quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik merk vaak dat die hapjes uit de airfryer niet egaal kleuren (zo had ik laatst de airfryer van een vriendin op bezoek tijdens een feestje). Daarom koop ik er dus niet een, maar toch eetsmakelijk.
Heb je vast gelijk inquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik merk vaak dat die hapjes uit de airfryer niet egaal kleuren (zo had ik laatst de airfryer van een vriendin op bezoek tijdens een feestje). Daarom koop ik er dus niet een, maar toch eetsmakelijk.
Doe eens niet zo boos. Coco is een swinger.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter probeer je eens wat aan zelfreflectie te doenMods horen het goeie voorbeeld te geven. Als iemand ze daarop wijst is schermen met "crewbash - ban" nou niet bepaald de meest intelligente reactie. Niet mijn mening, gewoon een objectieve vaststelling.
Maar leuk dat je je een beetje aangesproken voelt. Het moet ergens beginnen
Ik ben de enige blauwe hier.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter probeer je eens wat aan zelfreflectie te doenMods horen het goeie voorbeeld te geven. Als iemand ze daarop wijst is schermen met "crewbash - ban" nou niet bepaald de meest intelligente reactie. Niet mijn mening, gewoon een objectieve vaststelling.
Volgens mij begreep je mij een beetje verkeerd vanmiddag. Kun jij ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt op een verjaardag waar je moet meebetalen aan het eten
Mokerharde stoot op de kin van Coco. HOE gaat hij hiervan herstellen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krokantheid, mooi kleurtje. Toch best belangrijk. Maar toch te nassen dus? Ps: snap ik met die klodder mayo.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je vast gelijk in![]()
Maar egaal kleuren is niet echt iets wat ik heel belangrijk vind aan airfryersnacks
Auch proficiat. Oneluvquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe eens niet zo boos. Coco is een swinger.
Bijna is niet helemaalquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:45 schreef Kopiko het volgende:
Ernstige hoestaanval velt Wright bijna.
Exact. Mot die vriendinnen toch wat te snekken geven!quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Wertha het volgende:
[..]
De airfryer van een vriendin op bezoek? Doen die krengen tegenwoordig ook al mee aan kringverjaardagen?
In F1 is een mod die hier gelijk met gestre.... (...). Dus daar zou ik wegblijven dan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatverdamme, gebruik gewoon het toilet joh.quote:
Anders hangen ze straks allemaal tegelijk aan de lul van wereldgozerquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Exact. Mot die vriendinnen toch wat te snekken geven!
.gifquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:46 schreef Wertha het volgende:
[..]
In F1 is een mod die hier gelijk met gestre.... (...). Dus daar zou ik wegblijven dan.
Dit is een nare belediging.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt op een verjaardag waar je moet meebetalen aan het eten
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef Rnie het volgende:
Kijk eens even aan zegJermaine maakt ons Molukkers weer eventjes trots.
Ik heb nog een mooi gifje over betreffende mod in de aanbiedingquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:46 schreef Wertha het volgende:
[..]
In F1 is een mod die hier gelijk met gestre.... (...). Dus daar zou ik wegblijven dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |