Ik leer iedere dag bij in deze bakermat van kennis en wetenschapquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:51 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Meaning: A derogatory term often used to describe a woman who is considered promiscuous. Can also mean to criticize or insult someone.
Origin: Derived from the old Norse word “slagg”, which refers to metal impurities.
Poep snapt niet dat als je je hoofdhaar kleurt je schaamhaar doorgaans niet mee kleurtquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:54 schreef Wertha het volgende:
[..]
Gewoon zwart haar in het broekje.
Zit ook niemand meer in dat huisquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:55 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Win je een prijs moet je er bij lopen als een reclamebord.
Aldi troepquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:55 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Win je een prijs moet je er bij lopen als een reclamebord.
Waar ik kijk staat ie er alquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:55 schreef Slobeend het volgende:
Zou fijn zijn als Searle komt opdagen.
DRT University.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik leer iedere dag bij in deze bakermat van kennis en wetenschap
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nolles snapt zo weinig van darten. En dat is heel knap voor iets universeels.
Bartje Nolles moet lekker in de box worden gelegd door Lilian Marijnissenquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nolles snapt zo weinig van darten. En dat is heel knap voor iets universeels.
Andersom lijkt me minstens zo interessantquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:58 schreef Kopiko het volgende:
Kan iemand Joyce het haar van Searle geven? #dtv
We snakken met z'n allen naar KUUUUUT SCHIMmelZALFquote:
Ja dat dus. Randdebiel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:03 schreef Wertha het volgende:
[..]
Nolles die het uiterlijk van anderen gaat shamen. Leuke rubriek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |