Dat had peaceman ook, maar die heeft zich eroverheen gezet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een fobie voor de oceaan, dus dat zal niemand me overtuigen om ooit te doen denk ik.
Was in Mexico dit zeker?
The Final Countdown is epischquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Of nog erger, the final countdown
quote:
Misschien in 2026… volgend jaar gaat dat niet lukken denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op naar je open water duikdiploma…
Stemplaatquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
The Final Countdown is episch
Stel eens niet van die moeilijke vragenquote:
Ach dat is het leven af en toequote:Op zaterdag 28 december 2024 12:36 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Mjah, goeie zanger wel, maar ik kan hier niet zoveel mee.
Uit de ... van tante Sjaan!quote:
Met twee rommelkonten in huis moet iemand het doen. Ik geef wel opdrachten hoor.quote:
Eigenlijk is de vraag waarom jij met @peaceman getrouwd bentquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ach dat is het leven af en toe
Gek word je daar vanquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met twee rommelkonten in huis moet iemand het doen. Ik geef wel opdrachten hoor.
Niet relaxters dan te zweven onder water:quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien in 2026… volgend jaar gaat dat niet lukken denk ik.
Dat heb ik toch aan het begin van het topic verteld?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eigenlijk is de vraag waarom jij met @:peaceman getrouwd bent
Ja, daar kan ik ook niet zoveel meequote:Op zaterdag 28 december 2024 12:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ach dat is het leven af en toe
Ik vind het voor irritant dat ze dan niet de tekst meezingen en er maar een beetje staan. Als je er staat, playback dan ook echt mee.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:36 schreef Paul het volgende:
Ben ik de enige die dat playbacken en kijk mee eens leuk doen om op de camera te komen irritant vind
Dat nummer stond op 1 toen ik geboren werd. Tight Fit-genotquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:38 schreef MTheBassman het volgende:
In the jungle, the mighty jungle
Om zijn achternaam…quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eigenlijk is de vraag waarom jij met @:peaceman getrouwd bent
ik ook. al is dit stuk leukerquote:
Dat is van hetzelfde laken een pak.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke rapen.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet relaxters dan te zweven onder water:
[ afbeelding ]
Ik vind het vooral sneuquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:36 schreef Paul het volgende:
Ben ik de enige die dat playbacken en kijk mee eens leuk doen om op de camera te komen irritant vind
Spreekwoordelijke poppen hèquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke rapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |