Message In A Bottle staat er gewoon in hoorquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:45 schreef peaceman het volgende:
Beste nummer van The Police staat er niet in
Broekje aanquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een collega die Simone heet, die wil ik niet in zo'n pakje zien
The Bed's Too Big Without Youquote:
Spirits in the Material World er niet in is idd een schandequote:Op vrijdag 27 december 2024 21:45 schreef peaceman het volgende:
Beste nummer van The Police staat er niet in
Mijn zoontje (6) zag vandaag een vrouw met laag decolleté op de tv, hij noemde het een borstkont. Prima gevonden imoquote:
112 vind ik zelf beter.quote:
Poahquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mijn zoontje (6) zag vandaag een vrouw met laag decolleté op de tv, hij noemde het een borstkont. Prima gevonden imo
Een kind met potentie. Heel goedquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mijn zoontje (6) zag vandaag een vrouw met laag decolleté op de tv, hij noemde het een borstkont. Prima gevonden imo
dit is zeker 1 van de beste.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar zonder grollen vind ik dit denk ik wel de beste. Spirits in the Material World een goede tweede.
ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zegt me niets, ik zal hem eens noteren.
Dat gaat een goede fokker wordenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Voor als je niet kunt kiezen of je een tietenman of een billenman bentquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Die heeft wel 2 goede puntenquote:
borstkontmanquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:48 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Voor als je niet kunt kiezen of je een tietenman of een billenman bent
Tieten dan maar, billen heb ik zelf wel zeg ik altijd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:48 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Voor als je niet kunt kiezen if je een tietenman of een billenman bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |