Dat vind ik nou ookquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:37 schreef Bugno3 het volgende:
Are we human, or are we dancer
Dat enkelvoud aan het eind van de zin intrigeert mij nog steeds
Scheelt dat ik ook een liefhebber ben van housemuziek dat ik het wel kan waarderenquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Titanium is redelijk briljant, tot die lompe drop.
Ik hou ook van housemuziek, maar niet van plastic beats met teveel sidechaining.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt dat ik ook een liefhebber ben van housemuziek dat ik het wel kan waarderenMaar de uithalen in dat nummer, puur genot
quote:
Tong80?quote:
Wie?quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:40 schreef Zorro het volgende:
Dit was leuk tot Baggerveld ermee geassocieerd werd.
quote:
Het is Tong of tong80quote:
Ik ga het doorgeven.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:41 schreef peaceman het volgende:
Die van de killers vond ik mwah.
Dat jullie dat weten.
Ik ook, beetje levenloos.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:41 schreef peaceman het volgende:
Die van de killers vond ik mwah.
Dat jullie dat weten.
Weinig menselijks vooralquote:
Toen ik dit vroeger kon vroeg ik me af wat daar zo bijzonder aan was.quote:
Je begint een zin met een hoofdletter!quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
Het is Tong of tong80
Ja, dat.quote:
Oh is dat niet zo dan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:43 schreef Isorden het volgende:
Heb dus heel lang gedacht dat Eddie Vedder dit zong![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het Vedder?quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:43 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
Vedder gaat het wel?quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:43 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
Je kwam er dus niet Vedder mee?quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:43 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |