Absoluut.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sunburn is wel genot sowieso.
Die heb ik op #76.
Valt mee, beetje chocola en koffie tonen. Prima te doen, 10% ook nog eens.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:42 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
De kleur van het blik doet vermoeden dat het zoet is?
Dat is van The Kik.quote:
quote:
quote:
Genotnummer jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sunburn is wel genot sowieso.
Die heb ik op #76.
Jij hebt een meer dan prima smaakquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:42 schreef Evenstar het volgende:
Vandaag gaan we voor de Galactic Boss Imeprial Stout
[ afbeelding ]
Foto is gejat, te lui om zelf één te maken
SOWquote:
Ik heb een collega die Simone heet, die wil ik niet in zo'n pakje zienquote:
Bohh. En ook nog een goeie strot. Beter dan dat kun je bijna niet krijgenquote:
0900-8844?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:45 schreef peaceman het volgende:
Beste nummer van The Police staat er niet in
Message In A Bottle staat er gewoon in hoorquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:45 schreef peaceman het volgende:
Broekje aanquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een collega die Simone heet, die wil ik niet in zo'n pakje zien
The Bed's Too Big Without Youquote:
Spirits in the Material World er niet in is idd een schandequote:Op vrijdag 27 december 2024 21:45 schreef peaceman het volgende:
Mijn zoontje (6) zag vandaag een vrouw met laag decolleté op de tv, hij noemde het een borstkont. Prima gevonden imoquote:
112 vind ik zelf beter.quote:
Poahquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mijn zoontje (6) zag vandaag een vrouw met laag decolleté op de tv, hij noemde het een borstkont. Prima gevonden imo
Een kind met potentie. Heel goedquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mijn zoontje (6) zag vandaag een vrouw met laag decolleté op de tv, hij noemde het een borstkont. Prima gevonden imo
dit is zeker 1 van de beste.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar zonder grollen vind ik dit denk ik wel de beste. Spirits in the Material World een goede tweede.
ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zegt me niets, ik zal hem eens noteren.
Dat gaat een goede fokker wordenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Voor als je niet kunt kiezen of je een tietenman of een billenman bentquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Die heeft wel 2 goede puntenquote:
borstkontmanquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:48 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Voor als je niet kunt kiezen of je een tietenman of een billenman bent
Tieten dan maar, billen heb ik zelf wel zeg ik altijd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:48 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Voor als je niet kunt kiezen if je een tietenman of een billenman bent
Waarom kiezen als je beide kan hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:48 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Mijn nieuwe levensmotto, dankquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tieten dan maar, billen heb ik zelf wel zeg ik altijd.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:48 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tettenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:48 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Wel een matige CSNY.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:48 schreef PippenScottie het volgende:
Doors en CSNY?
Daar gaat mijn broekje
Je komt met de deur(en) binnenvallen!quote:
Ja.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Maar de rondvraag. Borsten of billen?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Billenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wissel steeds, maar ik denk toch wel tetten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Neequote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Waar is de poll?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Heb het al een paar keer gezegdquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als je Morad elke keer met die quizjes met het café publiek bezig ziet zou je denken dat hij van muziekquizzen houdt. En dan blijkt ie niets van muziek te weten in die T2000 quiz
Borsten dan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Billenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Je bedoelt natuurlijk Tetten.quote:
Borstenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Billen. Geven fijner houvastquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Both.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
PVV?quote:
Die ook ja.quote:
Billen!quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Dat heb ik ook wel. Maar goed, als je moest kiezen dan vind ik een mooi paar borsten wel lekkerder denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Both.
Leuke voorkant en platte kont doet mij niks en andersom ook niet. Moet echt een combo zijn.
Ik wist dit en ik heb het idee dat ik sommigen hier te goed kenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Billen. Geven fijner houvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |