SPOILER: Wie zat er in welk pak?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is al geweest in eerdere seizoenen?
Lijst met 250 BN-ers die mee zouden kunnen dit seizoen (en dus nog niet zijn geweest). Met dank aan @PiperidineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Goed gezien !quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vivienne van den Assem Is de cycloop
Ik keek er nooit naar, verschrikkelijk die "speciale edities" met Kerst of Oudjaar. Ik heb er per definitie geen tijd voor op dat moment en je leest altijd al van te voren de uitslag waardoor terugkijken nooit leuk is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Vind het sowieso nog steeds jammer dat er geen Masked singer op oudejaarsavond is
zo te zien wel jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:04 schreef GereDathan het volgende:
Begrijp ik het goed dat er vanavond en morgenavond een uitzending is? En dan morgen de finale blijkbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door Bomenverzameling op 03-01-2025 17:32:48 ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
zo kijk ik vrijwel altijd. en spoel dan niet alleen de reclame door... maar ook het oeverloze geneuzel van het panelquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:07 schreef Dazalbest1 het volgende:
En dan morgen finale tegenover 1e aflevering Wie is de mol....
Waarschijnlijk ga ik die eerst kijken zodat ik daarna the masked singer kan kijken zonder reclame.... maar dan alles zonder social media
Ik ook bij veel programma's.... maar heel veel van dit soort is eigenlijk alleen maar leuk met social media erbij...quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo kijk ik vrijwel altijd. en spoel dan niet alleen de reclame door... maar ook het oeverloze geneuzel van het panel
ik kijk sowieso al weinig TV meer, maar als ik kijk is het veelal buitenlandse zendersquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:52 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Ik ook bij veel programma's.... maar heel veel van dit soort is eigenlijk alleen maar leuk met social media erbij...
Echt een dilemma
Zekerquote:
@Momo @H_T @Koen66 @ESF1Gamer @AgnesGruquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:29 schreef NailQueen het volgende:
Geen feest als Mans Zelmerlow niet is geweest!
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:29 schreef NailQueen het volgende:
Geen feest als Mans Zelmerlow niet is geweest!
Presentquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
@:Momo @:H_T @:Koen66 @:ESF1Gamer @:AgnesGru
Die heeft in 1 van de eerdere seizoenen meegedaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:29 schreef Kinga het volgende:
Ik hoor gewoon dat het Ferry is, alleen wordt zijn stem een beetje vervormd zodat ie op Charly lijkt.
In wat voor pak?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heeft in 1 van de eerdere seizoenen meegedaan.
Jaquote:
Geen idee meerquote:
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:36 schreef Koen66 het volgende:
Onee de Marmot is toch niet Bas Smit hopelijk
Hope notquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:36 schreef Koen66 het volgende:
Onee de Marmot is toch niet Bas Smit hopelijk
Bas Smit ook nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:37 schreef Kinga het volgende:
Oh nu sturen ze weer heel erg aan op Ruben van der Meer, maar die kan toch niet zingen jongens!
Ruben van der meer doet die reclamequote:
Het is commerciėle tv zender en geen publieke omroepquote:
De Marmot is OOK Marcel?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:38 schreef Kinga het volgende:
Ja ik hoor bij de de marmot dus 100% Marcel van di-rect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |