels
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:17 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb vroeger toen ik klein was een portemonnee gevonden op straat en die heb ik teruggebracht bij de eigenaar en toen kreeg ik 50 gulden vindersloon en toen heb ik kaartjes voor bassie en adriaan gekocht. Dus.
dit hele topic is reeds behandeldquote:
Waar gingen Bassie en Adriaan dan naartoe met die kaartjes?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:17 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb vroeger toen ik klein was een portemonnee gevonden op straat en die heb ik teruggebracht bij de eigenaar en toen kreeg ik 50 gulden vindersloon en toen heb ik kaartjes voor bassie en adriaan gekocht. Dus.
Die zijn gewoon spelletjes aan het doen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:17 schreef alopio het volgende:
Kijk dat cafe proberen met de glazen hun polsen door te snijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |