Vroegah een hele knappe vrouw.quote:
Taylor Swift maakt over het algemeen ook gewoon prima muziekquote:
Show zelf zit inderdaad strak zat in elkaarquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:50 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb die Eras Tour dus eens gekeken op Disney+, viel mij op zich nog best mee. Maar die albums met popdeuntjes geproduceerd door Antonoff staan wel vol niemendalletjes
Bij dit nummer van haar snap ik het ook niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:50 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou dit niet haten, maar waarom vinden miljarden mensen dit geweldig?
Oké dat is wel een prestatie.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:51 schreef Viv het volgende:
STEMPLAAT!!
Ik heb een aparte reeks te pakken vanavond:
[ afbeelding ]
Ik ben twee keer live geweestquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:50 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb die Eras Tour dus eens gekeken op Disney+, viel mij op zich nog best mee. Maar die albums met popdeuntjes geproduceerd door Antonoff staan wel vol niemendalletjes
dit dusquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:51 schreef koffieleuk het volgende:
? Deze hoort diep in de bovenste helft
She‘s got it!quote:
Ik krijg nu al rillingenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk zou Bruno Mars hier een cover van op moeten nemen...
En de meer rockachtige arrangementen van Reputation lieten die nummers ook gewoon wel, ja, goed klinken!quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Show zelf zit inderdaad strak zat in elkaar
quote:
Laatst weer eens teruggekeken, nog steeds een bazenseriequote:
Waar het hart vol van is..quote:
Of als Freddie nog geleefd zou hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Bruno Mars moet helemaal niks.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Gast..quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Taylor Swift maakt over het algemeen ook gewoon prima muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |