Dragon Ball Z duurde ook wel te lang iddquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah niet gerealiseerd dat dit ook DBZ-antigenot is. Dan waardeer ik hem meteen een stuk minder
Van Glennis Krijs?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achja, hier had ook Afscheid kunnen staan.
appsequote:Op zaterdag 28 december 2024 18:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Emmely wilt ge-appt worden
* OscarMopperkont gaat even appen
Ik weet niet zo goed hoe je op Anna Mae komt hierquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Amy's zanglijn is veel beter dan dat open-deuren-intrappende niemendalletje van Anna Mae
Dat was de eerste DBZ-bonusquote:
Apperkontquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Emmely wilt ge-appt worden
* OscarMopperkont gaat even appen
Of 1 van de Davina’s die wel gewoon prima is. Voornamelijk niet in het Nederlands.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achja, hier had ook Afscheid kunnen staan.
Ja, Namek zou over 5 minuten exploderen....quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dragon Ball Z duurde ook wel te lang idd
Ja 34 afleveringen om 1 spirit bomb te gooien, werd nogal gerekt inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dragon Ball Z duurde ook wel te lang idd
Ik las Tina, die noem ik dan in mijn hoofd Anna Maequote:Op zaterdag 28 december 2024 18:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe je op Anna Mae komt hier
Ik bedoelde Tammi trouwens, niet Tina, excuus.
Maar in elk geval, oneens
Geweldige plaat zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was hier ook alweer mee dat dit zo lekker gestegen is?
Zekersquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:35 schreef Tussle266 het volgende:
Volgens mij is deze voor het eerst Albumversie.
de vooravond van de oorlog....quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:36 schreef LTVDK het volgende:
+448, flinke stijger, ook weer een bonus van iets?
Ruim je het ook zelf even op?quote:
Als je een stemactie organiseert kan alles.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Als dit erin kan, dan kan Greatest Show On Earth toch ook?
Hoe bereiden jullie je voor op de oorlog?quote:
Of nog erger, Bart....quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:36 schreef essnhills het volgende:
Goed dat dit nummer nu komt en nidt bij Ruud oid. Gelijk hele intro verpest dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |