Goed idee, ik ga even mijn ochtendjas aandoen.quote:
Hallo Hugh Hefnerquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga even mijn ochtendjas aandoen.
Voor jou is het elke dag vrij dag?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:31 schreef Zipportal het volgende:
Het voelt niet als een vrijdag.
Ter info.
Bljiven tellen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
Jongens zonder ONS is dit forum NIETS waard. DRT on tour
En Professor Doctorandus Jerry niet te vergeten.quote:
Hij doceert nu over de dichtheid en soortelijk gewicht van metalen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En Professor Doctorandus Jerry niet te vergeten.
Jammer dat we nooit naar de capuchon show kijken. Sadquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
We kijken naar de Price showhet publiek die weer lekker tegen hem is en hij die reageert met een brul
Heb je nog ideeën om de darts sport aantrekkelijker te maken?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
We kijken naar de Price showhet publiek die weer lekker tegen hem is en hij die reageert met een brul
Bedankt voor dit essentiële stukje duiding Capu di tutti capuquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Noa Lynn laten darten in haar kale kano.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb je nog ideeën om de darts sport aantrekkelijker te maken?
Vanwaar deze gedingsdrang ineens eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
Jongens zonder ONS is dit forum NIETS waard. DRT on tour
Compensatiegedragquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanwaar deze gedingsdrang ineens eigenlijk?
Forum trekt op niks. Zonder ons kan @Danny eindelijk eens op zoek naar een echte baanquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanwaar deze gedingsdrang ineens eigenlijk?
Fles bezwijkt onder DE DRUK.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal jullie even vertellen: Ik ga volgend jaar geen Premier League spelen![]()
Soort groepsfase systeem. Maar dan gaat het een paar dagen langer duren.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb je nog ideeën om de darts sport aantrekkelijker te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |