zo, populair typjequote:Op zaterdag 28 december 2024 01:31 schreef Dagoduck het volgende:
https://www.instagram.com/noanoella/
Deze zit ook in de wachtruimte.
Zit met 2/3 gasten die op een andere stream zitten te sjansen.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zit met 2/3 gasten die op een andere stream zitten te sjansen.
Dapper om dat toe te geven.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:38 schreef Redefine het volgende:
Ik weet dat Imagine Dragons gehaat wordt, maar dit vind ik gewoon een erg goed nummer
Ik vind dit niks, maar staat wel veel ergere meuk in de lijst, dat wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:38 schreef Redefine het volgende:
Ik weet dat Imagine Dragons gehaat wordt, maar dit vind ik gewoon een erg goed nummer
Ze hebben inderdaad veel ergere nummers gemaakt, dat kloptquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind dit niks, maar staat wel veel ergere meuk in de lijst, dat wel.
Lekker boeiend als dat niet zou kunnen volgens andere usersquote:
Hierna kan je los op mijn stemplaatquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet hierop losgaan anders kom ik nooit in beeld.
Volgens mij heb ik je al vaak zat gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
Passende titel welquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
Sorry, ik doe niet meequote:Op zaterdag 28 december 2024 01:38 schreef Redefine het volgende:
Dat hoeft ook nietquote:
You'll do whatever it takes?quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |