zeker weten!quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
Maar over zwemmen gesproken, we hebben dit jaar snorkelen ontdekt. Echt supertof om te doen.
Waarom ben ik anders getrouwd?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laat je Diaan alle bende opruimen?
Maar het IS zaterdag?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom? Hoort bij Oud en Nieuw. Ik ruim hem of vrijdag of zaterdag of zondag op. Ik moet nog even kijken welke dag het beste uitkomt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Oh echt? Ik dacht Maassen
Wacht maar tot je duiken ontdektquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
Maar over zwemmen gesproken, we hebben dit jaar snorkelen ontdekt. Echt supertof om te doen.
Ow ja dan snap ik het wel. Maar misschien helpt het nog even de komende dagen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zat dit jaar sowieso al niet echt inde kerstsfeer![]()
En dan heb ik dat maar gehad enzo
Ik heb een beetje een fobie voor de oceaan, dus dat zal niemand me overtuigen om ooit te doen denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laat je Diaan alle bende opruimen?
Boeiend!quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
(Vanaf 4.29)
Ja, maar ook al gedaan in Egypte. Heel erg tof.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een fobie voor de oceaan, dus dat zal niemand me overtuigen om ooit te doen denk ik.
Was in Mexico dit zeker?
Oh jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
(Vanaf 4.29)
Sorry, ik bedoel volgende week zaterdag of zondag. Sorry voor de onduidelijkheid.quote:
Op naar je open water duikdiploma…quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
Boom. Boom.quote:
Tja, dat moet ik alleen doen. Dat gaat peaceman misschien net iets te ver.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wacht maar tot je duiken ontdekt
HUUUUIIIIISSSSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Boom. Boom.
Met TAKKE
TAKKEBOOOOOOOM
Ik zwem helaas niet goed genoeg. Maar zeg nooit nooit.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, dat moet ik alleen doen. Dat gaat peaceman misschien net iets te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |