SPOILER: Wie zat er in welk pak?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is al geweest in eerdere seizoenen?
Lijst met 250 BN-ers die mee zouden kunnen dit seizoen (en dus nog niet zijn geweest). Met dank aan @PiperidineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Goed gezien !quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vivienne van den Assem Is de cycloop
Ik keek er nooit naar, verschrikkelijk die "speciale edities" met Kerst of Oudjaar. Ik heb er per definitie geen tijd voor op dat moment en je leest altijd al van te voren de uitslag waardoor terugkijken nooit leuk is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Vind het sowieso nog steeds jammer dat er geen Masked singer op oudejaarsavond is
zo te zien wel jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:04 schreef GereDathan het volgende:
Begrijp ik het goed dat er vanavond en morgenavond een uitzending is? En dan morgen de finale blijkbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door Bomenverzameling op 03-01-2025 17:32:48 ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
zo kijk ik vrijwel altijd. en spoel dan niet alleen de reclame door... maar ook het oeverloze geneuzel van het panelquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:07 schreef Dazalbest1 het volgende:
En dan morgen finale tegenover 1e aflevering Wie is de mol....
Waarschijnlijk ga ik die eerst kijken zodat ik daarna the masked singer kan kijken zonder reclame.... maar dan alles zonder social media
Ik ook bij veel programma's.... maar heel veel van dit soort is eigenlijk alleen maar leuk met social media erbij...quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo kijk ik vrijwel altijd. en spoel dan niet alleen de reclame door... maar ook het oeverloze geneuzel van het panel
ik kijk sowieso al weinig TV meer, maar als ik kijk is het veelal buitenlandse zendersquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:52 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Ik ook bij veel programma's.... maar heel veel van dit soort is eigenlijk alleen maar leuk met social media erbij...
Echt een dilemma
Zekerquote:
@Momo @H_T @Koen66 @ESF1Gamer @AgnesGruquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:29 schreef NailQueen het volgende:
Geen feest als Mans Zelmerlow niet is geweest!
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:29 schreef NailQueen het volgende:
Geen feest als Mans Zelmerlow niet is geweest!
Presentquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
@:Momo @:H_T @:Koen66 @:ESF1Gamer @:AgnesGru
Die heeft in 1 van de eerdere seizoenen meegedaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:29 schreef Kinga het volgende:
Ik hoor gewoon dat het Ferry is, alleen wordt zijn stem een beetje vervormd zodat ie op Charly lijkt.
In wat voor pak?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heeft in 1 van de eerdere seizoenen meegedaan.
Jaquote:
Geen idee meerquote:
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:36 schreef Koen66 het volgende:
Onee de Marmot is toch niet Bas Smit hopelijk
Hope notquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:36 schreef Koen66 het volgende:
Onee de Marmot is toch niet Bas Smit hopelijk
Bas Smit ook nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:37 schreef Kinga het volgende:
Oh nu sturen ze weer heel erg aan op Ruben van der Meer, maar die kan toch niet zingen jongens!
Ruben van der meer doet die reclamequote:
Het is commerciële tv zender en geen publieke omroepquote:
De Marmot is OOK Marcel?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:38 schreef Kinga het volgende:
Ja ik hoor bij de de marmot dus 100% Marcel van di-rect.
Ik ook niet, qua hints wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:40 schreef StephanL het volgende:
Qua stem kan ik dit echt niet linken aan iemand.
Toen was ze nog niet zo bekendquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft Nicolette bij een aflevering van de Lama's gezeten?
Nee klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die is bekender van de kip dan van de nootjes, toch?
Wat heeft die met tijgernootjes?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:42 schreef Kinga het volgende:
Ok. Ik gooi er eens een nieuwe naam in. Leo Alkemade is de marmot. Vanwege de tijgernootjes.
Die heeft volgens mij al een keer meegedaanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:42 schreef Kinga het volgende:
Ok. Ik gooi er eens een nieuwe naam in. Leo Alkemade is de marmot. Vanwege de tijgernootjes.
Die heeft 4 kinderen volgens mijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:42 schreef Kinga het volgende:
Wat heeft die met tijgernootjes?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:42 schreef Kinga het volgende:
Die vervelende reclamedochter oaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:46 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij al een keer meegedaan
Heb ook zo'n zininin vakantie?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat heeft die met tijgernootjes?
[..]
Die vervelende reclamedochter oa
Dat is zijn eigen dochterquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat heeft die met tijgernootjes?
[..]
Die vervelende reclamedochter oa
Me 2 en dat wil ik graag zo houdenquote:
Ferry Doedens is redelijk gecanceled sinds die een only fans pagina is begonnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:00 schreef Kinga het volgende:
Waarom doen ze zoveel van die obvious hints, terwijl het obviously iemand anders is?
Vajen -> Holly
Charly -> Ferry
Roxy -> Bettina
Doe hetquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Me 2 en dat wil ik graag zo houden
Vooral net Gooische Vrouwen op tv/ Videoland is geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:25 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer dat Alex Klaassen zo'n enorm herkenbare stem heeft
Ah, dat kijk ik niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vooral net Gooische Vrouwen op tv/ Videoland is geweest.
Showponies had ik willen kijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah, dat kijk ik niet.
Maar ik ken 'm vooral van z'n shows, Showponies oa.
Gaat er maar 1 uit?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie gaat eruit vanavond?
Ik denk de marmot.
Hopelijk wordt ze volgend seizoen vervangen of wegbezuinigd.quote:
Da's zo'n beetje de enige dei nog onzeker is.. lijkt me dat dei door gaatquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie gaat eruit vanavond?
Ik denk de marmot.
Vorig seizoen mocht Monica wel weer weg vond ik maar die trek ik nu een stuk beterquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk wordt ze volgend seizoen vervangen of wegbezuinigd.
Misschien gaat ze Loretta vervangen voor volgend seizoen : Pquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:28 schreef Dazalbest1 het volgende:
Waarom zit Chantal er elke kandidaat bij de hints???
Ik had kaartjes voor zijn kerst/wintervoorstelling Snowponies, maar toen gooide een of ander virus roet in het eten...quote:
Dat is balen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had kaartjes voor zijn kerst/wintervoorstelling Snowponies, maar toen gooide een of ander virus roet in het eten...
Die staan binnenkort wel met z'n twee in het theater en er zíjn nog kaartjes beschikbaar..quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:37 schreef Kinga het volgende:
Na die vraag van Ruben net, denk ik opeens Jim Bakkum als Pegasus? Stel met Egel, Bettina.
Jim Bakkum heeft al meegedaan met een oudjaarsspecial. Erg jammer want hij zou perfect geweest zijn voor een reguliere seizoen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:37 schreef Kinga het volgende:
Na die vraag van Ruben net, denk ik opeens Jim Bakkum als Pegasus? Stel met Egel, Bettina.
Denk de Lama'squote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:46 schreef NailQueen het volgende:
Wat was de verwijzing naar Ruben Nicolai?
Dat zal de Lama's zijn.. maar de verrardersvlag, het fototoetsel en de nootjes dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:46 schreef NailQueen het volgende:
Wat was de verwijzing naar Ruben Nicolai?
Jawel hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch nooit aan meegedaan?
https://nl.wikipedia.org/(...)ngen_van_de_Lama%27squote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch nooit aan meegedaan?
Maar 1 aflevering? Ja jemig zegquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)ngen_van_de_Lama%27s
Seizoen 6 afl. 8
Die voorstelling van Geubels die hierna komt, heb ik dan wel weer in het theater gezien. Blijf dus wel ingeschakeld bij RTL4quote:
Het is heel lang geleden dat ik naar een musical ben geweestquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Musicalactrice. Speelt nu Elsa in Frozen.
Eendjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:00 schreef douche-eendje het volgende:
Als het vajen niet is. Dan willemijn verkaik
Je hebt gelijkquote:
Jaaaaahhquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:52 schreef Dazalbest1 het volgende:
Oké dus stand van zaken / mijn vermoedens
Mammoet - Holy Brood
Pegasus - Soy Kroon
Marmot - Jandino
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zij is toch die niet biologische dochter van Herman??
Yupquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zij is toch die niet biologische dochter van Herman??
Ikquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Wie heeft er niet in Ciske de rat gespeeld?
Overduidelijk dat het zingen in de pakken vooraf aan opgenomen isquote:
Is meestal bij liveshows, dan kan men zich concentreren op de choreografie en hoor je het niet als ze buiten adem zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Overduidelijk dat het zingen in de pakken vooraf aan opgenomen is
Maar dit is geen liveshowquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is meestal bij liveshows, dan kan men zich concentreren op de choreografie en hoor je het niet als ze buiten adem zijn.
Dat sowieso. Beetje autotune.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Overduidelijk dat het zingen in de pakken vooraf aan opgenomen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:36 schreef Perrin het volgende:
Bewijzen of vermoedens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Mevrouw Perrin zegt het. "Bowien stond in de stal en dat is een karakter gespeeld door zijn vrouw." En ze herkent zijn stem zegt ze.quote:
Ja precies. Die borrelnootjes bij Jandinoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:05 schreef NailQueen het volgende:
De makers zijn dit jaar wel erg bezig met de nep-hints. Dan zullen we vanavond zien dat Joshua van Chef'Special de Kangoeroe is en dat Pegasus en de Baviaan ook compleet andere mensen zijn.
Ik zou het oprecht jammer vinden als de Baviaan niet Alex wasquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:05 schreef NailQueen het volgende:
De makers zijn dit jaar wel erg bezig met de nep-hints. Dan zullen we vanavond zien dat Joshua van Chef'Special de Kangoeroe is en dat Pegasus en de Baviaan ook compleet andere mensen zijn.
Nee joh, die maakt tegenwoordig weer een gesponsord uitjes programma op de zondagochtend, voor RTL.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ferry Doedens is redelijk gecanceled sinds die een only fans pagina is begonnen.
#metooquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht jammer vinden als de Baviaan niet Alex was
Bij Alex Klaassen zijn eigenlijk geen hints nodig, de heeft een enorm herkenbare stem.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:19 schreef Piperidine het volgende:
Trouwens nergens gelezen dat onder de vorige hint video van de baviaan het liedje Pony van Ginuwine gemonteerd was. Hint naar Showponies.
In di eerste video zag je een lama grazen in de wei (Jandino is inderdaad 1 keer lama geweest.. verving Jeroen van Koningsbrugge ofzo), je zag ook een verradersvlag en een fototoestel.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:58 schreef Piperidine het volgende:
Je zou eigenlijk wat makkelijker de hint video's van de eerste optreden moeten kunnen terugkijken. Die hints zijn (achteraf) veel duidelijker en minder misleidend.
Ik heb het idee, zoals meerdere users hier, dat bij de latere optredens bewust naar meerdere personen wordt gestuurd. Misschien omdat de afleveringen nog opgenomen moeten worden terwijl er al vermoedens zijn? Expres sturen naar Kraantje Pappie én Joshua Nolet. Of Ruben van der Meer, kom op zeg. Ik vraag mij heel erg af hoe de eerste video van de Marmot was. Nergens worden die hints behandeld.
Ik kan me ook herenirren dat b&b vol liefde seizoen niet op een vrijdag werd uitgezonden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:47 schreef NailQueen het volgende:
Ze moeten plaats maken voor de winter editie van B&B vol liefde.
Ik heb het nog nooit gezien (quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan me ook herenirren dat b&b vol liefde seizoen niet op een vrijdag werd uitgezonden.
Was dit ook de connectie met Ruben? Dat Jandino welgeteld maar 1x van de ongeveer 80 afleveringen een lama is geweest? Ik geloof dat 99% van de kijkers dit niet eens wetenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In di eerste video zag je een lama grazen in de wei (Jandino is inderdaad 1 keer lama geweest.. verving Jeroen van Koningsbrugge ofzo), je zag ook een verradersvlag en een fototoestel.
Dat wees heel erg naar Tijl Beckand.
De volgende aflevering liet het filmpje 2 beelden van componisten zien (bach en Beethoven), Tijl Beckand heeft ook een programma daarover, de Tiende van Tijl, ging ook over Bach en Beethoven.
De dino (waar Jandino ook heel erg voor stond) had ook kunnen wijzen op een aflevering van het perfecte plaatje waar de kandidaten miniaturen van dinosaurusssen moesten fotograferen alsof ze heel groot waren.
Tijl liep toen ook in een opblaasbaar dino pak rond.
Daar werd heel erg gestuurd naar Tijl.. maar dan vanaf het eerste optreden al.
B&Bquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:47 schreef NailQueen het volgende:
Ze moeten plaats maken voor de winter editie van B&B vol liefde.
die kan echt niet zo goed zingen als deze egel.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Roxanne is te duidelijk maar klinkt wel zo.
Lijkt er heel erg op, maar het is Ferryquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Pegasus is Marcel als je stem zo hoort.
Maar het is 'm niet, iets teveel hints geweest dathet om Di-rect zou gaan, de drummer ook gevraagd voor ontmaskering gezocht.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Roubos?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ja klinkt wel zo he,quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gaat hij ookquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:06 schreef SiGNe het volgende:
Geen idee wie deze man is.. ik ken kriss kross ook niet
En Kraantje Pappiequote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:07 schreef Kinga het volgende:
Luister er waren super veel hints richting chef special... ach ja.
Dat dachten we van anderen ookquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:16 schreef Kinga het volgende:
Als dit Alex Klaassen toch niet is... Ik hoor het en alle hints wijzen naar hem
Is dat niet iets dat een kandidaat zou zeggen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:22 schreef Kinga het volgende:
Charly heb ik op tiktok of insta gezien zeggen dat hij Pegasus niet is.
Dat idee had ik al dat seizoen dat Mac-marie mee deed en ze niet wisten dat hij het was.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:19 schreef Kinga het volgende:
Krijg wel sterk het gevoel dat dat panel maar doet alsof ze het niet weten. Je hoort Alex Klaassen en Bettina wel duidelijk erin hoor.
Pegasus gaat winnen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:36 schreef NailQueen het volgende:
Oh. Ik dacht dat de Baviaan zou winnen
Ik ben er zo zeker van joh.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die pegasus kan toch niet die kneus ferry doedens zijn
Ja, al was het wel vrij snel bekend wie het was omdat Alex zo'n herkenbare stem heeft.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Qua performance etc had deze toch moeten winnen.
Ik dacht ook charly luske maar die hints waren wel erg duidelijk naar hem dan is het dit seizoen een ander zie de marmot mammoet kangaroo oa.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, al was het wel vrij snel bekend wie het was omdat Alex zo'n herkenbare stem heeft.
Dan doet de Pegasus het toch beter, daar is nog twijfel over... al zal dank denk ik Charly Luske zijn
Oh daar is ze bekend van ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |