Zal wel een leuk zakcentje tegenover staan.quote:
Arend Martijn werkt bij Liverpool en dat is een Premier League-club. Daar hebben we dus een mooi topic voor VBL / [English Premier League #370] Oh Arnequote:Op donderdag 9 januari 2025 09:56 schreef Solispolar het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltf3d8377cc2eb3055
De eerste scheurtjes bij Arend Martijn. Ergens heb ik het gevoel dat alle toptrainers een beetje narcisten in de dop zijn; lachen/amicaal bij voorspoed maar een beetje nare trekjes bij tegenslagen. van Dijk had zelf trouwens ook rood moeten hebben, maar daar hoor je Arend Martijn en Virgil natuurlijk niet over.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:56 schreef Solispolar het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltf3d8377cc2eb3055
De eerste scheurtjes bij Arend Martijn.
Ohja. Ik dacht dat het mocht aangezien bepaalde users hier laatst ook nog doorgingen over Arend Martijnquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Arend Martijn werkt bij Liverpool en dat is een Premier League-club. Daar hebben we dus een mooi topic voor VBL / [English Premier League #370] Oh Arne
De andere users willen nog inhoudelijk posten maar jij komt enkel trollen. Zoek gewoon een andere hobby.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ohja. Ik dacht dat het mocht aangezien bepaalde users hier laatst ook nog doorgingen over Arend Martijn
Ook dit mes snijdt aan beide kanten waarde vriendquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De andere users willen nog inhoudelijk posten maar jij komt enkel trollen. Zoek gewoon een andere hobby.
Kom eens met de laatste posts in dit topic die puur over Arne bij Liverpool gaan en geen relatie met Feyenoord hebben.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ook dit mes snijdt aan beide kanten waarde vriendWaar mensen positief mogen zijn over Arend Martijn in dit topic mag er toch ook een kritische noot geplaatst worden? Of is het dan meteen trollen?
quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kom eens met de laatste posts in dit topic die puur over Arne bij Liverpool gaan en geen relatie met Feyenoord hebben.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:41 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.ad.nl/voetbal(...)er-wereld~a4ccd048f/
Arend Martijn de Eerste, de beste ter wereld.![]()
![]()
Ik vind het heel knap dat je eindelijk eens iets doorhebtquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:56 schreef Solispolar het volgende:
Ergens heb ik het gevoel dat alle toptrainers een beetje narcisten in de dop zijn;
Ik stond er eerlijk gezegd ook van te kijken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap dat je eindelijk eens iets doorhebt
Een unicum voor PSV-Wotte.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stond er eerlijk gezegd ook van te kijken.
Nieuwkoop en Hwang er waarschijnlijk bij tegen Bayern, dat lijkt mij redelijk positief nieuws eigenlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Kunnen we die pot tegen Bayern gewoon overslaan?
Nieuwkoop kennende raakt ie juist weer geblesseerd tegen Willem II.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nieuwkoop en Hwang er waarschijnlijk bij tegen Bayern, dat lijkt mij redelijk positief nieuws eigenlijk.
O wacht, Hwang op de bank. Laat maar dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, net als mensen die heel erg graag willen dat een trainer in de PL graag verliest, omdat ie ooit trainert van Feyenoord is geweest.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:56 schreef Solispolar het volgende:
Ergens heb ik het gevoel dat alle toptrainers een beetje narcisten in de dop zijn;
quote:Tot 1 juli 2022 waren er helemaal geen regels voor het huren en verhuren van voetballers. Om de ontwikkeling van jonge spelers te bevorderen en het verzamelen van spelers door clubs te verhinderen, besloot de FIFA vanaf 1 juli 2022 strenge regels in te stellen. Sindsdien mochten er namelijk nog maar acht spelers tegelijk gehuurd en acht spelers tegelijk verhuurd worden. Voor het seizoen 2023/24 is dit aantal gedaald naar zeven spelers en vanaf dit seizoen (2024/25) mogen er nog maar zes spelers tegelijk gehuurd en zes spelers tegelijk verhuurd worden.
De FIFA heeft wel besloten om een uitzondering te maken voor jonge spelers. Zo mogen voetballers tot en met 21 jaar en zelfopgeleide spelers onbeperkt gehuurd en verhuurd worden.
Zijn we weer lekker meequote:Feyenoord hoopt via een omweg Luka Ivanusec te verhuren aan een buitenlandse club. De Rotterdammers zien in het terughalen van Neraysho Kasanwirjo de oplossing, meldt Voetbal International.
Door de tegenvallende prestaties mag Ivanusec op zoek naar een nieuwe club. Feyenoord zet in op een vertrek op huurbasis, maar dat kan niet zomaar. Dat komt door de verscherpte huurvoorwaarden. Het is vanaf dit seizoen zo dat clubs maar zes spelers mogen huren of verhuren. Op dit moment hebben de Rotterdammers met Marcos López (FC Kopenhagen), Patrik Walemark (Lech Poznan), Thomas van den Belt (Castellón), Neraysho Kasanwirjo (Rangers FC), Marcus Pedersen (Torino) en Antef Tsoungui (OH Leuven) zes spelers verhuurd aan een buitenlandse club.
Daardoor mag Ivanusec momenteel nog niet aan een buitenlandse club verhuurd worden. Kasanwirjo zou uitkomst moeten bieden. De rechtsback is verhuurd aan Rangers, maar raakte zwaar geblesseerd. Als Dennis te Kloese hem terughaalt zal Feyenoord zijn salaris weer moeten betalen, maar dan kan Ivanusec weer verhuren. Er is interesse voor de Kroaat uit Spanje en de Major League Soccer, terwijl ook zijn oude club Dinamo Zagreb op zijn diensten aast. VI verwacht dat deze constructie nog voor het einde van deze window 'moet lukken'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |