Zal wel een leuk zakcentje tegenover staan.quote:
Arend Martijn werkt bij Liverpool en dat is een Premier League-club. Daar hebben we dus een mooi topic voor VBL / [English Premier League #370] Oh Arnequote:Op donderdag 9 januari 2025 09:56 schreef Solispolar het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltf3d8377cc2eb3055
De eerste scheurtjes bij Arend Martijn. Ergens heb ik het gevoel dat alle toptrainers een beetje narcisten in de dop zijn; lachen/amicaal bij voorspoed maar een beetje nare trekjes bij tegenslagen. van Dijk had zelf trouwens ook rood moeten hebben, maar daar hoor je Arend Martijn en Virgil natuurlijk niet over.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:56 schreef Solispolar het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltf3d8377cc2eb3055
De eerste scheurtjes bij Arend Martijn.
Ohja. Ik dacht dat het mocht aangezien bepaalde users hier laatst ook nog doorgingen over Arend Martijnquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Arend Martijn werkt bij Liverpool en dat is een Premier League-club. Daar hebben we dus een mooi topic voor VBL / [English Premier League #370] Oh Arne
De andere users willen nog inhoudelijk posten maar jij komt enkel trollen. Zoek gewoon een andere hobby.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ohja. Ik dacht dat het mocht aangezien bepaalde users hier laatst ook nog doorgingen over Arend Martijn
Ook dit mes snijdt aan beide kanten waarde vriendquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De andere users willen nog inhoudelijk posten maar jij komt enkel trollen. Zoek gewoon een andere hobby.
Kom eens met de laatste posts in dit topic die puur over Arne bij Liverpool gaan en geen relatie met Feyenoord hebben.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ook dit mes snijdt aan beide kanten waarde vriendWaar mensen positief mogen zijn over Arend Martijn in dit topic mag er toch ook een kritische noot geplaatst worden? Of is het dan meteen trollen?
quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kom eens met de laatste posts in dit topic die puur over Arne bij Liverpool gaan en geen relatie met Feyenoord hebben.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:41 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.ad.nl/voetbal(...)er-wereld~a4ccd048f/
Arend Martijn de Eerste, de beste ter wereld.![]()
![]()
Ik vind het heel knap dat je eindelijk eens iets doorhebtquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:56 schreef Solispolar het volgende:
Ergens heb ik het gevoel dat alle toptrainers een beetje narcisten in de dop zijn;
Ik stond er eerlijk gezegd ook van te kijken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap dat je eindelijk eens iets doorhebt
Een unicum voor PSV-Wotte.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stond er eerlijk gezegd ook van te kijken.
Nieuwkoop en Hwang er waarschijnlijk bij tegen Bayern, dat lijkt mij redelijk positief nieuws eigenlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Kunnen we die pot tegen Bayern gewoon overslaan?
Nieuwkoop kennende raakt ie juist weer geblesseerd tegen Willem II.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nieuwkoop en Hwang er waarschijnlijk bij tegen Bayern, dat lijkt mij redelijk positief nieuws eigenlijk.
O wacht, Hwang op de bank. Laat maar dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, net als mensen die heel erg graag willen dat een trainer in de PL graag verliest, omdat ie ooit trainert van Feyenoord is geweest.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:56 schreef Solispolar het volgende:
Ergens heb ik het gevoel dat alle toptrainers een beetje narcisten in de dop zijn;
quote:Tot 1 juli 2022 waren er helemaal geen regels voor het huren en verhuren van voetballers. Om de ontwikkeling van jonge spelers te bevorderen en het verzamelen van spelers door clubs te verhinderen, besloot de FIFA vanaf 1 juli 2022 strenge regels in te stellen. Sindsdien mochten er namelijk nog maar acht spelers tegelijk gehuurd en acht spelers tegelijk verhuurd worden. Voor het seizoen 2023/24 is dit aantal gedaald naar zeven spelers en vanaf dit seizoen (2024/25) mogen er nog maar zes spelers tegelijk gehuurd en zes spelers tegelijk verhuurd worden.
De FIFA heeft wel besloten om een uitzondering te maken voor jonge spelers. Zo mogen voetballers tot en met 21 jaar en zelfopgeleide spelers onbeperkt gehuurd en verhuurd worden.
Zijn we weer lekker meequote:Feyenoord hoopt via een omweg Luka Ivanusec te verhuren aan een buitenlandse club. De Rotterdammers zien in het terughalen van Neraysho Kasanwirjo de oplossing, meldt Voetbal International.
Door de tegenvallende prestaties mag Ivanusec op zoek naar een nieuwe club. Feyenoord zet in op een vertrek op huurbasis, maar dat kan niet zomaar. Dat komt door de verscherpte huurvoorwaarden. Het is vanaf dit seizoen zo dat clubs maar zes spelers mogen huren of verhuren. Op dit moment hebben de Rotterdammers met Marcos López (FC Kopenhagen), Patrik Walemark (Lech Poznan), Thomas van den Belt (Castellón), Neraysho Kasanwirjo (Rangers FC), Marcus Pedersen (Torino) en Antef Tsoungui (OH Leuven) zes spelers verhuurd aan een buitenlandse club.
Daardoor mag Ivanusec momenteel nog niet aan een buitenlandse club verhuurd worden. Kasanwirjo zou uitkomst moeten bieden. De rechtsback is verhuurd aan Rangers, maar raakte zwaar geblesseerd. Als Dennis te Kloese hem terughaalt zal Feyenoord zijn salaris weer moeten betalen, maar dan kan Ivanusec weer verhuren. Er is interesse voor de Kroaat uit Spanje en de Major League Soccer, terwijl ook zijn oude club Dinamo Zagreb op zijn diensten aast. VI verwacht dat deze constructie nog voor het einde van deze window 'moet lukken'.
Ze hadden de Kroaat deze zomer al moeten dumpen. Gaat allemaal veel te traag (net als Ivanusec zelf), nu moet je nog geld lappen om hem weg te krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De clown heeft weer gesproken
Je denkt wel regelmatig aan me.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een unicum voor PSV-Wotte.
Dit is het Feyenoord topic.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:35 schreef Paul het volgende:
Haller wordt klaargestoomd voor zondag
[ x ]
Ik zou zeggen maak een gezamenlijk wedstrijdtopic aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:05 schreef Paul het volgende:
[..]
dit is belangrijk ook voor jullie om te weteng
Hancko grijpt hem bij zijn ontbrekende ballen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:05 schreef Paul het volgende:
dit is belangrijk ook voor jullie om te weteng
een wedstrijdtopicquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou zeggen maak een gezamenlijk wedstrijdtopic aan.
Deze is wel onder de gordelquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Hancko grijpt hem bij zijn ontbrekende ballen.
Altijd tegen Feyenoord.quote:Slot blij met Liverpool-loting: 'Bij Feyenoord had ik altijd pech'
NOU NOU NOUquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Hancko grijpt hem bij zijn ontbrekende ballen.
Dat zijn wel echt dé struggles die een mens moet ondergaan, ja.quote:Ook Jeyland Mitchell kan uit de voeten op de rechtsbackpositie. "Het is niet makkelijk om van Costa Rica naar Nederland te komen. Hij begint te begrijpen wat het betekent om hier te zijn, zowel op als buiten het veld. Er zijn heel veel dingen die anders zijn dan in Costa Rica."
"Voetbal speelt zich niet alleen op het veld af," vervolgt Priske. "Als hij bijvoorbeeld met zijn vrienden wil gamen op de PlayStation, heeft hij te maken met een andere tijdzone. Hij moet dan heel laat opblijven om met hen te spelen, en dat is niet altijd makkelijk."
Toch heeft Priske veel vertrouwen in de jonge verdediger. "Ik verwacht heel veel van hem. Ik hoop dat er in de komende vijf maanden meer speeltijd voor hem is. Hij wil heel graag en doet er alles aan om in de basis te staan."
Tamelijk briljant.quote:Priske stelt harde eis voor selectie: "Gewoon meer punten pakken"
Feyenoord hervat aanstaande zondag de competitie met een thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. De ploeg van Brian Priske moet het stellen zonder sterkhouders Timber en Hwang, terwijl er veel op het spel staat. In de persconferentie voorafgaand aan de belangrijke thuiswedstrijd blikt Priske vooruit op de tweede seizoenshelft die Feyenoord te wachten staat.
De Rotterdammers sloten de eerste seizoenshelft af met een nederlaag tegen PSV. "Dat was een tik," erkent Brian Priske. "Maar het is inmiddels drie weken geleden en een nieuw jaar. Ik merk dat de spelers veel vertrouwen in zichzelf hebben, en dat is cruciaal in de drukke periode die voor ons ligt. We gaan met vol vertrouwen de tweede seizoenshelft in."
De eerste wedstrijd na de winterstop is traditioneel een lastige opgave voor Feyenoord. In de afgelopen twintig jaar won de club slechts zes keer. Ook voormalig trainer Arne Slot wist deze trend niet te doorbreken. "Het wordt niet makkelijk," erkent Brian Priske. "FC Utrecht is een sterke ploeg die met veel vertrouwen speelt."
teruggehaald. Ook op de ranglijst doet de ploeg uit de Domstad het beter. Ze staan één punt boven Feyenoord en zijn daarmee een directe concurrent voor de top twee. Ook Brian Priske ziet dat zo. "We moeten winnen," benadrukt hij. "Niet alleen aankomende zondag, maar gedurende de rest van het seizoen. We moeten gewoon meer punten pakken. Onze ambitie is om in de top twee te eindigen, dus we moeten beter presteren."
Costa Rica wordt niet voor niks het Zwitserland van Midden-Amerika genoemd.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn wel echt dé struggles die een mens moet ondergaan, ja.
We hebben het over een twintigjarige die van de een op de andere dag in compleet andere cultuur op een ander continent op hoog niveau moet functioneren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Costa Rica wordt niet voor niks het Zwitserland van Midden-Amerika genoemd.
First world problems, mijn hemel.
"Hij moest heel laat opblijven om met zijn vriendjes te kunnen spelen!"
Natuurlijk. Maar als je het naast een Braziliaans, Ghanees of Algerijns talent zet dat gewoon door moet bikkelen om zijn familie te vreten te geven, dan is alleen laat op de PlayStation kunnen uiteraard een vrij lullig probleem.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
We hebben het over een twintigjarige die van de een op de andere dag in compleet andere cultuur op een ander continent op hoog niveau moet functioneren.
Kan me best voorstellen dat dit allemaal niet zo makkelijk is.
Het is inderdaad een wat lullig gekozen voorbeeld om te duiden dat hij aanpassingsproblemen heeft.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar als je het naast een Braziliaans, Ghanees of Algerijns talent zet dat gewoon door moet bikkelen om zijn familie te vreten te geven, dan is alleen laat op de PlayStation kunnen uiteraard een vrij lullig probleem.
Ja want de gemiddelde Braziliaanse voetballer staat bekend om hun geweldige mentaliteit.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar als je het naast een Braziliaans, Ghanees of Algerijns talent zet dat gewoon door moet bikkelen om zijn familie te vreten te geven, dan is alleen laat op de PlayStation kunnen uiteraard een vrij lullig probleem.
Erger dat Priske het blijkbaar niet verbiedt om tot diep in de nacht te gamen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
We hebben het over een twintigjarige die van de een op de andere dag in compleet andere cultuur op een ander continent op hoog niveau moet functioneren.
Kan me best voorstellen dat dit allemaal niet zo makkelijk is.
Bij Ajax gaven ze tien, vijftien jaar geleden al maaltijden mee aan dit soort jongens en inderdaad leefregels zodat ze niet verzandden in dit soort stuurloosheid.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Erger dat Priske het blijkbaar niet verbiedt om tot diep in de nacht te gamen.
Louis would never. En Arne ook niet denk ik. Om 22:00 oogjes dicht.
Goh. Pas recent begonnen met topsport volgen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:56 schreef Solispolar het volgende: Ergens heb ik het gevoel dat alle toptrainers een beetje narcisten in de dop zijn; lachen/amicaal bij voorspoed maar een beetje nare trekjes bij tegenslagen.
quote:Manchester City wil spits Eintracht Frankfurt
Omar Marmoush staat in de belangstelling van Manchester City. De kampioen van Engeland wil de 25-jarige aanvaller uit Egypte nog deze maand toevoegen aan de selectie van trainer Pep Guardiola.
Volgens Britse en Duitse media wil Eintracht Frankfurt de aanvaller voor 80 miljoen euro verkopen. De club nam Marmoush in de zomer van 2023 transfervrij over van VfL Wolfsburg. Eintracht Frankfurt liet Randal Kolo Muani anderhalf jaar geleden voor 95 miljoen euro naar Paris Saint-Germain vertrekken.
Ik verlang weer naar (vrijwel) gratis topaankopen als Wieffer, Aursnes en Gernotquote:Abdukodir Khusanov naar Manchester City
Manchester City staat op het punt om Abdukodir Khusanov vast te leggen. De 20-jarige verdediger uit Oezbekistan zal voor 40 miljoen euro overkomen van Racing Club de Lens. De club uit het noorden van Frankrijk pikte Khusanov in de zomer van 2023 nog voor 100.000 euro op bij FC Energetik-BGU Minsk in Belarus.
De 18-voudig international van Oezbekistan gaat bij de regerend kampioen van de Premier League een contract tekenen tot de zomer van 2029.
Nou ja, wij hebben recent Moussa opgepikt bij ene Petro uit het tweede niveau van Belgiëquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Ik verlang weer naar (vrijwel) gratis topaankopen als Wieffer, Aursnes en Gernot
Aids inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu het schema gezien voor na de winterstop. Bijna alles op zaterdagavond![]()
Ik vind dit helemaal niks.
Ben het als beroepspessimist hiermee eens, gezien onze geschiedenis met voorrondes ben ik inderdaad ook niet perse tevreden als we met de 3de plek de vCL ingaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Morgen niet winnen dan is het seizoen mislukt.
2x wel en 3x niet doorgegaan naar een CL voorronde. Dus zo dramatisch is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:20 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ben het als beroepspessimist hiermee eens, gezien onze geschiedenis met voorrondes ben ik inderdaad ook niet perse tevreden als we met de 3de plek de vCL ingaan.
vCL staat dan gelijk aan de EL voor mij, alleen met extra oefenpotjes.
Je hebt het sleutelwoord beroepspessimist overgeslagen denk ikquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
2x wel en 3x niet doorgegaan naar een CL voorronde. Dus zo dramatisch is het ook weer niet.
Ok, goed punt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, wij hebben recent Moussa opgepikt bij ene Petro uit het tweede niveau van België
Ik weet dat de kans kleiner wordt, maar je kan ook 2e worden zonder te winnen morgen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Morgen niet winnen dan is het seizoen mislukt.
Vind het vooral jammer voor de jonge fans. Veel wedstrijden ook om 21.00.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu het schema gezien voor na de winterstop. Bijna alles op zaterdagavond![]()
Ik vind dit helemaal niks.
In theorie ja, kleine kans.quote:Op zondag 12 januari 2025 01:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet dat de kans kleiner wordt, maar je kan ook 2e worden zonder te winnen morgen.
Ik heb geen goed gevoel over de tweede seizoenshelft. Nog altijd veel blessures, veel vaag gelul van Priske (volgens de xG hadden we hoger moeten staan en we moeten gewoon meer punten halen), toch wel een flinke achterstand op Ajax en dan heb je ook AZ wat op stoom raakt. We kunnen niet blijven teren op de bloedvorm van Paixao en Moussa afgelopen maanden.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:31 schreef fetX het volgende:
Ik zie op tegen deze wedstrijd met dit middenveld.
zal ik geld inzetten op toto op gelijkspelletje?quote:Op zondag 12 januari 2025 10:31 schreef fetX het volgende:
Fijne Pauldag allen.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:31 schreef fetX het volgende:
Same. Denk dat we een matige seizoenshelft tegemoet gaan.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb geen goed gevoel over de tweede seizoenshelft. Nog altijd veel blessures, veel vaag gelul van Priske (volgens de xG hadden we hoger moeten staan en we moeten gewoon meer punten halen), toch wel een flinke achterstand op Ajax en dan heb je ook AZ wat op stoom raakt. We kunnen niet blijven teren op de bloedvorm van Paixao en Moussa afgelopen maanden.
Rijnsburgse Boys uit kan nog wel eens een klotepotje worden. En eind januari Lille-uit en Ajax-uit. Laten we hopen dat we na die potjes nog perspectief hebben op een leuk seizoen.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Same. Denk dat we een matige seizoenshelft tegemoet gaan.
Ik hoop met je mee, de vorige ‘weken van de waarheid’ voor Priske ging de ploeg plots fantastisch draaien ook al was het van korte duur. Maar die wedstrijden tegen MVV en PSV waren weer zo bedroevend dat mijn vertrouwen een knauw heeft gekregen.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:05 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben alleen pessimistisch over deze wedstrijd. Ik denk dat het prima kan gaan draaien.
En die oefenpot was ook niks al zegt dat doorgaans niet zoveel natuurlijk.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, de vorige ‘weken van de waarheid’ voor Priske ging de ploeg plots fantastisch draaien ook al was het van korte duur. Maar die wedstrijden tegen MVV en PSV waren weer zo bedroevend dat mijn vertrouwen een knauw heeft gekregen.
Ik zag 40 schoten oid? Klinkt alsof er heel veel kansen gecreëerd werden.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:45 schreef fetX het volgende:
[..]
En die oefenpot was ook niks al zegt dat doorgaans niet zoveel natuurlijk.
Ja maar onder Slot ging het veel beter!quote:Op zondag 12 januari 2025 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zag 40 schoten oid? Klinkt alsof er heel veel kansen gecreëerd werden.
quote:Op zondag 12 januari 2025 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zag 40 schoten oid? Klinkt alsof er heel veel kansen gecreëerd werden.
Dat zijn we niet vergeten, daarom is ie ziek.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:06 schreef Paul het volgende:
vergeten jullie niet dat onze 1e keeper, onze sterkeeper ziek is
Werd net al bij ESPN gegeven HANS.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:17 schreef Zipportal het volgende:
Opstelling van Feyenoord is al binnen. FC Utrecht durft hem nog niet prijs te geven. @:paul
Nog geen tweets destijds. NU wel.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werd net al bij ESPN gegeven HANS.
ik heb ook mijn twijfels ...quote:
Hij was gewoon kritisch over zichzelf.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Allemaal framing van de media, Calvin was ook helemaal niet chagrijnig!
Dat is hij gelukkig niet zo vaakquote:Op zondag 12 januari 2025 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij was gewoon kritisch over zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |