Vooral net Gooische Vrouwen op tv/ Videoland is geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:25 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer dat Alex Klaassen zo'n enorm herkenbare stem heeft
Ah, dat kijk ik niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vooral net Gooische Vrouwen op tv/ Videoland is geweest.
Showponies had ik willen kijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah, dat kijk ik niet.
Maar ik ken 'm vooral van z'n shows, Showponies oa.
Gaat er maar 1 uit?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie gaat eruit vanavond?
Ik denk de marmot.
Hopelijk wordt ze volgend seizoen vervangen of wegbezuinigd.quote:
Da's zo'n beetje de enige dei nog onzeker is.. lijkt me dat dei door gaatquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie gaat eruit vanavond?
Ik denk de marmot.
Vorig seizoen mocht Monica wel weer weg vond ik maar die trek ik nu een stuk beterquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk wordt ze volgend seizoen vervangen of wegbezuinigd.
Misschien gaat ze Loretta vervangen voor volgend seizoen : Pquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:28 schreef Dazalbest1 het volgende:
Waarom zit Chantal er elke kandidaat bij de hints???
Ik had kaartjes voor zijn kerst/wintervoorstelling Snowponies, maar toen gooide een of ander virus roet in het eten...quote:
Dat is balen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had kaartjes voor zijn kerst/wintervoorstelling Snowponies, maar toen gooide een of ander virus roet in het eten...
Die staan binnenkort wel met z'n twee in het theater en er zíjn nog kaartjes beschikbaar..quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:37 schreef Kinga het volgende:
Na die vraag van Ruben net, denk ik opeens Jim Bakkum als Pegasus? Stel met Egel, Bettina.
Jim Bakkum heeft al meegedaan met een oudjaarsspecial. Erg jammer want hij zou perfect geweest zijn voor een reguliere seizoen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:37 schreef Kinga het volgende:
Na die vraag van Ruben net, denk ik opeens Jim Bakkum als Pegasus? Stel met Egel, Bettina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |