Ik ook niet, qua hints wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:40 schreef StephanL het volgende:
Qua stem kan ik dit echt niet linken aan iemand.
Toen was ze nog niet zo bekendquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft Nicolette bij een aflevering van de Lama's gezeten?
Nee klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die is bekender van de kip dan van de nootjes, toch?
Wat heeft die met tijgernootjes?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:42 schreef Kinga het volgende:
Ok. Ik gooi er eens een nieuwe naam in. Leo Alkemade is de marmot. Vanwege de tijgernootjes.
Die heeft volgens mij al een keer meegedaanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:42 schreef Kinga het volgende:
Ok. Ik gooi er eens een nieuwe naam in. Leo Alkemade is de marmot. Vanwege de tijgernootjes.
Die heeft 4 kinderen volgens mijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:42 schreef Kinga het volgende:
Wat heeft die met tijgernootjes?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:42 schreef Kinga het volgende:
Die vervelende reclamedochter oaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:46 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij al een keer meegedaan
Heb ook zo'n zininin vakantie?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat heeft die met tijgernootjes?
[..]
Die vervelende reclamedochter oa
Dat is zijn eigen dochterquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat heeft die met tijgernootjes?
[..]
Die vervelende reclamedochter oa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |