Totaal he. Vorig seizoen zonder langdurige blessures 1200 minquote:
Ja en indrukwekkende 0 doelpunten en 0 assists in de competitie, dat kan ik ook!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Totaal he. Vorig seizoen zonder langdurige blessures 1200 min
Geniet al een jaar of 2 van PSV, maak je daar maar geen zorgen overquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:41 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Zou je niet eens wat meer gaan genieten van jullie eigen riante uitgangspositie in plaat van je je druk te maken over andere clubs?
Sterker nog, ik doe het voor de helft!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en indrukwekkende 0 doelpunten en 0 assists in de competitie, dat kan ik ook!
Ik vind het niet zo gek. Die Vinicius en Mbappe zijn het toch ook niet bepaald en Hatsj laat het nu toch al een potje of 3 zien bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:47 schreef Droopie het volgende:
Liverpool are plotting a move for Feyenoord's Algeria winger Anis Hadj-Moussa, 22. (Football Insider), external
Real Madrid have rejected the chance to sign Netherlands defender Virgil van Dijk, who will be a free agent when his Liverpool contract expires in the summer, after being approached by the 33-year-old's management. (Relevo - in Spanish)
Bron: de roddelrubriek van de BBC
https://www.bbc.com/sport/football/articles/cwy4084y034o
Die zit nog steeds in de broekzak van Mauroquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:39 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek. Die Vinicius en Mbappe zijn het toch ook niet bepaald en Hatsj laat het nu toch al een potje of 3 zien bij Feyenoord.
Bij eerdere zogenaamde primeurs leek het toch al best duidelijk dat de breuk Rutger/1908 vooral voor de bühne was?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:45 schreef CR7 het volgende:
https://1908.nl/artikelen/feyenoord-opent-jacht-op-casadei
Stiekem is ZKA nog steeds bezig.
We leven echt in een FM-simulatie als dit gerucht uitkomt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:43 schreef Divje het volgende:
Moussa de nieuwe Salah.
U las het hier voor het eerst.
Zullen we effe normaal blijven doen ofzoquote:#CFC are asking for a fee of over ¤20M, a percentage on future sales, and a buyback clause.
Ik hoop vooral NIET dat we des Feyenoord's de gehele periode achter deze speler aanzitten, vervolgens geen fatsoenlijke alternatieven hebben en dat we dan weer een niveau middenmoot eredivisiespeler binnen gaan halen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 02:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zullen we effe normaal blijven doen ofzo
Ja 2e helft presteer ik altijd beterquote:
Ja beter niet doen speelt daar niet moet je niet voor 20 miljoen halen totaal geen garantie dat hij gelijk goed is en dat moet wel voor die prijs.quote:Op woensdag 8 januari 2025 02:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zullen we effe normaal blijven doen ofzo
FACTCHECK:quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja 2e helft presteer ik altijd beter![]()
Midtjylland 20/21 - eerste helft: 23 punten, tweede helft: 20 punten
Royal Antwerp 21/22 - eerste helft: 33 punten, tweede helft: 30 punten
Sparta Praag 22/23 - eerste helft: 29 punten, tweede helft: 39 punten
Sparta Praag 23/24 - eerste helft: 38 punten, tweede helft: 38 punten
Zodat de andere derde/vierde keepers ergens anders meer kans kunnen maken op speelminuten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom gaat die Bossin nou van eerste keeper bij Dordrecht opeens een halfjaar bij ons op de bank tribune zitten joh rare transfer.
Da’s dan heel nobel van hem.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zodat de andere derde/vierde keepers ergens anders meer kans kunnen maken op speelminuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |