Na het zien van dat plaatje ga ik denk ik morgen een patatje halen met satesaus. Mayo doe ik apart want ze hebben geen zaanse.quote:
Eens maat.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Typisch blauw losersgedrag. Het ligt altijd aan iedereen en zijn moeder maar nooit aan jullie zelf.
Gadverdamme. Kan toch niemand verzinnen zoiets.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:40 schreef Coco het volgende:
Dat zijn van die types die gaan mayonaise bij de oliebol eten volgende week.
Hier nog zon crimineelquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef Rnie het volgende:
Kijk eens even aan zegJermaine maakt ons Molukkers weer eventjes trots.
Geen 40-45 kunnen kiezenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[poll=8207]
(Voor een gezond BMI)
Hey Indonesiërquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef Rnie het volgende:
Kijk eens even aan zegJermaine maakt ons Molukkers weer eventjes trots.
De communityquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:42 schreef Zipportal het volgende:
Gelijk naar zijn incesthoekje. Fans heeft ie nog toch niet.
Ik merk vaak dat die hapjes uit de airfryer niet egaal kleuren (zo had ik laatst de airfryer van een vriendin op bezoek tijdens een feestje). Daarom koop ik er dus niet een, maar toch eetsmakelijk.quote:
Nummertje 6 alweer.quote:Like Alert
27-12-2024 @ 22:41:56
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #67 Zou Wright z'n zaakje ook verven"
Ik denk dat hij minstens 120 kilo weegt en dus 40 kilo te zwaar is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[poll=8207]
(Voor een gezond BMI)
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[poll=8207]
(Voor een gezond BMI)
Gewoon frituren hoppaaaquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik merk vaak dat die hapjes uit de airfryer niet egaal kleuren (zo had ik laatst de airfryer van een vriendin op bezoek tijdens een feestje). Daarom koop ik er dus niet een, maar toch eetsmakelijk.
Beter probeer je eens wat aan zelfreflectie te doenquote:
De airfryer van een vriendin op bezoek? Doen die krengen tegenwoordig ook al mee aan kringverjaardagen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik merk vaak dat die hapjes uit de airfryer niet egaal kleuren (zo had ik laatst de airfryer van een vriendin op bezoek tijdens een feestje). Daarom koop ik er dus niet een, maar toch eetsmakelijk.
Lijkt op een verjaardag waar je moet meebetalen aan het etenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Wertha het volgende:
[..]
De airfryer van een vriendin op bezoek? Doen die krengen tegenwoordig ook al mee aan kringverjaardagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |