Mevrouw Perrin zegt het. "Bowien stond in de stal en dat is een karakter gespeeld door zijn vrouw." En ze herkent zijn stem zegt ze.quote:
Ja precies. Die borrelnootjes bij Jandinoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:05 schreef NailQueen het volgende:
De makers zijn dit jaar wel erg bezig met de nep-hints. Dan zullen we vanavond zien dat Joshua van Chef'Special de Kangoeroe is en dat Pegasus en de Baviaan ook compleet andere mensen zijn.
Ik zou het oprecht jammer vinden als de Baviaan niet Alex wasquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:05 schreef NailQueen het volgende:
De makers zijn dit jaar wel erg bezig met de nep-hints. Dan zullen we vanavond zien dat Joshua van Chef'Special de Kangoeroe is en dat Pegasus en de Baviaan ook compleet andere mensen zijn.
Nee joh, die maakt tegenwoordig weer een gesponsord uitjes programma op de zondagochtend, voor RTL.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ferry Doedens is redelijk gecanceled sinds die een only fans pagina is begonnen.
#metooquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht jammer vinden als de Baviaan niet Alex was
Bij Alex Klaassen zijn eigenlijk geen hints nodig, de heeft een enorm herkenbare stem.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:19 schreef Piperidine het volgende:
Trouwens nergens gelezen dat onder de vorige hint video van de baviaan het liedje Pony van Ginuwine gemonteerd was. Hint naar Showponies.
In di eerste video zag je een lama grazen in de wei (Jandino is inderdaad 1 keer lama geweest.. verving Jeroen van Koningsbrugge ofzo), je zag ook een verradersvlag en een fototoestel.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:58 schreef Piperidine het volgende:
Je zou eigenlijk wat makkelijker de hint video's van de eerste optreden moeten kunnen terugkijken. Die hints zijn (achteraf) veel duidelijker en minder misleidend.
Ik heb het idee, zoals meerdere users hier, dat bij de latere optredens bewust naar meerdere personen wordt gestuurd. Misschien omdat de afleveringen nog opgenomen moeten worden terwijl er al vermoedens zijn? Expres sturen naar Kraantje Pappie én Joshua Nolet. Of Ruben van der Meer, kom op zeg. Ik vraag mij heel erg af hoe de eerste video van de Marmot was. Nergens worden die hints behandeld.
Ik kan me ook herenirren dat b&b vol liefde seizoen niet op een vrijdag werd uitgezonden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:47 schreef NailQueen het volgende:
Ze moeten plaats maken voor de winter editie van B&B vol liefde.
Ik heb het nog nooit gezien (quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan me ook herenirren dat b&b vol liefde seizoen niet op een vrijdag werd uitgezonden.
Was dit ook de connectie met Ruben? Dat Jandino welgeteld maar 1x van de ongeveer 80 afleveringen een lama is geweest? Ik geloof dat 99% van de kijkers dit niet eens wetenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In di eerste video zag je een lama grazen in de wei (Jandino is inderdaad 1 keer lama geweest.. verving Jeroen van Koningsbrugge ofzo), je zag ook een verradersvlag en een fototoestel.
Dat wees heel erg naar Tijl Beckand.
De volgende aflevering liet het filmpje 2 beelden van componisten zien (bach en Beethoven), Tijl Beckand heeft ook een programma daarover, de Tiende van Tijl, ging ook over Bach en Beethoven.
De dino (waar Jandino ook heel erg voor stond) had ook kunnen wijzen op een aflevering van het perfecte plaatje waar de kandidaten miniaturen van dinosaurusssen moesten fotograferen alsof ze heel groot waren.
Tijl liep toen ook in een opblaasbaar dino pak rond.
Daar werd heel erg gestuurd naar Tijl.. maar dan vanaf het eerste optreden al.
B&Bquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:47 schreef NailQueen het volgende:
Ze moeten plaats maken voor de winter editie van B&B vol liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |