Ik vind dit ook een erg leuke gif jaquote:
Ruim je het wel ff op?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Straks een cream pie in een white room
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik weet ook wel dat het vanwege het ochtend beffen is. no worries.quote:
Ohja dat is ook zoquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat heb ik toch aan het begin van het topic verteld?
Het live concert in de Ziggo was dat ook…quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:40 schreef Bugno3 het volgende:
Live-versie van Concert In The Park met de gehele Ladysmith Black Mambazo is episch,
OMGquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het vanwege het ochtend beffen is. no worries.
Wordt wel lastig met een volledig witte kamer vrees ikquote:
Als we het toch over cabaret hebben: Jochem Myjer zou zeggen dat hij er klapperende testikels van krijgt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een erg leuke gif ja
ik niet in elk geval. heb vakantie he?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb zojuist vernomen dat Diaan dat doet
Gordijnen schijnen zwart te zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wordt wel lastig met een volledig witte kamer vrees ik
Jochem MyerGodquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als we het toch over cabaret hebben: Jochem Myjer zou zeggen dat hij er klapperende testikels van krijgt.
(Dat hij toen niet gecanceld is voor die opmerking)
Concert in Central Park > Concert In The Parkquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:40 schreef Bugno3 het volgende:
Live-versie van Concert In The Park met de gehele Ladysmith Black Mambazo is episch,
ow had ik dat niet mogen vertellen?quote:
Ik heb ook vakantie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik niet in elk geval. heb vakantie he?
Veel rokers zeker.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gordijnen schijnen zwart te zijn.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
vrouwen hebben nooit vakantie. Is jullie destiny.quote:
Dat is de tekst erbij?quote:
Ik hoef niet per se te weten wat je dan allemaal roeptquote:
quote:
Fijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
vrouwen hebben nooit vakantie. Is jullie destiny.
mijn achternaamquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se te weten wat je dan allemaal roept
Je maakt het er niet beter op…quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
vrouwen hebben nooit vakantie. Is jullie destiny.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
verkeerd gespeld?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik had nog op Sunshine of your Love gestemd, maar goed dat ging niet helemaal zoals ik wou
Vergeet je de zwarte gordijnen niet af te stoffenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |