quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik ben ondertussen gruwelijk droog, dus het maakt ook eigenlijk niet meer uit.quote:
Beter dan dat ie probeert je lul te klemmenquote:
Waarom? Hoort bij Oud en Nieuw. Ik ruim hem of vrijdag of zaterdag of zondag op. Ik moet nog even kijken welke dag het beste uitkomt.quote:
Je verwart hem met Teeuwenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Bij dit nummer moet ik altijd denken aan erkend vrouwenmepper T. Maassen
hihahoquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beter dan dat ie probeert je lul te klemmen
is dat wetenschappelijk onderbouwd?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen gruwelijk droog, dus het maakt ook eigenlijk niet meer uit.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik snap datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ik woon niet alleen hoor.quote:
Zat dit jaar sowieso al niet echt inde kerstsfeerquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom? Hoort bij Oud en Nieuw. Ik ruim hem of vrijdag of zaterdag of zondag op. Ik moet nog even kijken welke dag het beste uitkomt.
Laat je Diaan alle bende opruimen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |