Effectief is dit nummer voor mij inderdaad born in de teststraat.quote:
Kan er niet snel genoeg uit. Alleen Nobody’s wife is wel leuk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Dit heeft wel een flinke knauw gekregen trouwens, 300 plaatsen naar beneden. Ook de rest van Anouk trouwens, die moet toch wat meer haar mond houden denk ik
Ja, het is nog niet uitontwikkeld.quote:
Grootste commerciele ESF-succes sinds ABBA en Dion... dan doe je toch iets goedquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit bandje is ook wel behoorlijk overroepen he
Nogalquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit bandje is ook wel behoorlijk overroepen he
Het zal gebrek aan beter zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Grootste commerciele ESF-succes sinds ABBA en Dion... dan doe je toch iets goed
Hou vol, komend uur twee keer Joe Jackson.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:23 schreef Kopiko het volgende:
De vroege dosis Talk Talk houdt me momenteel nog maar nèt op de been.
Dion en Mia vond ik nou niet zo'n commercieel succes, maar goed.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is maar net waar je naar luistert want ik heb het misschien 5-10 gehoord in totaal.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:24 schreef LTVDK het volgende:
Dit nummer is destijds helemaal kapotgedraaid, inmiddels hoor je het nog maar zelden en is het wel weer prima om zo te horen
BTW Dion en Mia waren niet zo'n groot commercieel succes?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dion en Mia vond ik nou niet zo'n commercieel succes, maar goed.
Olson Brothers Goden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dion en Mia vond ik nou niet zo'n commercieel succes, maar goed.
Onschuld verloren op een zaterdagnacht in de Ahoyquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:25 schreef Fred_B het volgende:
Toen het ESF nog in een land was dat wel kan organiseren
Doe mij maar de Olsen Twinsquote:
Meestal staat StuBru op, daar waren ze er helemaal verzot opquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is maar net waar je naar luistert want ik heb het misschien 5-10 gehoord in totaal.
Zit je aan hetzelfde bier als die Belgische user in deze reeks?quote:
Dankquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hou vol, komend uur twee keer Joe Jackson.
Ik wil niet weten wat Borsato allemaal eetquote:
Gebaseerd op zijn laatste foto's in ieder geval heel veel pizzaquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:26 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat Borsato allemaal eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |