SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:![]()
Shagske genotquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
En een slof zware shag. Niet meer te betalen hier in Nederland door de ROVERHEID
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik heb dus net de "Dubai chocoladebol" geprobeerd. Weten we dat ook weerNooit meedoen aan trends die bedacht zijn door hersendode tieners en BN'ers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik heb dus net de "Dubai chocoladebol" geprobeerd. Weten we dat ook weerGadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar prijs valt nog mee. Die dubai repen zijn toch 20 euro voor een chocolade reep of zo?
Flash is ineens gezond aan het doen. Onee wacht, Dubaichocotroep in zijn giechel aan het mikken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:40 schreef Zipportal het volgende:
AF al aan? @:dr_flash paar paaltjes erin.
En hier is waaromquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:39 schreef Wertha het volgende:
[..]
Nooit meedoen aan trends die bedacht zijn door hersendode tieners en BN'ers.
Ligt eraan welke chocolade.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Gadver
Maar prijs valt nog mee. Die dubai repen zijn toch 20 euro voor een chocolade reep of zo?
heb ook appels, tomaatjes en wortelen gekocht netquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:41 schreef Wertha het volgende:
[..]
Flash is ineens gezond aan het doen. Onee wacht, Dubaichocotroep in zijn giechel aan het mikken.
Vreemd dat die Heta er ooit oké uit zagquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Komt door de bril, hij is eigenlijk een gigachad.
[ afbeelding ]
Weet ik veelquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Gadver
Lekker.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb ook appels, tomaatjes en wortelen gekocht net
Kyle Andersen ook. Staat ernaastquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vreemd dat die Heta er ooit oké uit zag
Kinderen doen gekke dingen met je.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vreemd dat die Heta er ooit oké uit zag
Gewoon goed time management. Schouderklopje.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Net op tijd terug, boys. Alle troep weer in huis voor komende dagen.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Net op tijd terug, boys. Alle troep weer in huis voor komende dagen.
Stukje dubbele dildoquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:49 schreef Zipportal het volgende:
Schrijfster keek naar de dansmeisjes. Stukje lesbo.
Stukje bi dan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:49 schreef Zipportal het volgende:
Schrijfster keek naar de dansmeisjes. Stukje lesbo.
Meaning: A derogatory term often used to describe a woman who is considered promiscuous. Can also mean to criticize or insult someone.quote:
Vandaar de speklaag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:03 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hier vriest het nog en het is mistig. Vieskoud.
Ik leer iedere dag bij in deze bakermat van kennis en wetenschapquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:51 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Meaning: A derogatory term often used to describe a woman who is considered promiscuous. Can also mean to criticize or insult someone.
Origin: Derived from the old Norse word “slagg”, which refers to metal impurities.
Poep snapt niet dat als je je hoofdhaar kleurt je schaamhaar doorgaans niet mee kleurtquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:54 schreef Wertha het volgende:
[..]
Gewoon zwart haar in het broekje.
Zit ook niemand meer in dat huisquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:55 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Win je een prijs moet je er bij lopen als een reclamebord.
Aldi troepquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:55 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Waar ik kijk staat ie er alquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:55 schreef Slobeend het volgende:
Zou fijn zijn als Searle komt opdagen.
DRT University.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik leer iedere dag bij in deze bakermat van kennis en wetenschap
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nolles snapt zo weinig van darten. En dat is heel knap voor iets universeels.
Bartje Nolles moet lekker in de box worden gelegd door Lilian Marijnissenquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nolles snapt zo weinig van darten. En dat is heel knap voor iets universeels.
Andersom lijkt me minstens zo interessantquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:58 schreef Kopiko het volgende:
Kan iemand Joyce het haar van Searle geven? #dtv
We snakken met z'n allen naar KUUUUUT SCHIMmelZALFquote:
Ja dat dus. Randdebiel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:03 schreef Wertha het volgende:
[..]
Nolles die het uiterlijk van anderen gaat shamen. Leuke rubriek.
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:05 schreef Zipportal het volgende:
@:wimderon kijkt liever naar het schaatsen.
Schaatsen is alleen folklore.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:05 schreef Zipportal het volgende:
Iedereen is al naar huis met de losersvluchtquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:55 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Is schaatsen een sport?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:05 schreef Zipportal het volgende:
Aardige jongen, leuk opkomstnummer. Gaat deze pot ook winnen trouwens.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:05 schreef Zipportal het volgende:
Ik vind het maar een gore verschijning.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aardige jongen, leuk opkomstnummer. Gaat deze pot ook winnen trouwens.
Searle Littler stukje snelheidquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Searle is gewoon een darter die tegen de groten spektakel kan bieden. Gegeven het de volgende ronde waarschijnlijk Littler is die wacht, heb ik dan liever Searle dan Joyce die naar de slachtbank gaat.
Searle lijkt een beetje op onze kat, die is ook bijna blind, stinkt en hebben ze ergens op straat uit de vuilnisbak gehaald. Maar op zich is ie wel lief.quote:
Omdat zijn haar langer is dan jouw geconditioneerd culturele beeld van "hoe het hoort"? Okeequote:Op zaterdag 28 december 2024 14:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het maar een gore verschijning.
Zal vast een aardige jongen zijn.
Ik denk dat Searle een vleeslul heeftquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Searle is best leuk om naar te kijken als hij in zn vorm is waar de ene na de andere 180 erin valt
Schaatsen en de Top-2000 zijn vervelende acts.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:08 schreef Poepz0r het volgende:
@:dagoduck gisteren 1.000+ posts top2000 act
besneden, sowiesoquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat Searle een vleeslul heeft
Ontzettend eensquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Schaatsen en de Top-2000 zijn vervelende acts.
Dank weer voor deze random post.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat Searle een vleeslul heeft
Paardenmest Jutta.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Schaatsen en de Top-2000 zijn vervelende acts.
oh ja ook nog. Klotespel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Pick Em weer naar de vaantjes.
Geeft niks. Heel veel mensen hier en in de studio die maar wat raaskallen. Ik mag dat ookquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan devalueer je het woord sensatie.
Pak je eigen verantwoordelijkheid, en wijs niet naar anderen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geeft niks. Heel veel mensen hier en in de studio die maar wat raaskallen. Ik mag dat ook
Zo'n vijfde leg kan ook zomaar de andere kant opvallen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:13 schreef Zorro het volgende:
We gaan vandaag gewoon weer een cumbek dag hebben
Uiteraard maar ik wil de pijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor iemand met IPTV zoek je wel de problemen op. Je kan toch Sky ontvangen?
Opgespoten vissenkop met een Amerikaans stuk afval. Maar wel een goed lichaam.quote:
Koekoekquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pak je eigen verantwoordelijkheid, en wijs niet naar anderen.
Geen tieten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Opgespoten vissenkop met een Amerikaans stuk afval. Maar wel een goed lichaam.
Aan die schaatsvrouwen mankeert van alles. Laat gaan, laat gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen tieten.
Irene Schouten
Joy Beune
Antoinette de Jong
Sorry, was nog even een boodschapje doen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:50 schreef Zipportal het volgende:
180000000000000000000000000 @:dagoduck
Niet eens mijn best gedaan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:08 schreef Poepz0r het volgende:
@:dagoduck gisteren 1.000+ posts top2000 act
Joy Beune bohhhhquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:17 schreef Wertha het volgende:
[..]
Aan die schaatsvrouwen mankeert van alles. Laat gaan, laat gaan.
Gian zit een beetje veel in de studio naar mijn mening.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet die Gian niet gaan trainen na zijn wanprestatie?
Heeft toch helemaal niets met de studio te maken?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gian zit een beetje veel in de studio naar mijn mening.
Maar ja, als student iedere keer die 450 euro oppikken, dat tikt prima aan.
Doet mij niks.quote:
Ja hahaquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef Wertha het volgende:
[..]
Doet mij niks.
Wel lachen als relatie uitgaat. Met die mongool Kjeld waar zij mokegroot op 'geplakt' staat.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef Wertha het volgende:
[..]
Doet mij niks.
Wel lachen als relatie uitgaat. Met die mongool Kjeld waar zij mokergroot op 'geplakt' staat.
Die yank waar Jutta mee gaat is helemaal een staatsmongool.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef Wertha het volgende:
[..]
Doet mij niks.
Wel lachen als relatie uitgaat. Met die mongool Kjeld waar zij mokergroot op 'geplakt' staat.
En zijn broer ook.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die yank waar Jutta mee gaat is helemaal een staatsmongool.
Zie eerst de balk in eigen oog, en pas dan de splinter in dat van een ander. Mattheüs 7:3.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zag vdweek foto van Jutta zonder die eyeliner. Veel mooier. Wat een act is dat die eyelinerquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die yank waar Jutta mee gaat is helemaal een staatsmongool.
DRT University part 2.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie eerst de balk in eigen oog, en pas dan de splinter in dat van een ander. Mattheüs 7:3.
Splinter god. Stukje Turtlesquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie eerst de balk in eigen oog, en pas dan de splinter in dat van een ander. Mattheüs 7:3.
Hoe gaat het nu eigenlijk met Danny Jansen? Lang niets meer van gehoordquote:
Jeetje.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verloor gisteren van Jelle kwartfinale toernooiquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu eigenlijk met Danny Jansen? Lang niets meer van gehoord
Die heb toch zo'n Amerikaanse zwanger getikt? Horen we niks meer van, maar waarschijnlijk weet @Poepz0r meer.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En flinke tietenquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef Poepz0r het volgende:
Joyce heeft een heerlijke kwab onder zn kin
Gelukkig niet, dat was geen leuke act.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Lang niets meer van gehoord
Begon goed aan het jaar op de Challenge Tour en Development Tour, maar richting het einde verzaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Correct. Heeft best een leuke chick geloof ik. Speelt challenge tour etcquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die heb toch zo'n Amerikaanse zwanger getikt? Horen we niks meer van, maar waarschijnlijk weet @:Poepz0r meer.
Hebben we hier voor de kerst besproken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die heb toch zo'n Amerikaanse zwanger getikt? Horen we niks meer van, maar waarschijnlijk weet @:Poepz0r meer.
//edit: al besproken.
Nog steeds een matje?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct. Heeft best een leuke chick geloof ik. Speelt challenge tour etc
Is zij naar Europa overgekomen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct. Heeft best een leuke chick geloof ik. Speelt challenge tour etc
Kjeld, je kamer is een vuilnisbjelt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef Wertha het volgende:
[..]
Doet mij niks.
En kan daardoor niet meer dartsen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef Wertha het volgende:
[..]
//edit: al besproken.
Nee ik bedoel letterlijk dat ik hem te veel in de studio vind zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Heeft toch helemaal niets met de studio te maken?
Het is bij hem gewoon een kwestie van omgaan met de druk. Zo simpel is het.
Stond op gegeven moment op 2 tourcardposities, maar bij allerbei flink ingezaktquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Begon goed aan het jaar op de Challenge Tour en Development Tour, maar richting het einde verzaakt.
Moet gewoon weer naar Q-School.
Voor Giejen is het vooral zaak dat hij eens een serieuze scalp pakt op TV. Hij doet vaak wel leuk mee, maar een betonblok de oceaan in dumpen lukt hem steeds net niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik bedoel letterlijk dat ik hem te veel in de studio vind zitten.
Of het invloed had op zijn prestaties weet ik niet, als ik zelf een WK zou spelen zou ik denk ik liever niet te vaak in de studio er zitten.
Tokkie Dennie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:26 schreef Poepz0r het volgende:
Zag gisteren sleutelgatkijker Olde Kalter weer finale halen. Zit zeer hoog in mijn irritatiezone
Heeft Benito een opvolger?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:26 schreef Poepz0r het volgende:
Zag gisteren sleutelgatkijker Olde Kalter weer finale halen. Zit zeer hoog in mijn irritatiezone
Zoals M Smith toen hij ooit van Taylor won.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor Giejen is het vooral zaak dat hij eens een serieuze scalp pakt op TV. Hij doet vaak wel leuk mee, maar een betonblok de oceaan in dumpen lukt hem steeds net niet.
Dan sta je later ook met meer vertrouwen op het podium.
Dat hoofd ook. Die hep een dom hoofd zeg.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die worp is volslagen achterlijk
Wesley Harms als hij meedoet. Binnen 1-2 pogingen ook kaart op zekerquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Op Q-School behalve Jimmy van Schie nog geen voorkeuren.
Zijn de lijsten al uit?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Op Q-School behalve Jimmy van Schie nog geen voorkeuren.
Daarom moet ie niet te veel in de studio komen, dan werk je per ongeluk aan een imago dat je alleen maar lult maar niet levert.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor Giejen is het vooral zaak dat hij eens een serieuze scalp pakt op TV. Hij doet vaak wel leuk mee, maar een betonblok de oceaan in dumpen lukt hem steeds net niet.
Dan sta je later ook met meer vertrouwen op het podium.
Nee, vroeger wilde de PDPA die lijst nog wel eens publiceren. Maar we moeten denk ik wachten op Dartconnect.quote:
Gaat Toon Greebe zijn beste beentje ook voor zetten?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mol
V Trijp
V Trijp
Doen sowieso mee allen. Verwacht Mario Robbe ook wel
Ja was leuk, elke dag tegen eind december/begin januari nieuwe namen erbij. Gelukkig wel vrij snel na t wk alweer kjoe school.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, vroeger wilde de PDPA die lijst nog wel eens publiceren. Maar we moeten denk ik wachten op Dartconnect.
Wordt lastig maatquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat Toon Greebe zijn beste beentje ook voor zetten?
Dit is niet leuk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zand rijden deden we vroeger in de speeltuinquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijken jullie ook al uit naar de Dakar rally?
Jazeker.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Tim en Tom godenquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen als ze de Coronels in de woestijn achterlaten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
HINNNGGGG VROEMMMMquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zand rijden deden we vroeger in de speeltuin
Bij welk spel?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb het aantal sets dat gespeeld gaat worden nog veel te conservatief voorspeld. En ik dacht al vrij hoog te zitten
quote:
Liefst levend begraven allenquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen als ze de Coronels in de woestijn achterlaten.
En Frits van Eerdquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dakar aidsquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
In een uitbrandende auto.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Huh welke vraag dan? Voorspelspel bedoel je denk ikquote:
Oh ja, die.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh welke vraag dan? Voorspelspel bedoel je denk ik
Past mooi bij Tom.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Live streamen. Alles is content.
Ik hou van voorspel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh welke vraag dan? Voorspelspel bedoel je denk ik
Ik mot ze niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:36 schreef Poepz0r het volgende:
Vroeger stonden die achterlijke coronels op sneeuwkettingen.Nl, koffiestore.nl etc. Overal die hoofden
KOPKAAS VOOR KERELSquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:36 schreef Poepz0r het volgende:
Vroeger stonden die achterlijke coronels op sneeuwkettingen
Nl, koffiestore.nl etc. Overal die hoofden
Plasmadiscounterquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:36 schreef Poepz0r het volgende:
Vroeger stonden die achterlijke coronels op sneeuwkettingen.Nl, koffiestore.nl etc. Overal die hoofden
Ja. Omdat er veel sets zijn gespeeld tot nu toe vermoed ik dat dat getal ook best hoog gaat uitkomen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De sets over volle vijf legs?
Vollegens mijn zitten we nu op 14.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja. Omdat er veel sets zijn gespeeld tot nu toe vermoed ik dat dat getal ook best hoog gaat uitkomen?
Gohquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:37 schreef Wertha het volgende:
[..]
Van horen zeggen is Tom niet alleen een act, maar werkelijk een hele nare man.
Iedereen in dat autootje rijden circuit is naar. Tokkie Verstappen, pa Verstappen, Robert doornlul, Tim en Tom, Olav Mol.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:37 schreef Wertha het volgende:
[..]
Van horen zeggen is Tom niet alleen een act, maar werkelijk een hele nare man.
Staan wij achter Nick Crouwel?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Autootjerijden trekt duidelijk levensgevaarlijke mensen aan.
Net zo'n tyfuskop als die Boris Kczmar. Daarom kijk nooit naar Boris aids.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oh oh oh wat een act
Vrouw van Doornbos had weer een heerlijke outfit aan vdweek bohquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen in dat autootje rijden circuit is naar. Tokkie Verstappen, pa Verstappen, Robert doornlul, Tim en Tom, Olav Mol.
Eng, eng, eng.
Ik sta vooralsnog alleen achter Jimmy van Schie. Ik heb in achttien jaar darts kijken teveel achter mensen gestaan die niet hebben geleverd.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vollegens mijn zitten we nu op 14.
Ik ook. Ik noem een Jeroen Verhoeven, Robin Ferdinandus etcquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik sta vooralsnog alleen achter Jimmy van Schie. Ik heb in achttien jaar darts kijken teveel achter mensen gestaan die niet hebben geleverd.
En Stevie Moreiraquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook. Ik noem een Jeroen Verhoeven, Robin Ferdinandus etc
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik sta vooralsnog alleen achter Jimmy van Schie. Ik heb in achttien jaar darts kijken teveel achter mensen gestaan die niet hebben geleverd.
Net als Tom Alfa en Tim Romeo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:36 schreef fetX het volgende:
Ze halen die Searle en Joyce echt constant door elkaar
Stukje woke hondquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niels mag ook opdonderen.
Scott Rand.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook. Ik noem een Jeroen Verhoeven, Robin Ferdinandus etc
Is Searle of Joyce een viezerik?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:43 schreef Szura het volgende:
Viezerik gooit al dit soort finishes uit
Waarom hij ooit directeur van de Nederlandse dartbond is geweest weet niemand. Vaak witte mondhoeken gok ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niels mag ook opdonderen.
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is Searle of Joyce een viezerik?
Tonny keijzers @PowerLoungenquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen in dat autootje rijden circuit is naar. Tokkie Verstappen, pa Verstappen, Robert doornlul, Tim en Tom, Olav Mol.
Eng, eng, eng.
Was toch ook depressief?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geert ja. Sympathieke gozer maar zit met zn werk he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |