Nee, kwam vast als een verrassingquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Daar vroeg ik gelukkig totaal niet om.
T is toch alweer 27 december, dus het heeft nog lang geduurd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, kwam vast als een verrassing
Die brengt nu zijn vriendin naar bed?quote:
Farewell to the Fairground, Matthijs.quote:
*vrouwquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die brengt nu zijn vriendin naar bed?
Mja, gister en eergisteren was ik hier amperquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
T is toch alweer 27 december, dus het heeft nog lang geduurd.
Al.quote:
Met broekje uit?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die brengt nu zijn vriendin naar bed?
Touchéquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, gister en eergisteren was ik hier amper
al besprokenquote:
quote:
leugens!quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
helemal niet, dat dreams van fleetw.mac is en andere song
Nee, zijn vrouw mag langer opblijven.quote:
Niet waarquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
Al besprokenquote:
neequote:Op vrijdag 27 december 2024 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik vind het af en toe vrij vermoeiend worden. Maar goed, is mijn mening.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat is juist het leuke aan de lijst.
quote:
quote:
Ja!quote:
Je moet tussendoor ook wel af en toe slapen hè.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind het af en toe vrij vermoeiend worden. Maar goed, is mijn mening.
Kijk het is maar een vraag uiteindelijk. Maar goed Mevrouw @:nizno moet en zal een oordeel vellen. Want als jou logica aan een vraag mist dan moet je dat blijkbaar niet stellen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het favo nummer van alle wannabe zangeresjes
Wat?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:31 schreef mario390 het volgende:
ik ben de van laatste jaar maar hier zijn weinige van 2023
De meesten hier zijn ouder inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:31 schreef mario390 het volgende:
Zo te lezen kun je het jaar nog wel overdoenquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:31 schreef mario390 het volgende:
Doe maar had daar een liedje overquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk het is maar een vraag uiteindelijk. Maar goed Mevrouw @:nizno moet en zal een oordeel vellen. Want als jou logica aan een vraag mist dan moet je dat blijkbaar niet stellen.
quote:
Ohquote:
Daar moet je ballen voor hebben.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:31 schreef Nizno het volgende:
Celine Dion heeft deze toch ook gecoverd?
huh ?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je moet tussendoor ook wel af en toe slapen hè.
We luisteren juist top 2000 omdat het soms voor beter of slechter alle kanten op kan gaan. Van nederlandstalig naar metal naar disco naar pop. En als mensen er even klaar mee zijn dan doen ze ook gewoon de radio/tv uit of praten hier gewoon even niet mee. Zo simpel is het lijkt me.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ahjaquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:31 schreef Isorden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |