Hey, ik had ook kunnen liggenquote:
Ik ook. Nou ja zitten, meer hangenquote:
Ongeacht het resultaat, staat zo'n vreselijk, inspiratieloos kopieerwerkje symbool voor de creatieve armoe van Armin en de hele EDM-scene met hem.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was echt een Wake Me Up-pastiche ja
ja, maar dat fokt lastiger.quote:
Zeker.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:50 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Schandaling dat zijn nummer met Sharon den Adel niet in de lijst staat bedenk ik me net.
Dat is mijn nieuwe zittenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook. Nou ja zitten, meer hangen
Die is een stuk beter ja.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:50 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Schandaling dat zijn nummer met Sharon den Adel niet in de lijst staat bedenk ik me net.
Vreetsequote:Op zaterdag 28 december 2024 18:51 schreef MTheBassman het volgende:
De pizza is er eindelijk, ik ben even niet aanspreekbaar
smakelijk!quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:51 schreef MTheBassman het volgende:
die man mis ik echt... heerlijke gast was datquote:
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:51 schreef MTheBassman het volgende:
Haha, in Nederland?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:52 schreef peaceman het volgende:
Neem aan dat Tori nog wel een paar keer langskomt.
Ja Armin maakt gelukkig nog wel trance-ish nummers gelukkig. In tegenstelling tot Tiësto.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker.
Nóg mooier is zijn oudere werk o.a. als Perpetuous Dreamer, maar daarover maak ik me geen illusies.
Bij mij staat Dust.wav op #73
Heb altijd haar pianokruk willen zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:53 schreef Bugno3 het volgende:
Elke man voor wie Tori iets speelt op piano en daarbij zingt is toch op slag verliefd?
True Colors mag daar nog tussen denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Na At Last, hét nummer van wannabe zangeresjes
Dat is niet per definitie een pluspunt. Dat vreselijke Bla Bla Bla werkt me echt op de zenuwen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:53 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Ja Armin maakt gelukkig nog wel trance-ish nummers gelukkig. In tegenstelling tot Tiësto.
Die zijn nou niet bepaald gekleed op de winterquote:
Eten maken, goed plan. Eet smakelijkquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:51 schreef MTheBassman het volgende:
Yippee ka yay motherfuckerquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:54 schreef peaceman het volgende:
Hierna Die Hard nog maar even afkijken.
Ja dat is helaas wel de uitzondering. Die vind ik ook niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is niet per definitie een pluspunt. Dat vreselijke Bla Bla Bla werkt me echt op de zenuwen.
(origineel van Gigi is veel beter uiteraard)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |