Fles bezwijkt onder DE DRUK.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal jullie even vertellen: Ik ga volgend jaar geen Premier League spelen![]()
Soort groepsfase systeem. Maar dan gaat het een paar dagen langer duren.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb je nog ideeën om de darts sport aantrekkelijker te maken?
En waarom?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Soort groepsfase systeem. Maar dan gaat het een paar dagen langer duren.
Maar die groepsfase niet in de eerste ronde. Pas bij de laatste 16. 4 groepjes van 4, vrije loting . De 2 darters met de meeste sets gaan naar de volgende ronde.
Geen groepsfase joh.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Soort groepsfase systeem. Maar dan gaat het een paar dagen langer duren.
Maar die groepsfase niet in de eerste ronde. Pas bij de laatste 16. 4 groepjes van 4, vrije loting . De 2 darters met de meeste sets gaan naar de volgende ronde.
Guy Habets gelooft mij niet zegt ie netquote:
MAAR HET IS ECHT ZO OUWE VETPOEMELquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guy Habets gelooft mij niet zegt ie net
Zou Zhe Fuhrer ook mogen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:40 schreef Nober het volgende:
Opvallend dat The Rockstar mag als bijnaam zou The Monster Energy, The Coca Cola, The Heineken ook mogen?
Wicked.comquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:41 schreef AchJa het volgende:
Is buiten die laaienlichters van Viaplay om Pluto.tv zo'n beetje de enige stream optie? Of zijn er nog meer mogelijkheden?
VTM, mits je een VPN hebtquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:41 schreef AchJa het volgende:
Is buiten die laaienlichters van Viaplay om Pluto.tv zo'n beetje de enige stream optie? Of zijn er nog meer mogelijkheden?
Ik heb geen VPN en het werkt prima.quote:
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:41 schreef AchJa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |