Dat had peaceman ook, maar die heeft zich eroverheen gezet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een fobie voor de oceaan, dus dat zal niemand me overtuigen om ooit te doen denk ik.
Was in Mexico dit zeker?
The Final Countdown is epischquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Of nog erger, the final countdown
quote:
Misschien in 2026… volgend jaar gaat dat niet lukken denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op naar je open water duikdiploma…
Stemplaatquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
The Final Countdown is episch
Stel eens niet van die moeilijke vragenquote:
Ach dat is het leven af en toequote:Op zaterdag 28 december 2024 12:36 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Mjah, goeie zanger wel, maar ik kan hier niet zoveel mee.
Uit de ... van tante Sjaan!quote:
Met twee rommelkonten in huis moet iemand het doen. Ik geef wel opdrachten hoor.quote:
Eigenlijk is de vraag waarom jij met @peaceman getrouwd bentquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ach dat is het leven af en toe
Gek word je daar vanquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met twee rommelkonten in huis moet iemand het doen. Ik geef wel opdrachten hoor.
Niet relaxters dan te zweven onder water:quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien in 2026… volgend jaar gaat dat niet lukken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |