SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:
What can change the nature of a man?
Nou bedankt hé! (Insert man bijt hond gifje)quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:18 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is gelukt.![]()
![]()
![]()
@:viv
Gaat gewoon verliezen van een doodzieke Wright genot.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Wattimena kan er echt geen kut van.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou bedankt hé! (Insert man bijt hond gifje)
hele gourmet opgetjaptquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:20 schreef Rnie het volgende:
Ik ben niet zo van het fatshamen, maar het lijkt ECHT alsof Wattimena dikker is geworden na Kerst.
Is nog niet gespeeld allenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaat gewoon verliezen van een doodzieke Wright genot.
@Poepz0r is nergens te bekennen nu die pinda niet kan winnen van een terminalequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaat gewoon verliezen van een doodzieke Wright genot.
Ben gewoon hier johquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:poepz0r is nergens te bekennen nu die pinda niet kan winnen van een terminale
Chris woerts in dat toto huis opsluitenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Zjak heeft zichzelf in een graf gejinxed
Zyklon B in die gaatjesquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Chris woerts in dat toto huis opsluiten
TOTO King Darts wil Noa er niet bij hebben. Anti-homo daar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Chris woerts in dat toto huis opsluiten
Noa Vahle is een manquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
TOTO King Darts wil Noa er niet bij hebben. Anti-homo daar.
quote:Like Alert
27-12-2024 @ 22:22:31
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #67 GENOT"
Het is eten en gegeten worden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:22 schreef Kopiko het volgende:
Terminale Wright rijgt Wattimena aan het spit.
Geen genderneutrale pleesquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
TOTO King Darts wil Noa er niet bij hebben. Anti-homo daar.
Net als wie? Jij?quote:
quote:
Als Djurmeen omvalt, hoeveel op de schaal van Richter?quote:
Net als de gemiddelde fok!ker jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels postuur Wattimena, ouwe smikkelbeer
Tsunami 2004 taferelen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als Djurmeen omvalt, hoeveel op de schaal van Richter?
Inderdaad. Die is om 22:45 klaar met een beetje gelukquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:24 schreef Wertha het volgende:
Wright 1-0 in sets en 2-0 in legs.
GAAT HIJ DE WEDSTRIJD WEL UITSPELEN?!
Vredefortquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op de weegschaal zekerquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Djurmeen was toch zogenaamd in topvorm?
Ze hebben het weer lopen jinxenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat was met gourmetten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Schaam me kapot om een Molukker te zijn.
Vuile kapert.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Schaam me kapot om een Molukker te zijn.
Praat niet over kwaliteitsgifje als je het mrstylo logo niet kentquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:26 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wat moeten die kutvlaggen daar. Kwaliteitsgifje om zeep.
Bonkersquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moet je nou denken als je James Wade bent?
Als die gaat oefenen met zijn buik te gooien, kan die ze er zo inleggen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
hier gaat iets mis. Hier gaat echt van alles mis.quote:
MrStylo god niet kennenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:26 schreef Wertha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Praat niet over kwaliteitsgifje als je het mrstylo logo niet kent
Dit is echt ontluisterend.quote:
Man man manquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinterkerst
En ik kijk de rest met ‘vrienden’ in Leiden ( @:alaphilippe_ is ook welkom)
Mogen wij hopen dat Wright dood neervalt?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is echt ontluisterend.
Aan de ene kant bij elke pijl denken dat Wright dood neervalt
aan de andere kant Djurmeen die hiertegen geen deuk in een pakkie boter gooit.
Dit is gewoon raar.
Oh ik sta op Hommerquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:29 schreef Rnie het volgende:
Oprechte vraag...kan Wattimena meerdere stukjes verschillend vlees op het gourmetstel, op verschillende tijden neergepleurt, in de gaten houden? Of gaat het dan faliekant mis in zijn kop?
Nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mogen wij hopen dat Wright dood neervalt?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:26 schreef Wertha het volgende:
[..]
Errorquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik sta op Hommer
dat is triple chicken dubbel varkenshaas ofnee
Ik heb in het verleden wel eens andere filmpjes van mensen en honden gezien...quote:
Nou ja mijn toestemming heb je niet nodig, maar erg netjes is het niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mogen wij hopen dat Wright dood neervalt?
Joden lopen altijd weg.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinterkerst
Kijkt Stijn het hele toernooi elders?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinterkerst
Racist!quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:26 schreef Wertha het volgende:
[..]
Stijn is werken. En heeft privé problemen waar we niet naar mogen vragenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Kijkt Stijn het hele toernooi elders?
omdat ie zn dubbels niet gooit. 8 procent momenteelquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:32 schreef Doevelaer het volgende:
Jermaine wordt er echt keihard afgepoetst
Wright gooit ook echt alles ineensquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:32 schreef Doevelaer het volgende:
Ja dat tweede heeft in alle kranten gestaan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stijn is werken. En heeft privé problemen waar we niet naar mogen vragen
Ik gok op de lichte errorquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:29 schreef Rnie het volgende:
Oprechte vraag...kan Wattimena meerdere stukjes verschillend vlees op het gourmetstel, op verschillende tijden neergepleurt, in de gaten houden?
Of is er dan een lichte error?
Ja dat schijnt bij het spelletje te horenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
omdat ie zn dubbels niet gooit. 8 procent momenteel
Stukje Maagdenburgquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat tweede heeft in alle kranten gestaan.
Huhquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat tweede heeft in alle kranten gestaan.
‘Favoriet’quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:32 schreef Doevelaer het volgende:
Nee joh, dat is typisch djurmeen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is echt ontluisterend.
Aan de ene kant bij elke pijl denken dat Wright dood neervalt
aan de andere kant Djurmeen die hiertegen geen deuk in een pakkie boter gooit.
Dit is gewoon raar.
Maar dat is een clown.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:33 schreef Anneloos het volgende:
Dit is klaar. Gelukkig ben ik voor Wright
Ik heb de hele zak gevatquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:33 schreef fetX het volgende:
Ik ga er even een bakje chips bij pakken.
Welke smaak?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:33 schreef fetX het volgende:
Ik ga er even een bakje chips bij pakken.
Kom het maar regelen danquote:
Banmeldtopic aangemaakt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom het maar regelen dan
met je grote smoel
Ga ik ook eens doen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan wil hij het denk ik heel graag met iemand delen. Zal hem eens DM’en.
Spreek voor jezelf. Nooit aan meegedaan genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat waren we toch gek bezig he tijdens COR
Altijd tegen hemquote:
Nergens last van gehad in Dubaiquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat waren we toch gek bezig he tijdens COR
Oke Woutquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Nooit aan meegedaan genot
Denk te weinig slaap gehadquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik geef volledig de schuld aan @:dr_flash
Die is al de hele avond kribbig.
Lekker! Elke user die dit afkraakt en zelf nooit wat posten zijn zelf paupers die niet 1 van die snacks zelf kunnen betalen.quote:
Ik lust alleen bitterballenquote:
Die 'mayonaise' kan echt niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker! Elke user die dit afkraakt en zelf nooit wat posten zijn zelf paupers die niet 1 van die snacks zelf kunnen betalen.
Typisch blauw losersgedrag. Het ligt altijd aan iedereen en zijn moeder maar nooit aan jullie zelf.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik geef volledig de schuld aan @:dr_flash
Die is al de hele avond kribbig.
De frikandellen mogen ook wat langer onder de zonnebankquote:
Nou nou nou nouquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Typisch blauw losersgedrag. Het ligt altijd aan iedereen en zijn moeder maar nooit aan jullie zelf.
Op crewbash staat een ban.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Typisch blauw losersgedrag. Het ligt altijd aan iedereen en zijn moeder maar nooit aan jullie zelf.
Dit had je nou niet moeten delen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef Rnie het volgende:
Kijk eens even aan zegJermaine maakt ons Molukkers weer eventjes trots.
Na het zien van dat plaatje ga ik denk ik morgen een patatje halen met satesaus. Mayo doe ik apart want ze hebben geen zaanse.quote:
Eens maat.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gadverdamme. Kan toch niemand verzinnen zoiets.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:40 schreef Coco het volgende:
Dat zijn van die types die gaan mayonaise bij de oliebol eten volgende week.
Hier nog zon crimineelquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef Rnie het volgende:
Geen 40-45 kunnen kiezenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[poll=8207]
(Voor een gezond BMI)
Hey Indonesiërquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef Rnie het volgende:
De communityquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:42 schreef Zipportal het volgende:
Gelijk naar zijn incesthoekje. Fans heeft ie nog toch niet.
Ik merk vaak dat die hapjes uit de airfryer niet egaal kleuren (zo had ik laatst de airfryer van een vriendin op bezoek tijdens een feestje). Daarom koop ik er dus niet een, maar toch eetsmakelijk.quote:
Nummertje 6 alweer.quote:Like Alert
27-12-2024 @ 22:41:56
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #67 Zou Wright z'n zaakje ook verven"
Ik denk dat hij minstens 120 kilo weegt en dus 40 kilo te zwaar is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[poll=8207]
(Voor een gezond BMI)
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[poll=8207]
(Voor een gezond BMI)
Gewoon frituren hoppaaaquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik merk vaak dat die hapjes uit de airfryer niet egaal kleuren (zo had ik laatst de airfryer van een vriendin op bezoek tijdens een feestje). Daarom koop ik er dus niet een, maar toch eetsmakelijk.
Beter probeer je eens wat aan zelfreflectie te doenquote:
De airfryer van een vriendin op bezoek? Doen die krengen tegenwoordig ook al mee aan kringverjaardagen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik merk vaak dat die hapjes uit de airfryer niet egaal kleuren (zo had ik laatst de airfryer van een vriendin op bezoek tijdens een feestje). Daarom koop ik er dus niet een, maar toch eetsmakelijk.
Lijkt op een verjaardag waar je moet meebetalen aan het etenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Wertha het volgende:
[..]
De airfryer van een vriendin op bezoek? Doen die krengen tegenwoordig ook al mee aan kringverjaardagen?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heb je vast gelijk inquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Doe eens niet zo boos. Coco is een swinger.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter probeer je eens wat aan zelfreflectie te doenMods horen het goeie voorbeeld te geven. Als iemand ze daarop wijst is schermen met "crewbash - ban" nou niet bepaald de meest intelligente reactie. Niet mijn mening, gewoon een objectieve vaststelling.
Maar leuk dat je je een beetje aangesproken voelt. Het moet ergens beginnen
Ik ben de enige blauwe hier.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter probeer je eens wat aan zelfreflectie te doenMods horen het goeie voorbeeld te geven. Als iemand ze daarop wijst is schermen met "crewbash - ban" nou niet bepaald de meest intelligente reactie. Niet mijn mening, gewoon een objectieve vaststelling.
Volgens mij begreep je mij een beetje verkeerd vanmiddag. Kun jij ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt op een verjaardag waar je moet meebetalen aan het eten
Mokerharde stoot op de kin van Coco. HOE gaat hij hiervan herstellen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krokantheid, mooi kleurtje. Toch best belangrijk. Maar toch te nassen dus? Ps: snap ik met die klodder mayo.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je vast gelijk in![]()
Maar egaal kleuren is niet echt iets wat ik heel belangrijk vind aan airfryersnacks
Auch proficiat. Oneluvquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe eens niet zo boos. Coco is een swinger.
Bijna is niet helemaalquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:45 schreef Kopiko het volgende:
Ernstige hoestaanval velt Wright bijna.
Exact. Mot die vriendinnen toch wat te snekken geven!quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Wertha het volgende:
[..]
De airfryer van een vriendin op bezoek? Doen die krengen tegenwoordig ook al mee aan kringverjaardagen?
In F1 is een mod die hier gelijk met gestre.... (...). Dus daar zou ik wegblijven dan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatverdamme, gebruik gewoon het toilet joh.quote:
Anders hangen ze straks allemaal tegelijk aan de lul van wereldgozerquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Exact. Mot die vriendinnen toch wat te snekken geven!
.gifquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:46 schreef Wertha het volgende:
[..]
In F1 is een mod die hier gelijk met gestre.... (...). Dus daar zou ik wegblijven dan.
Dit is een nare belediging.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef Rnie het volgende:
Ik heb nog een mooi gifje over betreffende mod in de aanbiedingquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:46 schreef Wertha het volgende:
[..]
In F1 is een mod die hier gelijk met gestre.... (...). Dus daar zou ik wegblijven dan.
Of erger: zelf eten meenemen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoop dat je meer dan eens je teen stoot.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Anders hangen ze straks allemaal tegelijk aan de lul van wereldgozer
Ik werd ooit uitgenodigd voor een verjaardag in een kroeg. Maar dan moest je daar wel zelf je drinken betalen.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik werd ooit uitgenodigd voor een verjaardag in een kroeg. Maar dan moest je daar wel zelf je drinken betalen.
Niet gegaan. Uiteindelijk kwamen er 3 man opdagen en dan ook nog verbaasd zijn dat niemand wilde komen.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gatverdamme, gebruik gewoon het toilet joh.
Dit soort dingen. Ik had een keer een bbq. Ik aangeboden nog het en ander te maken en lekker mee te nemen. Krijg ik achteraf een tikkie (zonder waarschuwing). Waarom nodig je me dan uit? Het was niet alsof we samen hadden besloten te BBQ’en.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik werd ooit uitgenodigd voor een verjaardag in een kroeg. Maar dan moest je daar wel zelf je drinken betalen.
Niet gegaan. Uiteindelijk kwamen er 3 man opdagen en dan ook nog verbaasd zijn dat niemand wilde komen.
Is er eigenlijk een mevrouw Wattimena?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens de Belg wil Wattimena in bed kruipen maar hij moet nog even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |