Hopelijk nooit ten onrechte je afgevraagd bij dit nummer: Is Eddie Vedder?quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:43 schreef Isorden het volgende:
Heb dus heel lang gedacht dat Eddie Vedder dit zong![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
Het is nog niet veel soeps qua muziek.
Ik ben optimistisch ingesteld, dus hoop altijd tegen beter weten in.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je weet nog steeds het niveau van je landgenoten niet?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:46 schreef Isorden het volgende:
Uiteindelijk moet je de stenen tempel ook niet verwarren met die van de hond
Lekker gewerkt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stone Temple of the Dog Pilots
Eindelijk dat nummer gevonden waarvan de initialen mn naam isquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Trippin' On A Hole In A Paper Heart mag er ook wel in. Alleen al om de titel
Weer een beetje bijgekomen in ieder geval?quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:47 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, ik leef nog.
Heb gisteren de hele dag beroerd op bed gelegen, niets gegeten en heb nog nooit zoveel slaapuren op een dag gemaakt…
Dat is geen leuke manier om de graag door te brengen. Hoe gaat vandaag?quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:47 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, ik leef nog.
Heb gisteren de hele dag beroerd op bed gelegen, niets gegeten en heb nog nooit zoveel slaapuren op een dag gemaakt…
Beterschap!quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:47 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, ik leef nog.
Ik voel me nog steeds als een slappe vaatdoek, maar hopelijk trekt dat vandaag wel weer bij…quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Weer een beetje bijgekomen in ieder geval?
Rustig aan doen vandaag dan, en proberen te etenquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:47 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, ik leef nog.
Flink etenquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds als een slappe vaatdoek, maar hopelijk trekt dat vandaag wel weer bij…
Beterschap MM!quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:47 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, ik leef nog.
Omdat beste albumquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:48 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom stemt iedereen op The Bends meuk.
Nou nou. Overdrijven is ook een vak.quote:
Nee dat is van deze eeuw.quote:
Ja dat eigenlijk ook wel logisch. Vandaag nog maar rustig aan en proberen wat te eten en te drinken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds als een slappe vaatdoek, maar hopelijk trekt dat vandaag wel weer bij…
En ik vind Creep ook gewoon leukquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou nou. Overdrijven is ook een vak.
Kunnen we die dingen en ook vooral kunstgras voortaan gewoon nepkerstbomen en nepgras noemen, er is niet kunstigs aan. Troep is het.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:48 schreef LTVDK het volgende:
Gaan we nu over kunstkerstbomen zingen?
Of een gehoorprobleemquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik kan echt niks met RadioheadMaar dan schijn je een het niet te begrijpen ofzo en muzikaal beperkt zijn
Maar staat de kunst in dit geval niet voor kunstmatig?quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen we die dingen en ook vooral kunstgras voortaan gewoon nepkerstbomen en nepgras noemen, er is niet kunstigs aan. Troep is het.
Dago komt er met hevig gestrekt been in!quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen we die dingen en ook vooral kunstgras voortaan gewoon nepkerstbomen en nepgras noemen, er is niet kunstigs aan. Troep is het.
Ja ik vind het vooral gezapig geforceerd 'intelligent'quote:
Ik ben wel blij dat ik niet elk jaar met een echte boom hoef te sjouwen in mijn veel te kleine autootje.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap dat best. Het heeft mij ook even geduurd voordat ik het kon waarderen. Maar dat komt vooral omdat ik ze live heel erg goed vind.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik kan echt niks met RadioheadMaar dan schijn je een het niet te begrijpen ofzo en muzikaal beperkt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |