Al besproken.quote:
Had je een keer automatisch de juiste reacties erop gekregen..quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, ik had eigenlijk even moeten wachten met het topic openen hoor ik.
Amy's zanglijn is veel beter dan dat open-deuren-intrappende niemendalletje van Anna Maequote:Op zaterdag 28 december 2024 18:31 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb vooral bij het nummer van Amy dat ik met die melodie dan liever gewoon Aint No Mountain van Marvin en Tina opzet dan de versie van Amy.
Duurt te lang.quote:
Duurt te lang zeker?quote:
Ik was zelf even mijn bezorger. Maaltijdsalade voor 2.50, lag nog best een prima smaak. Benzine op kosten van de baas, niks mis mee.quote:
Ah niet gerealiseerd dat dit ook DBZ-antigenot is. Dan waardeer ik hem meteen een stuk minderquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:32 schreef Pino112 het volgende:
Beste zangers
Gezamenlijk janken en dan krijg je dit soort kuffers.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat doet @:Diaan73, want Amy loopt gewoon weg
Dit was de tweede denk ik. Alleen Afscheid was eerder meen ik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah niet gerealiseerd dat dit ook DBZ-antigenot is. Dan waardeer ik hem meteen een stuk minder
glennisquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achja, hier had ook Afscheid kunnen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |