Het is al een paar uurtjes heel goed.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit is echt een goden uur op 1 of 2 platen na inderdaad
Mensen hier zeggen juist altijd dat je op een halfuurtje van huis meteen op vakantie bent. Uurtje of 10 heen, lekker fietsen/shoppen/lunchen en eind van de middag weer thuis.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:18 schreef Terreros85 het volgende:
Texel is wel echt noordelijk Noord Holland. Doe mij maar schier voor het eilandgevoel.
Ja echt genieten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is al een paar uurtjes heel goed.
Helaas niet beschikbaar.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ehm... hoop dat je op de muziek doelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Het dagprogramma was prima vermakelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moesten we dan ook een hele dag op wachten.
Honger maakt rouwvliegjes zoet
Ooit was 30 december toch de ultieme genotsdag? Jij weet dit.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is al een paar uurtjes heel goed.
Het luisterde fijn weg, maar deed de broek niet bollenquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het dagprogramma was prima vermakelijk.
Das het moment dat je in principe al 8 uur aan het bier kan?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
20 uur komt steeds dichterbijBiertijd
Ik heb zo gewoon een niet zoete pizzaquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moesten we dan ook een hele dag op wachten.
Honger maakt rouwvliegjes zoet
Broekje bleef wel aan vanmiddagquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het luisterde fijn weg, maar deed de broek niet bollen
Ooit waren alle dagen eigenlijk wel genot. Of romantiseer ik nu?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ooit was 30 december toch de ultieme genotsdag? Jij weet dit.
Maar beter ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zo gewoon een niet zoete pizza
Herkenbaarquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
Het is al 4 uur geweest.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
Ja denk het welquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ooit waren alle dagen eigenlijk wel genot. Of romantiseer ik nu?
Op de gelinkte timestamp (1:47) is het die ene kneiterharde nootquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eerlijk: ik heb dat nummer niet zo heel vaak geluisterd. Ik weet dus niet per se wat Flea daar speelde. Flea geeft me altijd enorme onzekerheid met bas spelen dus ik deed vooral mn eigen ding
In 1982 wel...quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nouja, ooit stond niet elke scheet uit de 00's 10's of 20's van deze eeuw erin.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zonder ananasquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zo gewoon een niet zoete pizza
Voor de mensen uit den helder etc wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen hier zeggen juist altijd dat je op een halfuurtje van huis meteen op vakantie bent. Uurtje of 10 heen, lekker fietsen/shoppen/lunchen en eind van de middag weer thuis.
Ik vind het voor mezelf een mooi tijdstip om te beginnen als ik alleen thuis zit.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Das het moment dat je in principe al 8 uur aan het bier kan?
maar geen S&F, geen Kensington..quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja denk het wel
Ook toen was er meuk
Nee maar toen wel 242x the Catsquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar geen S&F, geen Kensington..
Oh nee, die viel me niet op neequote:Op vrijdag 27 december 2024 19:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Op de gelinkte timestamp (1:47) is het die ene kneiterharde noot
Toen het me voor het eerst opviel schoot ik echt keihard in de lach
Bekijk deze YouTube-video
Ach ik houd wel van vis.quote:
Pure razernij.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Op de gelinkte timestamp (1:47) is het die ene kneiterharde noot
Toen het me voor het eerst opviel schoot ik echt keihard in de lach
Bekijk deze YouTube-video
Nou, we hadden Patricia Paay er nog instaan in 1999...quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nouja, ooit stond niet elke scheet uit de 00's 10's of 20's van deze eeuw erin.
Dus waarschijnlijk wel.
Ik vind het oprecht komische hoe luid die in de mix zitquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh nee, die viel me niet op neeis wel typisch Flea
Zeikwijf....quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou, we hadden Patricia Paay er nog instaan in 1999...
Nee, daar ga ik juist goed opquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Worden jullie soms ook weleens moe van al die verschillende muziek?
Nein.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Worden jullie soms ook weleens moe van al die verschillende muziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |